مطالب پر بازدید
مدل کیف زنانه جدید ۱۴۰۳ ؛ به روز ترین مدل ها برای عاقمندان به مد

مدل کیف زنانه جدید ۱۴۰۳ ؛ به روز ترین مدل ها برای عاقمندان به مد

مدل کیف زنانه جدید ۱۴۰۳ مدل کیف زنانه جدید ۱۴۰۳ به عنوان یکی از اجزای اصلی هر استایل شناخته می‌شود و هر ساله …

مدل پیراهن مجلسی کودک؛ مدل هایی بسیار با کیفیت و خوشگل

مدل پیراهن مجلسی کودک؛ مدل هایی بسیار با کیفیت و خوشگل

مدل پیراهن مجلسی کودک مدل پیراهن مجلسی کودک، برای هر والدی که می‌خواهد فرزندش در مهمانی‌ها بدرخشد، انتخابی حیاتی است. پوشاک مجلسی بچه‌گانه، …

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی در دنیای مد و آسایش پاها، دمپایی طبی زنانه شیک جایگاه ویژه‌ای دارد. انتخاب یک جفت دمپایی طبی نه …

لیستی از جدیدترین مدل پالتو سوئیت 2023+ عکس

مدل پالتو سوئیت

مدل پالتو سوئیت مدل پالتو جدید مدل پالتو زنانه

یکی از پارچه‌های پرکاربرد برای طراحی و دوخت مانتو و پالتو، جنس سوئیت است. مدل پالتو سوئیت در چند سال اخیر با استقبال بی‌نظیری همراه بوده است. به طوری که گروه‌های سنی مختلف مشتاقانه از مدل‌های زیبا و به روز سوئیت استقبال کرده‌اند. در صنعت پوشاک شما با مدل‌های متنوع و بی‌نظیری از پارچه‌ها مواجه هستید که به راحتی طراحان مدل‌های مختلفی را روی آن‌ها پیاده می‌کنند. همین تنوع در طرح و مدل باعث شده تا صنعت مد و فشن این روز‌ها به یکی از شلوغ‌ترین مشاغل تبدیل شود.

جدیدترین مدل پالتو سوئیت

جدیدترین مدل پالتو سوئیت مدل مانتو سوییت پاییزی مدل مانتو سوییت مخمل

هر ساله یک سری جنس‌ها و مدل‌های پالتو ترند می‌شود. اما اگر به سابقه پارچه سوئیت در چند سال اخیر نگاه کنیم خواهیم دید که چقدر مدل‌های طراحی شده با این پارچه محبوب بوده‌اند. پارچه سوئیت در اصل لایه آخر چرم است که ضخامت چندانی ندارد. نرمی و سبکی و از همه مهمتر ماندگاری و کیفیت بالای پارچه‌ی سوئیت باعث شده است تا در زمینه‌های مختلفی از قبیل پوشاک، کیف، کفش، کت، بدلیجات و… مورد استفاده قرار بگیرد. اما در اینجا ما می‌خواهیم به کاربرد چشمگیر پارچه سوئیت در طراحی انواع مدل‌های پالتو اشاره کنیم که خود به تنهایی توانسته این حوزه را با شگفتی‌های بالایی همراه کند.

مدل ساده

پالتو سوئیت ساده مدل مانتو شیک و باکلاس خرید مانتو ترک مدل مانتو کبریتی جدید مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

همیشه قرار نیست مدل پالتو سوئیت از برش و طراحی خاصی برخوردار باشد تا ظرأفت خاص خود را داشته باشد. همانطور که می‌دانید طرفداران استایل کلاسیک و ساده در همه‌ی برهه‌های زمانی وجود داشته‌اند. یک پالتو سوئیت ساده می‌تواند از سوئیت طبیعی یا مصنوعی دوخته شود. شما می‌توانید یک پالتو سوئیت ساده را با یک نیم بوت ساده در روز‌های سرد زمستانی و پاییزی ست کنید. این استایل تقریباً همه پسند است و شما نگران این نیستید که سال دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. پالتو‌های ساده اغلب با قد متوسط رو به بلند طراحی می‌شوند تا به خوبی بدن را درمقابل سرما محافظت کنند. در بیشتر موارد این پالتو‌ها به صورت آستردار طراحی می‌شوند که شما می‌توانید به صورت جلو باز و جلو بسته از آن‌ها استفاده کنید.

مدل جلو دکمه

پالتو سوئیت جلو دکمه پالتو سوییت کوتاه مدل پالتو سوییت کتی مدل پالتو سوییت بلند جدید

مدل پالتو سوئیت به صورت جلو باز و جلو دکمه دار طراحی می‌شود. اگر استایل‌های رسمی را می‌پسندید مدل بلند جلو دکمه می‌تواند برای شما فوق‌العاده باشد. این مدل با آستین بلند و به صورت کمربند دار یا بدون کمربند طراحی می‌شود. دکمه‌ها در بیشتر موارد به صورت مخفی طراحی می‌شوند. اگر بخواهید برای استایل‌های غیر رسمی این مدل زیبا را انتخاب کنید بهتر است از بین رنگ‌های روشن و شاد دست به انتخاب بزنید و رنگ‌های خنثی و تیره برای استایل‌های رسمی کنار بگذارید.

مدل کتی ترکیبی

پالتو سوئیت کتی

مدل پالتو سوئیت نقش تأثیر‌گذاری روی استایل شما می‌گذارد. اگر طرفدار مدل‌های کتی هستید بهتر است مدل سوئیت کتی را انتخاب کنید. این مدل در کنار طراحی زیبا، ‌ایستایی خوبی روی اندام‌های مختلف دارد. پالتو سوئیت کتی به صورت ساده و ترکیبی طراحی می‌شود. در مدل ترکیبی برای جذابیت بیشتر کار از چرم برای بخش‌های مختلفی از پالتو استفاده می‌شود. مثلاً در قسمت یقه، سر آستین و یا خود آستین، جیب‌ها، کمربند و… از جنس چرم استفاده می‌شود. در یکی دو سال اخیر ترکیب سوئیت و چرم برای طراحی پالتو بسیار رایج بود و از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

مدل پالتو سوئیت کلاه دار و بی‌کلاه

مدل پالتو سوئیت کلاه دار و بی‌کلاه پالتو سوییت جدید قیمت پالتو سوییت دیجی کالا مدل پالتو سوییت اینستاگرام پالتو سوییت ۱۴۰۲ پالتو سوییت مشکی

فرقی نمی‌کند که شما مدل پالتو سوئیت کلاه دار یا بی‌کلاه را انتخاب کنید. هر دو مدل از جذابیت‌های خاصی برخوردار هستند. مدل‌های بی‌کلاه بیشتر روی یقه آن‌ها کار می‌شود. یقه‌های انگلیسی و یقه های‌ایستاده برای پالتو‌های بدون کلاه بسیار رایج هستند. اما اگر بخواهید پالتو شما کلاه دار باشد باید قید یقه را بزنید. در این مدل‌ها بیشتر روی قسمت‌های آستین و پایین تنه پالتو کار می‌شود. مثلاً آستین پفی یا مچ کشی و یا کمر کشی می‌تواند برای طراحی پالتو سوئیت خلاقانه و زیبا باشد.

مدل پالتو سوئیت پاییزه

مدل پالتو سوئیت پاییزه

همانطور که گفته شد مدل پالتو سوئیت با ضخامت‌های مختلفی طراحی می‌شود. اگر می‌خواهید از این جنس برای پاییز استفاده کنید بهتراست ضخامت چندانی نداشته باشد. پالتو‌هایی که برای پاییز طراحی می‌شوند بدون آستر و پشم شیشه هستند و وزن سبکی دارند. اغلب مدل‌های پاییزه به صورت کلاه دار با جیب‌های بزرگ طراحی می‌شوند. دکمه‌های تزئینی و کاربردی روی مدل‌های پاییزه کار می‌شود تا اگر تمایل داشتید آن را به صورت جلو باز یا جلو بسته استفاده کنید.

مدل اسپرت

سوئیت اسپرت

مدل پالتو سوئیت اسپرت با مدل‌های رسمی و نیمه رسمی تا حدودی متفاوت است. برای مدل‌های اسپرت قد پالتو اهمیت زیادی دارد. معمولاً افرادی که استایل اسپرت را می‌پسندند دوست دارند پالتو سوئیت با قد کوتاه را استفاده کنند. مدل کلاه دار و جلو باز برای استایل‌های اسپرت بسیار زیبا است. بیشتر طراحان پالتو‌های سوئیت اسپرت را به صورت فری سایز طراحی می‌کنند. پوشیدن یک هودی یا یک ژاکت یقه اسکی در زیر پالتو جلو باز و یک نیم بوت اسپرت می‌تواند استایل کامل و جذابی برای شما باشد.

مدل پالتو سوئیت خزدار

مدل پالتو سوئیت خزدار

مدل پالتو سوئیت به نحوی است که می‌توان به راحتی با آیتم‌های مختلف طراحی آن را تغییر داد. استفاده از خز در بخش‌هایی از پالتو سوئیت می‌تواند به جذابیت هرچه بیشتر آن بیفزاید. معمولاً استفاده از خز پالتو را از حالت ساده به مجلسی و لوکس تغییر می‌دهد. شما می‌توانید مدل‌های خز دار را برای انواع موقعیت‌های کاری، رسمی، روزمره و… بپوشید. خز در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که نمونه مصنوعی آن بیشتر رایج است. این پارچه برای اطراف کلاه، اطراف یقه و قسمت سر آستین‌ها استفاده می‌شود. معمولاً رنگ خز چند درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ سوئیت انتخاب می‌شود تا جذابیت آن را چندین برابر کند.

مدل پالتو سوئیت یقه آرشال

مدل پالتو سوئیت یقه آرشال

مدل پالتو سوئیت یقه ارشال یک حالت رسمی و اداری دارد. این مدل به صورت جلو دکمه طراحی می‌شود و یقه آن در برخی مدل‌های از خود جنس سوئیت است و در برخی مواقع از خز یا چرم طراحی شده است. مدل‌های یقه ارشال باید دقیقاً متناسب با سایز افراد انتخاب شوند تا فرم زیبایی روی بدن داشته باشند. برای این مدل جیب‌های ساده طراحی می‌شود. در برخی از مدل‌های جدید بغل پالتو دکمه‌های تزئینی کار می‌شود و یا در قسمت پشت چاک‌زده می‌شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.