کالکشنی از مدل بافت مو جدید خاص و شیک + عکس

مدل بافت مو جدید

مدل بافت مو جدید انواع بافت مو آفریقایی بافت مو فرانسوی

مدل مو می‌تواند تصویر جدید و متفاوتی از شما ارائه دهد. همه دختران و زنان جوان علاقه زیادی به بافتن مو‌های خود دارند. اما چیزی که به این محبوبیت دامن می‌زند مدل بافت مو جدید است. هر روز مدل‌های لاکچری و فوق‌العاده‌ای به ژورنال‌های مدل مو اضافه می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را روی مو‌های کوتاه و بلند خود اجرا کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

جدیدترین مدل بافت مو

جدیدترین مدل بافت مو

مدل بافت مو از گذشته تاکنون با تغییرات زیادی همراه بوده است. به طوری که با یک بافت ساده می‌توانید انواع مدل‌های زیبا را روی مو‌های مختلف انجام داد. سلیقه شما و هماهنگی مدل مو با فرم صورت می‌تواند منجر به انتخابی زیبا و شایسته شود. در ادامه بیشتر با مدل‌های ترند شده در چند سال اخیر اشاره می‌کنیم.

مدل بافت مو جدید برای جلو سر

مدل بافت مو جدید برای جلو سر مدل بافت مو کوتاه ‫بافت مو جلوی سر‬‎ مدل بافت مو جلوی سر مدل بافت مو دخترانه

شما به راحتی می‌توانید مدل بافت مو جدید را برای مو‌های جلوی سر خود انجام دهید. فرقی نمی‌کند جنس مو‌های شما ضخیم و کلفت یا نازک باشد شما به راحتی می‌توانید یک بافت زیبا را روی مو‌ها اجرا کنید. در مدل‌های جدید بافت از کف سر شروع می‌شود و بیشتر افراد با دیدن آن‌ها یاد بافت‌های افریقای زیبا می‌افتند. بافت‌ها اگر متناسب با چهره افراد انتخاب نشوند و به اراستگی بافته نشوند باعث برهم خوردن ترکیب چهره فرد می‌شوند. برای جلو سر انواع مدل‌های تیغ ماهی، فرانسوی، انواع بافت‌های آفریقایی، بافت ساده و… استفاده می‌شود. تمامی این مدل‌ها به صورت بافت‌های حجیم و نازک انجام می‌شوند. شاید در نظر اول تمامی بافت‌ها ساده به نظر بیایند اما اگر تکنیک‌های انتخاب بافت و نحوه انجام آن را بلد نباشید به نتیجه مورد انتظار نخواهید رسید.

مدل بافت جدید متناسب با فرم صورت

مدل بافت جدید متناسب با فرم صورت

 

لزوماً هر مدل بافت جدید و ترندی با فرم چهره‌های مختلف متناسب نیست. با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد می‌توانند برای موقعیت‌های مختلف مو‌های خود را با بافت‌های زیبا شنیون کنند در نتیجه موضوع تناسب مدل بافت با فرم صورت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در گذشته کسی به دنبال مدل‌های متنوع و خلاقیت در نحوه بافت مو‌ها نداشت اما امروزه به قدری تنوع در مدل‌ها زیاد شده است که شما می‌توانید هر روز با ظاهری متفاوت‌تر در مهمانی‌ها و مجالس مختلف حاضر شوید.

اما جدای از این‌ها اگر می‌خواهید چهره و اجزای صورت در بهترین حالت ممکن دیده شوند پس انتخاب مدل بافت را با توجه به فرم صورت انجام دهید. اگر فرم صورت شما گرد است بافت‌های باریک و خطی می‌تواند چهره شما را در زیباترین حالت ممکن نشان دهد. برای صورت‌های کشیده بافت‌های پهن و دایره‌ای شکل، صورت را با بهترین زاویه ممکن نشان می‌دهد. اما افرادی که صورت‌های بیضی شکل دارند می‌توانند هر دو مدل خطی و پهن را روی روی مو‌های خود انجام دهند.

مدل بافت مو کلاسیک

مدل بافت مو کلاسیک

مدل بافت مو جدید یکی از عناصر بالقوه در استایل شخصی محسوب می‌شود. برای انجام بافت‌های مدرن لازم است که حتماً بافت کلاسیک را بلد باشید. در بافت کلاسیک یا ساده مو‌ها به سه قسمت مساوی تقسیم می‌شوند و بافت انجام می‌شود. این بافت برای مو‌ها با اندازه‌های مختلف قابل انجام است و جزء بافت‌هایی است که هیچ گونه فشاری به کف سر وارد نمی‌شود.

مدل بافت مو جدید و زیبای جعبه‌ای

مدل بافت مو جدید جعبه‌ای یکی از مدل‌های ترند در چند سال اخیر به حساب می‌آید. بافت جعبه‌ای در دسته بافت‌های آفریقایی به حساب می‌آید که روی مو‌های بلند و رنگ شده جلوه بسیار زیبایی دارید. شما می‌توانید این بافت را روی موی طبیعی یا مو‌های اکستنشن شده درست کنید و از زیبایی آن روی سر خود لذت ببرید. در این بافت مو‌ها به دسته‌های مساوی تقسیم می‌شود و هر دسته به صورت جداگانه بافته می‌شود.

بافت مدل جدید یونیتی

مدل بافت مو جدید یونیتی یکی از جدیدترین سبک‌های بافت آفریقایی است که بیشتر جنبه زینتی دارد. در این بافت مو‌ها به دسته‌های ریز تقسیم‌بندی می‌شوند و هر بافت از کف سر به صورت ریز بافته می‌شود. شما می‌توانید دسته‌های بافت را به صورت دم اسبی ببندید و یا همانطور باز شده با تل و مو‌های رنگی تزیین کنید. به طور کلی این بافت جدید برای مو‌های بلند و طبیعی مناسب است. شما می‌توانید در مجالس و مهمانی‌های مهم مو‌های خود را با سبک بافت یونیتیل ببافید و زیبا و خاص ظاهر شوید.

مدل نردبانی

بافت مو نردبانی

مدل بافت مو جدید نردبانی یکی از زیباترین مدل‌های رایج در بین دختران جوان است. مدل نردبانی برای مو‌های بلند مناسب است شما می‌توانید برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه از این مدل زیبا استفاده کنید. در مدل نردبانی مو‌ها از پشت به صورت دم اسبی بسته می‌شود و بعد در یک طرف مو‌ها بافت انجام می‌شود. ساختار بافت در یک طرف مو‌ها و رشته‌های نازکی که روی مو‌های دم اسبی به صورت حصیری کشیده می‌شود زیبایی خاصی به این مدل می‌دهد.

مدل دو طرفه

بافت مو دوطرفه مدل بافت مو با کاموا مدل بافت مو مجلسی زنانه آموزش انواع بافت مو

اگر مو‌های حجیم و پر پشتی دارید مدل بافت مو جدید دوطرفه گزینه مناسب و زیبایی برای شما خواهد بود. در این مدل مو‌ها به دو دسته مساوی تقسیم می‌شوند. سپس هر دسته از کف سر به صورت بافت ساده بافته می‌شوند. این مدل زیبا به راحتی و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و برای دورهمی‌های دوستانه و تولد زیبایی خاصی دارد. شما می‌توانید بافت را طوری انجام دهید که در پشت سر قرار بگیرد و یا اینکه بافت‌ها در قسمت‌های کناری رو به جلو باشد.

مدل هلندی

بافت مو هلندی

یکی از جدیدترین و زیباترین مدل بافت مو جدید، بافت هلندی است. این بافت در قسمت‌های مختلف سر بافته می‌شود. این بافت به عنوان شنیون برای عروس خانم‌ها و افرادی که برای مجالس و عروسی ‌می‌روند مناسب است. ساختار بافت هلندی شل است و در بین بافت انواع اکسسوری‌های تزئینی کار می‌می شود. بافت هلندی برای مو‌های بلند و رنگ شده جلوه خاصی دارد.

تکنیک‌های مؤثر برای مدل بافت مو جدید

تکنیک‌های مؤثر برای مدل بافت مو جدید

شما می‌توانید مدل بافت مو جدید را با چند تکنیک ساده زیباتر کنید. در استایلینگ بافت می‌توانید از انواع اکسسوری‌ها از قبیل حلقه، نگین مو، اکستنشن فانتزی گل، مروارید، ریسه و… استفاده کنید. با این تکنیک ظاهر بافت را زیباتر می‌کنید. شما می‌توانید از انواع نخ‌ها و مو‌های مصنوعی رنگی برای زیباتر نشان دادن بافت و افزایش طول بافت استفاده کنید. برای اینکه ساختار بافت مرتب و آراسته باشد می‌توانید از انواع صابون‌های مخصوص و یا روغن مو و یا برای تثبیت از اسپری مو استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 14 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.