سیاست های ارتباط عروس با مادر شوهر را یاد بگیرید

سیاست ارتباط با مادر شوهر


سیاست های عروس برای مادر شوهر
با مادر شوهر زبون نفهم چیکار کنم
چگونه جواب مادر شوهر را بدهیم
چگونه شوهرم را از مادرش دور کنم نی نی سایت
چگونه با خانواده شوهر رفتار کنیم
عروس و مادر شوهر
مردی که مادرش را به زنش ترجیح میدهد
دعا برای مرگ مادر شوهر

اگر به دنبال راهی برای دوست داشته شدن توسط خانواده همسر به خصوص مادر شوهر خود هستید ما چند راه ساده به شما معرفی میکنیم در ادامه با ما همراه شوید.

آموزش ارتباط برقرار کردن با مادر شوهر

احترام به مادر شوهر

احترام به معنی نادیده گرفتن علایق و خواسته هایتان نیست در اصل به معنی برخورد درست و مناسب است. نباید این امر را نادیده بگیرید که مادر شوهرتان از شما بزرگتر است و در هر صورت حفظ احترام بزرگتر واجب است.

چشم پوشی

حساسیت بیش از حد و توجه زیادی نسبت به رفتار های دیگران تنها به خودتان آسیب میزند. سعی کنید تا حد ممکن آن ها را نادیده بگیرید تا سلامت روان خود را برهم نزنید.

خیلی انتقاد نکنید

انتقاد بیش از حد از هرکسی موجب ناراحتی او میشود دیگران لزوما مجبور نیستند متناسب با خواسته های شما رفتار کنند پس سعی کنید جای انتقاد بیش از حد خود را با شرایط سازگار کنید.

طعنه نزنید

در هنگام دعوا و مشاجره به حرف هایی که میزنید دقت کنید، گاهی کلمات آسیبی بیشتر و عمیق تر از هزاران ضربه فیزیکی بر جای میگذارند پس اختیار زبان خود را داشته باشید.

از بحث های خانوادگی دوری کنید

شما عضوی از خانواده همسرتان هستید اما نباید در تمام بحث های خانوادگی آن ها دخالت کنید گاهی بهتر است سکوت کنید و اجازه دهید مشکلاتشان را خودشان به هر روشی حل کنند ولی شما از شرکت در آن ها و اظهار نظر خود داری کنید.

با همسرتان هماهنگ باشید

به همسر خود گوشزد کنید هر حرفی را نباید در بین خانواده اش مطرح کنید، بعضی از حرفا و بحث ها را در چارچوب خانه ی خود نگه دارید تا از دخالت های بیجای دیگران هم جلوگیری کنید.

رفت و آمد داشته باشید

در مهمانی های خانوادگی شرکت کنید و گاهی مواقع خودتان میزبان باشید این کار با ایجاد حس صمیمیت و نزدیکی چهره بهتری از شما در ذهن خانواده همسرتان بر جای میگذارد.

هنگام حضور مادر شوهر به همسرتان‌ بیشتر احترام بگذارید

لازم نیست تظاهر کنید اما به مادرشوهرتان آرامش خاطر بدهید که پسرش زندگی خوب و سراسر آرامشی را تجربه میکند. مشکلات و تنش های زندگی مشترکتان را در حضور او ابراز نکنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.