لیستی از مدل بستن روسری و شال مد جدید + عکس

مدل بستن روسری

مدل بستن روسری مدل بستن روسری برای عروسی مدل بستن روسری دخترانه

مدل بستن روسری می‌تواند تأثیر زیادی روی استایل کلی شما بگذارد. همانطور که می‌دانید استفاده از این پوشش برای خانم‌های محجبه یک ضرورت است و نمی‌توان نقش آن را در استایل بانوان نادیده گرفت. اگر همیشه شال و روسری خود را ساده استفاده کرده‌اید پس بهتر است کمی در استایل خود تنوع ایجاد کنید و مدل‌های مختلف بستن شال و روسری را امتحان کنید. شما می‌توانید ساده‌ترین مدل‌های روسری را به نحوی ببندید که به یک اثر هنری روی سرتان تبدیل شود. در ادامه چند مدل از رایج‌ترین مدل‌های بستن شال و روسری را با هم مرور می‌کنیم تا بتوانید متناسب با فرم صورت خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

تنوع در مدل‌های بستن روسری

بستن روسری

بیشتر خانم‌ها با مدل بستن روسری مشکل دارند و همیشه استایل‌های تکراری و یکنواخت را امتحان می‌کنند. اگر از این سبک‌های رایج خسته شده‌اید پس به دنبال مدل‌های خاص باشید. شما در روز ممکن است چندین بار از این پوشش استفاده کنید و بار‌ها و بار‌ها وقت خود را صرف مرتب کردن آن کنید. ماهیت موقعیت و مهمانی که قرار است بروید تعیین می‌کند که چه استایلی داشته باشید. مثلاً در مراسمات رسمی بستن مرتب روسری بسیار مهم است. اما برای دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی بستن مدل‌های فانتزی می‌تواند جذاب باشد.

مدل لاکچری

مدل بستن روسری لاکچری

سبک بستن این پوشش برای موقعیت‌های مختلف متفاوت است. مدل لاکچری یک مدل زیبا و مرتب است که برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی بسیار زیبا است. مدل لاکچری اگر به صورت مرتب و منظم بسته شود تا پایان مراسم نیازی به مرتب کردن ندارد. مدل لاکچری با روسری‌های قواره بزرگ انجام می‌شود و شما در کنار حفظ حجاب زیبا و جذاب هم خواهید شد.

بستن روسری مناسب صورت‌های قلبی‌شکل

بستن روسری مناسب صورت‌های قلبی‌شکل

برای ایجاد تغییر در استایل صورت‌های قلبی شکل می‌توانید روی مدل بستن روسری تمرکز کنید. شما باید طوری روسری را ببندید که برجستگی‌های صورت دیده شود. برای این کار روسری را طوری دور سر بیندازید که بتوانید چندین بار ان را دور سرتان بپیچید. اگر این عمل را چند بار تکرار کنید حالت پلیسه ایجاد می‌شود. پلیسه‌ها را مرتب کنید تا ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید. این مدل بستن روسری برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب است.

مدل زیبا به روش شلمدل بستن روسری شل مدل بستن روسری بزرگ با حجاب مدل بستن روسری ساده مدل بستن روسری مجلسی شیک

 

مدل بستن انواع روسری به سبک شل یکی از فوق‌العاده‌ترین روش‌هایی است که ظاهری زیبا و مرتب دارد. این سبک بیشتر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های غیر رسمی مناسب است. ظاهر شل و در عین حال ساده روسری باعث می‌شود تا شما در عین سادگی جذاب و متفاوت باشید. برای بستن این مدل باید دو طرف روسری را در پشت گردن گره بزنید و آن را روی سر با سنجاق فیکس کنید. در این مدل حجاب سر و گردن کاملاً حفظ می‌شود.

مدل زیبا برای فرم صورت بیضی شکل

مدل بستن روسری برای فرم صورت بیضی شکل

انتخاب سبک بستن روسری با توجه به فرم صورت می‌تواند تصویر متفاوت و زیبایی از شما ارائه کند. بستن روسری سفت و محکم برای صورت‌های بیضی شکل اصلا‌ایده جذابی نیست. محکم بستن روسری باعث می‌شود تا کشیدگی صورت بیشتر از حد معمول دیده شود. پس برای گردتر نشان دادن صورت خود می‌توانید روسری را آزاد ببندید و یک گوشه از روسری را روی‌شانه بیندازید. روسری‌های رنگ روشن با پارچه ساتن زیبایی این مدل را دو چندان می‌کنند.

مدل زیبا برای روسری قواره بزرگ

حتماً دیده‌اید که نحوه بستن انواع روسری عربی چقدر در بین زنان محجبه رایج شده است. این مدل با روسری‌های قواره بزرگ انجام می‌شود و اگر یکبار آن را یاد بگیرید به راحتی می‌توانید آن را روی سر خود اجرا کنید. برای بستن این مدل باید روسری را به نحوی روی سر قرار دهید که یک قسمت آن کوتاه و یک طرف آن بلند باشد. قسمت کوتاه روسری را پشت گردن ببرید و قسمت بلند را به سمت پشت سر ببرید و دنباله ان را روی‌شانه قرار دهید و آن را در قسمت جلو مرتب کنید.

مدل بستن روسری مناسب برای فرم صورت مثلثی

صورت‌های مثلثی شکل زیباتر و جوان‌تر دیده می‌شوند. مدل بستن روسری برای صورت‌های مثلثی بسیار راحت است و ترفند خاصی ندارد. بهترین مدلی که روی این فرم صورت جواب می‌دهد این است که روسری را آزاد روی سر بیندازید تا زاویه صورت شما دیده شود.

مدل بستن روسری برای صورت‌های گرد

مدل بستن روسری برای صورت‌های گرد مدل بستن روسری برای بیرون مدل بستن روسری شیک آموزش بستن روسری لاکچری

مدل بستن روسری برای صورت‌های گرد باید به نحوی باشد که از گردی صورت بکاهد و آن را کشیده نشان دهد. برای اینکار می‌توانید یک روسری ضخیم مانند کتان را انتخاب کنید و آن را یک بار دور سر بپیچید و دور بعدی آن را از دور چانه‌ها رد کنید. ر‌ها کردن یک طرف روسری در روی‌شانه‌ها باعث می‌شود تا پهنی صورت گرفته شود و کوچکتر از آنچه که هست دیده شود.

مدل بستن روسری برای صورت‌های کشیده

انتخاب نحوه بستن انواع روسری با توجه به فرم صورت بسیار آسان است. اگر صورت کشیده‌ای دارید باید از روسری‌های ساده استفاده کنید. طرح‌های شلوغ و پیچیده گزینه مناسبی برای صورت‌های کشیده نیست. برای بستن این روسری می‌توانید روسری را روی سر بیندازید و یک طرف آن را دور گردن بپیچید سپس یک گره ساده بزنید. مدل گره بغل برای صورت‌های کشیده گزینه‌ایده الی است و به خوبی برجستگی‌های صورت دیده می‌شود.

مدل زیبای بستن روسری برای فرم صورت لوزی‌شکل

برای صورت‌های لوزی نحوه بستن این پوشش باید به نحوی باشد که زیبایی‌های صورت و زوایای صورت به بهترین نحو ممکن دیده شوند. برای این کار می‌توانید گوشه‌های شال یا روسری را بالای سر ببندید. این مدل جزء زیباترین و رایج‌ترین مدل‌هایی است که برای صورت‌های لوزی شکل استفاده می‌شود. این مدل‌ایستایی و دوام زیادی دارد و شما می‌توانید ساعت‌ها این مدل روسری را ببندید و از مرتب ماندن آن خیالتان راحت باشد.

مدل بستن روسری برای صورت‌های مربعی شکل

مدل بستن روسری برای صورت‌های مربعی شکل چالش چندان سختی نیست. همین که روسری را روی سر آزاد بگذارید جذاب و زیبا است و زاویه‌های صورت کمتر دیده می‌شود. اگر محجبه هستید می‌توانید از کلاه حجاب همراه با روسری استفاده کنید.

مدل زیبا برای صورت‌های پُر

مدل بستن روسری برای صورت های پر

افرادی که فرم صورت آن‌ها پر است دغدغه‌ی چندانی برای انتخاب مدل بستن روسری ندارند. برای اینکه گونه‌های شما به خوبی دیده شوند و صورت شما در‌ایده ال‌ترین حالت ممکن دیده شود نیازی نیست کار چندان خاصی انجام دهید همین که روسری را به صورت ساده روی سر بیندازید کافیست.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 10 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.