مطالب پر بازدید
مدل پیراهن نخی بچه گانه؛ مناسب برای کوچولوهای شیرین

مدل پیراهن نخی بچه گانه؛ مناسب برای کوچولوهای شیرین

مدل پیراهن نخی بچه گانه به دنیای رنگارنگ و جذاب لباس‌های نخی دخترانه خوش آمدید. اینجا قصد داریم سفری داشته باشیم به دنیایی …

مدل کیف جا کارتی؛ مناسب برای نگهداری کارت های بانکی

مدل کیف جا کارتی؛ مناسب برای نگهداری کارت های بانکی

مدل کیف جا کارتی برای شروع، بیایید صحبتمان را با مدل کیف جا کارتی شروع کنیم. در دنیای پر زرق و برق امروز، …

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۴؛ با این مدل ها بدرخشید

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۴؛ با این مدل ها بدرخشید

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۴ انتخاب یک لباس مجلسی می‌تواند به یک ماجراجویی تبدیل شود، به خصوص زمانی که پای لباس‌های لاکچری و …

مدل شومیز مخمل

شومیز مخمل

مدل و جنس شومیز دو مشخصه اصلی برای انتخاب مناسب‌ترین شومیز هستند. شومیز مخمل انواع مختلفی دارد از مدل‌های جلو باز و جلو بسته گرفته تا مدل‌های خاص مجلسی همگی برای ساختن یک استایل متفاوت و زیبا طراحی شده‌اند. جنس مخمل برای این پوشش بسیار رایج است. چون به راحتی می‌توان برش‌های مختلفی را روی ان انجام داد و با انواع اکسسوری‌ها و پارچه‌های مختلف آن را تزیین و ترکیب کرد.

انواع مدل شومیز مخمل

انواع مدل شومیز مخمل

طراحان صنعت مد با طراحی طیف گسترده‌ای از مدل‌های شومیز مخمل توانسته‌اند یک پوشش جذاب و کاربردی را برای انواع مهمانی‌ها و مراسمات مهم طراحی کنند. در ادامه سعی کرده‌ایم تا شما را با انواع مدل‌های این پوشش بیشتر آشنا کنیم.

مدل گلدار

شومیز مخمل گلدار

 

شومیز مخمل گلدار یکی از مدل‌های طرحدار زیبایی است که نظر هر خانم خوش استایل و خوش سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. جنس مخمل مانند حریر با تنوع طرح بالایی همراه است که این روز‌ها برای پوشش‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. اگر اندام درشتی دارید بهتر است مدل هایی از این لباس را انتخاب کنید که دارای طرح‌های ریز هستند. اما اگر لاغر اندام هستید مدل های گلدار با گل‌های برجسته و بزرگ انتخابی‌ایده‌آل برای شما خواهد بود.

مدل ساده

شومیز مخمل ساده

شومیز مخمل ساده فاقد هر گونه طرح و نقشی است. این مدل ها یشتر برای مجالس و دورهمی‌های خانوادگی و یا دورهمی‌های دوستانه طراحی می‌شوند. مدل ساده این پوشش بدون هیچ گونه تزئین و نقشی است و اگر لاغر اندام باشید می‌توانید به فاکتور رنگ بیشتر دقت کنید. مدل‌های رنگ روشن برای افراد لاغر مناسب‌تر است. اما رنگ‌های تیره برای افرادی که اندام درشتی دارند گزینه بهتری است.

شومیز مخمل مجلسی

شومیز مخمل مجلسی

با توجه به اینکه شومیز مخمل یکی از لباس‌های رایج در بین زنان است بنابراین برخی از مدل‌های این لباس به نحوی طراحی شده‌اند که قابلیت استفاده از آن‌ها برای مجالس مختلف امکان‌پذیر است. شومیز مجلسی مخمل یک پوشش کامل برای خانم‌های شیک پوش در مجالس است. این مدل ها با برش‌های نامتقارن و یا با اکسسوری مختلف طراحی می‌شوند. شومیز مجلسی در برخی از مدل‌های با پارچه‌های دیگری از قبیل گیپور، حریر یا تور ترکیب می‌شوند که یک ترکیب خلاقانه و زیبا است.

شومیز مخمل اسپرت

شومیز مخمل اسپرت

برای خانم‌هایی که دنبال استایل اسپرت هستند شومیز مخمل اسپرت می‌تواند گزینه جذابی برای این افراد باشد. مدل اسپرت به صورت جلوباز و جلو بسته و در مدل‌های طرح دار و ساده طراح می‌شود. شومیز‌های اسپرت را می‌توانید همراه با یک شلوار ساده اسپرت ست کنید و با یک کفش کتانی استایل خود را تکمیل کنید. ظاهر این مدل را می‌توانید با یک کمربند تغییر دهید. این استایل بهترین استایل برای موقعیت‌های دوستانه، مهمانی خانوادگی، پیاده روی و… است.

شومیز مخمل با مدل‌های متنوع آستین

همانطور که می‌دانید مدل آستین یک فاکتور مهم در تعریف مدل شومیز مخمل است. این شومیز‌ها در مدل‌های مختلف آستین بلند، کوتاه، سه ربع و در برخی موارد بدون آستین طراحی می‌شوند. معمولاً در شومیز‌های اسپرت مدل آستین ساده و بلند یا پاکتی گزینه رایج‌تری است. اما برای شومیز‌های مجلسی می‌توان روی مدل آستین‌ها بیشتر کار کرد.

برای شومیز‌های مخمل می‌توان انواع استین‌های کیمونو، پفی، آستین کلوش و… طراحی کرد. به طور کلی این روز‌ها سعی می‌شود تا مدل آستین به نحوی باشد که با مدل کلی لباس تناسب داشته باشد. به طور مثال برای مدل‌های معمولی و روزمره آستین‌های ساده مناسب‌تر هستند.

مدل رسمی

شومیز مخمل رسمی

اگر به مجالس و مهمانی‌های رسمی دعوت هستید بهتر است متناسب با نوع مهمانی هم استایل خود را تعیین کنید. شومیز مخمل می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد البته به شرطی که به طرح و مدل آن توجه کنید. مثلاً شومیز به رنگ سفید مخمل را می‌توانید با یک شلوار راسته مشکی بپوشید و یک استایل زیبا و خلاقانه و صد البته رسمی داشته باشید. مدل‌های گلدار و شلوغ و یا مدل‌هایی که دارای برش‌های مختلف در قسمت‌های مختلف لباس هستند گزینه رایجی برای مجالس رسمی نیستند. شومیز‌های رسمی مخمل اغلب به صورت تک رنگ و یا نهایتاً دو رنگ ساده هستند. برای اینکه استایل شما رسمی‌تر و در عین حال زیباتر باشد می‌توانید روی شومیز از یک کمربند باریک استفاده کنید. ست کردن شومیز با کفش یا کیف می‌تواند در جذاب نشان دادن استایل شما نقش فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

مدل جلو باز

شومیز مخمل جلوباز

شومیز مخمل جلو باز یا شومیز مانتویی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شومیز در بین گروه‌های سنی مختلف است. شومیز‌های جلو باز اغلب با دکمه یا زیپ بسته می‌شوند. این شومیز‌ها بیشتر حالت اسپرت و روزمره دارند. برای طراحی این مدل از انواع پارچه‌های مخمل طرح دار و ساده استفاده می‌شود.

شومیز‌های مخمل جلو باز با قد‌های متوسط و کوتاه طراحی می‌شود به طوری که شما می‌توانید آن را به جای مانتو در بیرون از خانه استفاده کنید. شما می‌توانید در زیر مدل‌های جلو باز انواع تاپ‌های ساده بپوشید. برای فصل بهار و پاییز استفاده از شومیز مخمل جلو باز یک استایل رایج است.

مدل شومیز مخمل براق

مدل شومیز مخمل براق

شومیز مخمل براق در دسته شومیز‌های مجلسی قرار دارد. مخمل براق به صورت تک رنگ برای دوخت شومیز استفاده می‌شود که زیبایی چشمگیری دارد. بر روی این مدل‌ها انواع یقه‌های گرد، هفت، ‌ایستاده، قایقی و.. کار می‌شوند. معمولاً برای شومیز‌های براق آستین‌های مختلفی هم طراحی می‌شوند. اما آستین‌های پف داری که در قسمت مچ دست جمع می‌شوند گزینه رایج‌تر و زیباتری در بین دختران جوان هستند.

شومیز براق با دامن ساده یا با شلوار ساده رنگ خنثی یک استایل زیبا و خلاقانه است. برای پوشیدن و درآوردن راحت این مدل‌ها در قسمت یقه لباس دکمه کار می‌شود.

شومیز مخمل چین دار

شومیز مخمل چین دار

پوشیدن شومیز مخمل چین دار در بین دختران جوان رایج است. این مدل تا قسمت کمر ساده طراحی می‌شود و از قسمت کمر به پایین به صورت چین دار طراحی می‌شود. چین‌های این لباس باعث پوشاندن عیوب اندام در قسمت کمر به پایین می‌شود. اگر پایین تنه درشتی دارید می‌توانید مدل چین دار را بپوشید و به زیبایی بدرخشید. در برخی از مدل‌های چین دار قسمت پایین چین‌ها روبان دوزی می‌شود که بسیار زیبا خواهد بود. برای خاص‌تر کردن این مدل می‌توانید انواع گلدوزی‌های سنتی روی قسمت آستین یا دور یقه کار کنید تا به ظاهر لباس استایلی مجلسی و زیباتر دهید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 5 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.