مطالب پر بازدید
روش شستن لباس چرم چطوریه؟ | همه چیز در مورد شستن لباس های چرم

روش شستن لباس چرم چطوریه؟ | همه چیز در مورد شستن لباس های چرم

روش شستن لباس چرم بیایید یک واقعیت رو قبول کنیم؛ هممون توی کمد لباس‌هامون چند تیکه رو بیشتر از بقیه دوست داریم. نه …

مدل کوله پشتی ساده؛ مدل های بسیار جا دار و با کیفیت

مدل کوله پشتی ساده؛ مدل های بسیار جا دار و با کیفیت

مدل کوله پشتی ساده وقتی حرف از مدل کوله پشتی ساده می‌شود، باید اذعان کرد که سادگی دلیلی بر کمبود امکانات یا زیبایی …

مدل کلاه باکت؛ این مدل ها برای یک استایل خاص عالی هستن

مدل کلاه باکت؛ این مدل ها برای یک استایل خاص عالی هستن

مدل کلاه باکت کلاه باکت، پوششی است که به تازگی جای خود را در میان انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها باز کرده است. بخصوص …

مدل بستن بند کفش و کتونی

مدل بستن بند کفش مدل بستن بند کفش اسپرت مدل بستن بند کفش اسپرت دخترانه بستن بند کفش بدون گره

همه خانم‌ها با چالش مدل بستن بند کفش مواجه هستند. کفش‌ها همیشه یک آیتم مهم در استایل به حساب می‌آیند. انتخاب یک مدل زیبا باعث می‌شود تا ظاهر آن زیباتر شود. عدم رعایت تکنیک‌های مؤثر در بستن آن ها باعث دفرمه نشان دادن کفش می‌شود.

مدل های متنوع بستن بند کفش

بستن بند کفش مدل بستن بند کفش اسپرت جدید پسرانه آموزش بستن بند کفش کلاسیک مدل بستن بند کفش اسپرت 5 سوراخه هزار آموزش بستن بند کفش مدل بستن بند کفش پسرانه

اگر می‌خواهید ظاهر کفش‌های خود را تغییر دهید حتماً با توجه به جنس و مدل آن از مدل بستن بند مناسب استفاده کنید. در زیر به برخی از مدل‌های رایج و کاربردی اشاره می‌کنیم تا بتوانید بند کفش‌های خود را راحت و زیبا ببندید و استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

مدل بستن بند کفش متناسب با استایل

مدل بستن بند کفش هم برای زیبایی کفش‌ها و هم برای ایجاد تعادل در راه رفتن ضرورت زیادی دارد. شما می‌توانید رنگ بند و مدل بستن را با استایل خود ست کنید. اگر استایل اسپرت دارید رنگ آن را با سویشرت یا پیراهن ورزشی خود ست کنید. برخی از مدل‌ها برای کفش‌های راحتی و برخی دیگر برای کفش‌های ورزشی مناسب هستند پس حتماً این نکات را در حفظ استایل شیک رعایت کنید.

مدل مخفی

بستن بند کفش مخفی

مدل بستن بند کفش مخفی یکی از رایج‌ترین و زیباترین مدل‌ها برای کفش‌های اسپرت است. این مدل ساده و راحت است و در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود. هنگام خرید کفش فروشندگان این مدل را روی کفش‌ها اجرا می‌کنند. در مدل مخفی باید گره در گوشه یا پشت زبانه پنهان شود. بند باید به صورت پله‌ای از سوراخ‌ها به صورت یک در میان رد شود.

مدل نمایشی

بستن بند کفش نمایشی نحوه بستن بند کتونی zx8000 بستن بند کفش بدون گره

تمام افراد می‌توانند مدل بستن بند کفش نمایشی را روی کفش‌های اسپرت خود پیاده کنند. البته می‌توان روی مدل های مردانه و مدل تابستانی زنانه هم این روش را اجرا کرد. مدل نمایشی یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین مدل‌ها است که فقط بند از سوراخ‌های کفش رد می‌شود.

مدل نردبانی

برای کفش‌های اسپرت و کتانی مدل بستن بند کفش نردبانی یک مدل خاص و منحصر به فرد است. برای بستن این مدل باید حداقل ۵ سوراخ داشته باشد و بند بلند باشد. روش اجرای مدل پله‌ای به این صورت است که که ابتدا بند را از قسمت زیر وارد سوراخ می‌کنید و بعد از آن به طرف سوراخ بالایی می‌روید. به زبان ساده‌تر باید روی سوراخ بند را رد کنید و از سوراخ روبرویی بند را رد کنید. این مدل بیشتر مناسب کفش دوچرخه سواران، طبیعت گردان، کوهنوردان و… است.

مدل بستن بند کفش شطرنجی

مدل بستن بند کفش شطرنجی

روش شطرنجی پیچیده‌ترین مدل بستن بند کفش است که بیشتر افراد نمی‌توانند آن را به آسانی اجرا کنند. اگر بند‌های انتخابی برای این کار دو رنگ متضاد باشند از سردرگمی بافت میکاهد و ظاهر زیباتری پیدا می‌کند.

برای اجرای مدل شطرنجی باید ابتدای یکی بند را گره بزنید و از سوراخ ابتدایی رد کنید. این روش تقریباً مانند روش نردبانی است اما آن ها از زیر سوراخ‌ها رد می‌شوند و مخفی هستند. شما می‌توانید مدل نردبانی را هم مانند مدل شطرنجی کنید. فقط کافیست سربند را از قسمت بالا از سوراخ اول رد کنید. بعد مانند بافتنی از زیر و روی بند قبلی رد کنید انتهای بند را می‌توانید از سوراخ اخر عبور دهید و گره بزنید.

مدل دو رنگه

بند کفش دو رنگه

مدل دور نگه برای بیشتر دختران جوان جذاب است. این مدل را می‌توانید روی انواع کفش‌های کتانی و اسپرت اجرا کنید. دو بند با رنگ‌های متضاد حاضر کنید. یکی از ان‌ها را از ردیف دوم در مقابل ورودی بند رنگ متضاد از سوراخ کفش رد کنید. این مرحله را ادامه دهید تا تمامی سوراخ‌ها پر شود و انتهای بند زیر لبه کفش مخفی شود.

مناسب‌ترین مدل بستن بند کفش برای کفش‌های ورزشی

مدل بستن بند کفش برای کفش‌های ورزشی مانند کفش بسکتبال و فوتبال بسیار متفاوت و زیبا است. مدل حلقه برگشتی یکی از بهترین مدل‌ها برای این منظور است. محکم بودن این مدل باعث می‌شود تا در حین جنب و جوش شل و باز نشود.

مدل نصف، نصف

مدل بستن بند کفش نصف نصف

اگر بخواهید مدل بستن بند کفش با دو رنگ متضاد باشد بهتر است مدل نصف نصف را انتخاب کنید. شما با دو رنگ مجزا مدل ضربدری را روی کفش اجرا می‌کنید که زیبایی و جذابیت خاصی روی کفش‌های اسپرت دارد.

مدل ارتشی

مدل بستن بند کفش ارتشی

مدل بستن بند کفش برای موقعیت‌های مختلف باید به درستی انتخاب شود. اگر قرار است به باشگاه بدنسازی بروید بهتر است بند کفش‌های ال استار و ساق دار خود را به روش ارتشی ببندید. دلیل استفاده از این روش انعطاف بالا در حین راه رفتن و راحتی در استفاده است همچنین از سایش و پوسیدگی لبه‌های کفش جلوگیری می‌شود. حالت حصیری و لوزی شکل این مدل جلوه بسیار زیبایی به کفش‌ها می‌دهد.

مدل ضربدری

مدل بستن بند کفش ضربدری مدل بستن بند کفش اسپرت دخترانه مدل بند کفش مدل بستن بند کفش 4 سوراخه طرز بستن بند کفش 5 سوراخه ترفند بستن بند کفش اینستاگرام

مدل ضربدری را می‌توان روی انواع کفش‌های اسپرت از برند‌های مختلف اجرا کرد. در این مدل بند باید ابتدا از سوراخ دوم رد و از پنجمین سوراخ از بالا در ردیف روبرو بیرون کشیده شود. تکرار این مرحله برای سوراخ‌های بعدی باعث تکمیل بند کفش می‌شود. در اخر هر دو طرف بند از سوراخ اول رد می‌شوند.

مدل دوپشتی

برای کفش‌های راحتی باید بند کفش راحت باشد که مدل دو پشتی کاملاً برای این گزینه مناسب است. برای اجرای این مدل باید بند را از سوراخ اول به سمت پایین به صورت یک در میان رد کنید سپس بند‌ها به صورت موازی با سوراخ‌ها به سمت بالا بکشید و به شیوه مورب جا‌های خالی را پر کنید.

بهترین مدل بند کفش برای کفش‌های پیاده روی و کوهنوردی

مدل بستن بند کفش برای پیاده روی و کوهنوردی مدل‌های استاندارد و محکم است. شما می‌توانید مدل نردبانی و نمایشی را ترکیب کنید و گره را در بغل کفش بزنید. انجام این مدل‌ها برای کفش‌های پیاده روی و کوهنوردی از راحتی و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

روش مشبک

مدل مشبک برای کفش‌هایی که سوراخ‌های زیاد دارند مناسب است. اسپرت‌ها و نیم بوت‌ها، مدل‌های کانورس و ال استار گزینه مناسبی برای روش مشبک است. در روش مشبک بند‌ها به صورت در هم تنیده بسته می‌شود. برای اینکه جلوه زیبایی به این مدل بدهید بهتر است از یک یا دو بند غیر همرنگ استفاده کنید. برای اجرای این روش باید بند را از سوراخ ابتدایی به صورت ضربدری رد کنید و از سوراخ دوم به سمت بالا بافت را ادامه دهید در ردیف بالایی بند را از زیر عبور دهید و به صورت مخفی آن را گره بزنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 12 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.