مطالب پر بازدید
ویتامین های مفید برای پوست کدامند؟ | معرفی ویتامین های ضروری و خواص آنان

ویتامین های مفید برای پوست کدامند؟ | معرفی ویتامین های ضروری و خواص آنان

ویتامین های مفید برای پوست  خشکی پوست مشکلی است که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، …

استایل آوانگارد چگونه استایلی است؟ | هر چیزی که باید در مورد استایل آوانگارد بدونی

استایل آوانگارد چگونه استایلی است؟ | هر چیزی که باید در مورد استایل آوانگارد بدونی

 استایل آوانگارد احتمالا با اصطلاح “هنر آوانگارد” بارها برخورد کرده‌اید، یک اصطلاح گسترده که به آثار هنری پیشرو، نوآور، و غیرمتعارف اطلاق می‌شود. …

چطوری کت زنانه را ست کنیم؟ | معرفی زیباترین کت های زنانه و استایل های جذاب آن

چطوری کت زنانه را ست کنیم؟ | معرفی زیباترین کت های زنانه و استایل های جذاب آن

ست کردن کت زنانه دورانی که کت‌ها تنها به عنوان پوششی مخصوص آقایان طراحی و تولید می‌شدند، دیری است که به سر آمده …

سیاست های عروس خوب

سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر احترام به مادر شوهر

بعد از ازدواج خانواده همسر شما خانواده خود شما محسوب می شوند، و بهتر است راهی مناسب برای ایجاد تعادل بین نیازهای هر دو طرف پیدا کنید. درست است این کار به سادگی امکان پذیر نیست اما شدنی است و انجام آن خود باعث ایجاد آرامش در زندگی مشترک شما میشود. با ما همراه شوید تا چند راه ساده برای ایجاد ارتباط با خانواده همسرتان را به شما آموزش دهیم.

 چگونه عروس با سیاستی باشیم

۱. مهربان باشید

سعی کنید در رفتار و گفتارتان محبت وجود داشته باشد در زمان عصبانیت خشم خود را کنترل کرده و با مهربانی سخن بگویید اگر نمی توانید بهتر است سکوت کنید.

۲. خودتان باشید

برای مورد قبول واقع شدن توسط دیگران و خانواده همسرتان نیتز نیست خودتان را عوض کنید یا تظاهر به چیزی کنید که نیستید به جای این کار سعی کنید آنها را با شخصیت واقعی خود آشنا کرده و رابطه دوستانه ای میانتان ایجاد کنید باور داشته باشید انجام این کار آرامش بیشتری در روابط شما حاکم می سازد.

۳. برای همسرتان همراه قابل اعتمادی باشید

هیچگاه همسرتان در شرایطی قرار ندهید که مجبور به انتخاب بین شما و خانواده خود شود این کار نه تنها باعث حفظ زندگی مشترک شما نمیشود بلکه سد بزرگی بین شما ایجاد می کند، در عوض روابط همسرتان و خانواده اش را به درستی درک کنید. سعی کنید مشکلات بین دو طرف را به درستی حل کنید تا روابط به درستی شکل بگیرند.

۴. آرامش خود را حفظ کنید

در شرایط بحرانی و هنگام مشکلات بر خود مسلط باشید و مدیریت درستی بر اوضاع داشته باشید این کار شما را به فردی قابل اعتماد در زمان مشکلات تبدیل میکند.

۵. پخته رفتار کنید

خانواده همسرتان لزوما وظیفه ندارند شما را دوست داشته باشند. یاد بگیرید شرایط را از دید آن ها بررسی کنید دقت داشته باشید والدین همسرتان والدین خودتان نیستند که با وجود تمام نقص هایتان شما را دوست داشته باشند.

بجز موارد گفته شده در بالا راه حل های زیادی برای ایجاد روابط مسالمت آمیز با خانواده همسر وجود دارد اما این راه ها تنها زمانی به پاسخ مناسب می رسند که شما از ته دل به ایجاد ارتباط با آنها علاقه داشته باشید.

همچنین بخوانید:  چگونه یک مادر موفق شویم؟ | راه های تبدیل شدن به یک مادر قوی چیست؟
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.