مطالب پر بازدید
مدل گردنبند مروارید طلا؛ شیک ترین مدل های اکسسوری زنانه

مدل گردنبند مروارید طلا؛ شیک ترین مدل های اکسسوری زنانه

مدل گردنبند مروارید طلا در عصری که زیبایی و ظرافت در طراحی جواهرات اهمیت بالایی دارد، ترکیب طلا و مروارید به عنوان یکی …

استایل آوانگارد چگونه استایلی است؟ | هر چیزی که باید در مورد استایل آوانگارد بدونی

استایل آوانگارد چگونه استایلی است؟ | هر چیزی که باید در مورد استایل آوانگارد بدونی

 استایل آوانگارد احتمالا با اصطلاح “هنر آوانگارد” بارها برخورد کرده‌اید، یک اصطلاح گسترده که به آثار هنری پیشرو، نوآور، و غیرمتعارف اطلاق می‌شود. …

ویتامین های مفید برای پوست کدامند؟ | معرفی ویتامین های ضروری و خواص آنان

ویتامین های مفید برای پوست کدامند؟ | معرفی ویتامین های ضروری و خواص آنان

ویتامین های مفید برای پوست  خشکی پوست مشکلی است که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، …

مدل لباس هندی دخترانه و زنانه

لباس هندی ساده

اگر به دنبال یک پوشش مناسب برای تابستان هستید، لباس های پنجابی و ساری های هندی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. این لباس ها با طرح های جذاب و بافت های خاصی که در هر سال بروزرسانی می‌شوند، به شما زیبایی و شیکی منحصر به فردی می‌بخشند. در این مقاله به معرفی مدل‌های جدید لباس پنجابی هندی و ساری دامن هندی برای تابستان پرداخته‌ایم.

لباس پنجابی هندی

 

لباس پنجابی هندی یک لباس محلی هندی است که شامل پیراهن، شلوار و شال است. طرح‌ها و الگوهای مختلفی برای این لباس وجود دارد که از معمولی تا بسیار شیک و جذاب می‌توانند باشند. برای تابستان، مدل هایی با پیراهن های کتانی، کرپ، چیفون و یا ابریشم، بهترین انتخاب ها هستند. طرح های گلدار و جذاب همیشه در بین مشتریان پرطرفداری بوده اند ولی این لباس پوشیدنی در هر زمانی می‌تواند با یکی از طرح‌های ساده نیز بسیار زیبا و خوشمزه باشد.

ساری هندی

با گرم شدن هوا، بسیاری از زنان و دختران دنبال یک پوشش مناسب و خنک برای تابستان هستند. پیراهن و مانتو های هندی تابستانی، یکی از بهترین گزینه ها برای این فصل هستند. در این مقاله، با ما همراه باشید تا با چند مدل پرطرفدار پیراهن و مانتو هندی تابستانی آشنا شویم.

لباس هندی جدید

لباس پنجابی هندی: لباس پنجابی هندی، یک لباس سنتی و زیباست که در اکثر مناطق هند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لباس، شامل یک شلوار گرد و یک تن پاکستانی است که در بالای آن یک پیراهن بلند و شیک قرار دارد. این پیراهن در نسخه های مختلفی با گلدوزی های متنوع و رنگ های زیبا عرضه می شود.

ساری دامن هندی

ساری هندی: ساری هندی، یکی دیگر از پرطرفدار ترین پوشاک هندی است. این لباس، شامل یک بخش پارچه ای بلند و باریک است که به دور بدن بسته می شود و بخشی از آن به عنوان پرده هم استفاده می شود. ساری هندی در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارد که برای هر سلیقه ای چیزی متناسب با خودش را پیدا می کند.

 لباس پنجابی هندی‬‎

مانتو هندی: مانتو هندی، یکی دیگر از پوشاک محبوب در هند است. این پوشاک، شامل یک پارچه بلند و بافت شده و یک بخش پایینی زیرین است که معمولاً به شکل یک شلوار یا دامن طراحی شده است. این پوشاک در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد و معمولاً با کفش و گردنبند متناسب می شود.

مدل لباس هندی

شما می‌توانید پیراهن و مانتو‌های هندی را در تمامی فصول سال پوشیده و از شیک‌ترین طرح‌های آن‌ها استفاده کنید. اما در تابستان، به دلیل طرح‌های رنگارنگ و جذاب آن‌ها، شما می‌توانید به صورت بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله به طرح‌های مختلف پیراهن و مانتو هندی تابستانی برای دخترانه و زنانه می‌پردازیم.

لباس ساری هندی

یکی از محبوب‌ترین لباس‌های هندی، پیراهن پنجابی است که به دلیل راحتی، سبکی و شیکی آن بسیار محبوب شده است. پیراهن پنجابی شامل یک شلوار یا سالوار و یک تن‌پوش که می‌تواند به صورت مانتو یا پیراهن باشد، است. از جمله محبوب‌ترین طرح‌های پیراهن پنجابی برای تابستان می‌توان به طرح‌های رنگارنگ با الگوهای گل و برگ، دوخت دستی، طرح چهره و یا طرح‌های مجلسی اشاره کرد. این پیراهن‌ها برای مراسم‌های خانوادگی و یا تفریحات تابستانی بسیار مناسب هستند.

لباس پنجابی هندی

لباس هندی مردانه

لباس هندی مجلسی لباس هندی جدید

لباس هندی زنانه

لباس هندی ساده

ساری دامن هندی عروس

لباس هندی دخترانه

لباس پنجابی هندی دیگر، ساری هندی است که برای مراسم‌های خاص و عروسی‌ها بسیار محبوب است. ساری هندی شامل یک تن‌پوش بلند که به صورت دامن است، و یک پارچه بلند که بر روی تن‌پوش رویانده شده و به عنوان شال به سر می‌بندند، است. این لباس دارای طرح‌های مختلفی است که به دلیل رنگ‌های جذاب و الگوهای زیبا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید:  مدل زیر دکمه بچه گانه؛ زاحت ترین و بهترین مدل لباس برای نوزادان

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.