مطالب پر بازدید
مهمترین مراقبت‌ های بعد از بوتاکس؛ این توصیه های مفید رو از دست نده

مهمترین مراقبت‌ های بعد از بوتاکس؛ این توصیه های مفید رو از دست نده

مراقبت‌ های بعد از بوتاکس اگه تا به حال بوتاکس کردید یا قصد دارید این کار رو انجام بدید، مهمه که با مراقبت‌های …

مدل گردنبند لاینی؛ مناسب برای خانم های با سلیقه

مدل گردنبند لاینی؛ مناسب برای خانم های با سلیقه

مدل گردنبند لاینی در دنیای زیورآلات، “مدل گردنبند لاینی” به یک انتخاب پرطرفدار برای افرادی تبدیل شده است که می‌خواهند در مجالس و …

حساسیت فصل بهار چیست؟ | راه های درمان و معرفی دارو های موثر

حساسیت فصل بهار چیست؟ | راه های درمان و معرفی دارو های موثر

حساسیت فصل بهار چیست؟ وقتی بهار می‌آید، با خودش تغییرات زیادی میاره که یکی از این تغییرات، شروع حساسیت‌های فصلیه. خیلی‌ها منتظر این …

مدل بارانی جدید

مدل بارانی جدید مدل بارانی ترکیه

داشتن یک مدل بارانی جدید برای روز‌های بارانی پاییز و بهار یک غنیمت به حساب می‌آید. در روز‌های بارانی پوشیدن پالتو زیاد از حد گرم است. بارانی‌ها با جنس‌های مختلف و ضد آبی طراحی می‌شوند که برای روز‌های ابری و بارانی انتخابی‌ایده‌آل هستند.

انواع مدل های بارانی جدید

انواع مدل های بارانی جدید مدل بارانی زنانه مدل بارانی زنانه جدید

در انتخاب بارانی مناسب یک سری فاکتور‌های مهم دخیل هستند که اگر به ان‌ها توجه کنید قطعاً خریدی موفق و لذت بخش خواهید داشت. جنس، سایز، رنگ، مدل و سایر فاکتور‌ها برای انتخاب پالتو بارانی مؤثر هستند. به طور مثال جنس‌هایی که در مقابل باران حفاظت خوبی دارند بهترین جنس برای طراحی بارانی هستند.

مدل بارانی جدید کلاه دار

مدل بارانی جدید کلاه دار مدل بارانی کوتاه مدل بارانی جدید در اینستاگرام

بیشتر خانم‌ها مدل بارانی جدید کلاه دار را بیشتر از مدل‌های بدون کلاه می‌پسندند. کلاه به صورت جداگانه یا سرخود طراحی می‌شود. داشتن کلاه باعث محافظت سر در برابر باران می‌شود. در برخی از مدل‌های بارانی جنس کلاه با جنس بارانی متفاوت است و یا از دو رنگ متفاوت برای طراحی بارانی و کلاه آن استفاده می‌شود که یک‌ایده خلاقانه و زیبا است. مدل‌های کلاه دار در سایز‌های مختلف و به صورت کوتاه و بلند عرضه می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با سایز و رنگ پوست خود یک بارانی زیبا و خوش رنگ را انتخاب کنید. بارانی‌های کلاه دار به صورت جلو باز و جلو بسته قابل استفاده هستند. برای داشتن استایلی کامل بهتر است زیر بارانی از نیم بوت‌های زیبا استفاده کنید.

مدل بارانی جدید دورو

مدل بارانی جدید دورو مدل بارانی دخترانه کلاه دار

برای روز‌های بارانی و ابری هیچ چیز اندازه یک مدل بارانی جدید دورو نمی‌تواند استایل شما را جذاب و خیره‌کننده کند. با توجه به اینکه مدل‌های دورو قابلیت استفاده دو طرفه را دارند پس در دسته خرید‌های اقتصادی قرار دارند. بیشتر بارانی‌های دورو تنخور آزاد و راحتی دارند و می‌توان زیر آن‌ها بافت ساده یا هودی پوشید.

بارانی دورو می‌تواند یک جنس از دو رنگ مختلف باشد و یا از دو جنس مختلف باشد. برخی از مدل‌های دو رو به صورت یک طرف ساده و یک طرف طرح دار است. پترن‌ها زیبا و خاص در یک طرف بارانی و سادگی طرف دیگر می‌تواند جذابیت خاصی به این مدل ببخشد. بیشتر بارانی‌های دورو به صورت کلاه دار طراحی می‌شوند. جیب‌های نسبتاً بزرگی برای دو طرف بارانی طراحی می‌شود. تنوع در مدل استین باعث شده تا مدل‌های مختلفی از بارانی عرضه شود. در مدل‌های جدید سر آستین بارانی کش دوزی می‌شود و مدل در دو طرف کمربند دارد.

مدل بارانی جدید اسپرت

مدل بارانی جدید اسپرت مدل بارانی مشکی زنانه مدل مانتو بارانی اسپرت

مدل بارانی جدید اسپرت یک مدل کاربردی و رایج در بین دختران جوان است. با بارانی اسپرت می‌توانید استایل‌های زیبا و خلاقانه داشته باشید. مدل‌های اسپرت برای موقعیت‌های رسمی و روزمره مناسب است. شما می‌توانید یک بارانی اسپرت را در طرح و رنگ‌های مختلف تهیه کنید. مدل‌های اسپرت بیشتر به صورت فری سایز طراح می‌شوند. شما می‌توانید بارانی‌های اسپرت را با انواع ژاکت‌ها و هودی‌های اسپرت ست کنید و استایلی به روز و مدرن داشته باشید. قد بارانی‌های اسپرت تا روی زانو و یا زیر زانو است که برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است. شما می‌توانید استایل اسپرت خود را با یک نیم بوت اسپرت ست کنید.

مدل کوتاه

مدل بارانی کوتاه

قد مدل بارانی جدید در شکل دادن به استایل شما نقش بسیار مهم دارد. قد مدل کوتاه معمولاً تا روی زانو و یا بالاتر از زانو است. برخی از مدل‌های کوتاه تا روی کمر می‌آیند که برای استایل ورزشی زیبا هستند. در زیر بارانی‌های کوتاه می‌توانید یک سویشرت یا یک یقه اسکی بپوشید. بارانی کوتاه برای موقعیت مختلف از قبیل پیاده روی، ورزش، دورهمی دوستانه و… مناسب است.

مدل بلند

مدل بارانی بلند

مدل بارانی جدید بلند برای استایل‌های رسمی فوق‌العاده است. قد بارانی بلند معمولاً تا نیمه‌ی ران یا تا ساق پا است. برای پیاده روی زیر باران بارانی‌های بلند مناسب‌تر هستند چون پایین تنه و بالاتنه شما خیس نمی‌شود. بارانی‌های بلند معمولاً از جنس‌های ضد اب و البته سبک دوخته می‌شوند. بارانی‌های بلند در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند که شما می‌توانید استایل‌های متنوعی را با آن‌ها داشته باشید.

مدل بارانی جدید چرمی

مدل بارانی جدید چرم

جنس چرم از دیرباز تاکنون یک جنس لوکس و زیبا به حساب می‌آید. این روز‌ها مدل بارانی جدید از جنس چرم در بین افرادی که به استایل‌های شیک و جذاب علاقمند هستند رواج زیادی پیدا کرده است. بارانی چرم یک سبک کلاسیک و لوکس است که هر خانمی می‌تواند با پوشیدن آن در موقعیت‌های مختلف استایلی منحصر به فرد داشته باشد. اگر در بین برند‌های ایرانی نتوانستید بارانی چرم و لوکس پیدا کنید بهتر است سری به کالکشن‌های چرم برند‌های معتبر از قبیل ورساچه، رالف لورن، دیزل، بربری، گوچی و… بیندازید. این برند‌ها تولید‌کنندگان اصلی چرم در دنیا هستند که انواع مدل‌های بارانی چرم را طراحی و تولید می‌کنند.

مدل بارانی جدید مموری

مدل بارانی جدید مموری

جنس مموری یکی از رایج‌ترین جنس‌ها برای طراحی مدل بارانی جدید است. این پارچه ضد آب است و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. معمولاً بارانی‌های دورو از جنس مموری هستند. مموری در مدل ساده و طرح دار وجود دارد. بارانی مموری در انواع مدل‌های جلو باز و جلو بسته در سایز‌های مختلف طراحی می‌شود. حتی در برخی از مدل‌های دورو یک طرف کار از جنس مموری و طرف دیگر از جنس کتان یا چهارخانه است. این ترکیب زیبا برای یک استایل اسپرت فوق‌العاده است.

بارانی آستر دار جدید

بارانی آستر دار جدید

مدل بارانی جدید آستردار در چند سال اخیر مورد توجه بیشتر دختران جوان قرار گرفته است. اگر نمی‌خواهید از لباس‌های خیلی ضخیم برای زیر بارانی استفاده کنید بهتر است مدل‌های آستر دار انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که بیشتر بارانی‌ها به صورت آستردار طراحی می‌شود. اما در برخی از مدل‌ها به جای استر‌های نازک و ضد آب از استر‌های پشمی نازک استفاده می‌شود. رویه این بارانی‌ها ضد آب است و لایه نازکی از پارچه پشمی به عنوان آستر کار شده است به برای روز‌های بارانی گزینه مناسب و خوبی است. بارانی آستر دار به صورت جلوباز و جلوبسته قابل استفاده است.

بارانی زنانه خزدار

مدل بارانی جدید می‌تواند ترکیبی از خز و جنس‌های ضد آب باشد. استفاده از خز در برخی از قسمت‌های بارانی مانند یقه، اطراف کلاه، سر آستین‌ها و… می‌تواند ظاهری کلاسیک و زیبا به بارانی بدهد. خز‌هایی که برای تزئین بارانی استفاده می‌شود بیشتر خز مصنوعی است. اما در مدل‌های لوکس در کنار جنس چرم طبیعی از خز طبیعی هم استفاده می‌شود که ظاهری شیک و لوکس دارد.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 4 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.