مطالب پر بازدید
کمبود چه ویتامینی باعث پیسی میشه؟ | علت و راه های جلوگیری از آن

کمبود چه ویتامینی باعث پیسی میشه؟ | علت و راه های جلوگیری از آن

کمبود ویتامین شاید برای شما هم پیش آمده باشه که برای بار اول روی پوست‌تون لکه‌های سفید رو ببینید و بلافاصله به فکر …

مدل لباس مجلسی کرپ حریر؛ زیبایی این مدل ها خیره کننده است

مدل لباس مجلسی کرپ حریر؛ زیبایی این مدل ها خیره کننده است

مدل لباس مجلسی کرپ حریر در دنیای پر زرق و برق مد و لباس، تنوع و خلاقیت حرف اول را می‌زند. وقتی صحبت …

مهمترین مراقبت‌ های بعد از بوتاکس؛ این توصیه های مفید رو از دست نده

مهمترین مراقبت‌ های بعد از بوتاکس؛ این توصیه های مفید رو از دست نده

مراقبت‌ های بعد از بوتاکس اگه تا به حال بوتاکس کردید یا قصد دارید این کار رو انجام بدید، مهمه که با مراقبت‌های …

مدل بلوز مخمل

مدل بلوز مخمل مدل بلوز مخمل جدید

مدل بلوز مخمل زنانه یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های لباس زنانه است که برای فصل پاییز و زمستان گزینه رایج و پر طرفداری است. هر ساله با شروع فصل سرما جنس‌های پاییزی در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. بلور مخمل یک پوشش کامل و در عین حال زیبا است که می‌تواند استایل شما را لوکس و اشرافی نشان دهد. پارچه مخمل از الیاف نخ پنبه، موهر، پشم و کتان است که برای ماه‌های سرد سال نرم و گرم است. پارچه مخمل با ضخامت و با الیاف متنوعی عرضه می‌شود. این تنوع در طرح و‌جنس باعث شده تا برای استایل‌ها و موقعیت‌های مختلف مدل‌های شیک و مدرنی طراحی شود.

معرفی بلوز زنانه مخمل

بلوز زنانه مخمل مدل بلوز مخمل جلو بسته مدل بلوز مخمل مجلسی

مدل بلوز مخمل زنانه با الیاف مصنوعی طراحی می‌شود. اما مخمل‌هایی که از الیاف مصنوعی تولید می‌شوند قیمت مناسب‌تر و تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند. جنس مخمل با ضخامت‌های مختلف در طراحی بلوز زنانه استفاده می‌شود.

جنس مخمل یکی از حساس‌ترین جنس‌های موجود برای طراحی لباس زنانه است که به دلیل بافت نرم و پرز داری که دارد در مقابل حرارت حساس است. طراحی بلوز زنانه با جنس مخمل بسیار شیک است و‌ایستایی خیلی خوبی دارد. هر فرم اندامی که داشته باشید به راحتی می‌توانید مدل بلوز مخمل مناسب خود را پیدا کنید. جنس مخمل در انواع مدل‌های پان، کشی و لیون عرضه می‌شود که به راحتی می‌توان برش‌های مختلف را روی آن‌ها پیاده کرد.

مدل بلوز مخمل مجلسی

بلوز مخمل مجلسی مدل بلوز مخمل مشکی مدل بلوز مخمل زنانه مجلسی

مدل بلوز مخمل مجلسی یکی از برازنده‌ترین مدل‌ها برای مجالس مختلف است. شما با توجه به رنگ پوست و ویژگی‌های اندام می‌توانید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. شاید در نگاه اول بلوز‌های مخمل مجلسی نظر شما را جلب نکند اما اگر بدانید که این جنس چقدر فرم خوبی روی بدن شما دارد قطعاً اولویت اول شما خواهد بود. بلوز مجلسی مخمل با اکسسوری‌های مختلفی تزئین می‌شود. برش و طراحی مدل‌های مجلسی خاص و متمایز‌تر از سایر مدل‌های معمولی است. در بلوز‌های مجلسی روی تمامی جزئیات لباس کار می‌شود. تقریباً همه‌ی خانم‌ها چندین مدل بلوز مجلسی در کمد خود دارند که با داشتن یک جنس مخمل می‌توانند کلکسیون بلوز‌های مجلسی خود را تکمیل کنند.

مدل بلوز مخمل مجلسی رسمی

مدل بلوز مخمل مجلسی رسمی

برای مجالس رسمی نیازی نیست که با استایل روزمره و معمولی حاضر شوید. یک مدل بلوز مخمل مجلسی می‌تواند برای موقعیت‌های رسمی مناسب باشد. البته مدل مجلسی منظور مدل‌هایی نیست که با سنگ و مروارید و سایر تزئینات کار شده‌اند. بلوز‌های مخمل با رنگ‌های خنثی برای مجالس رسمی گزینه‌ای‌ایده‌آل هستند. برای داشتن استایلی رسمی با بلوز مخمل باید به سایر آیتم‌ها هم توجه کنید. استفاده از رنگ‌های براق و مخمل‌های زردار برای این استایل مناسب نیست. شما می‌توانید همراه با یک بلوز مخمل یک شلوار راسته بپوشید و با کفش پاشنه بلند ساده استایل خود را تکمیل کنید.

مدل بلوز مخمل دخترانه

مدل بلوز مخمل دخترانه مدل بلوز مخمل گلدار مدل یقه بلوز مخمل مدل بلوز مخمل طرح دار زنانه

مدل بلوز مخمل طوری طراحی شده است که برای بیشتر گروه‌های سنی مناسب باشد. اما برای اینکه مخمل از حالت اعیانی کمی فاصله بگیرد و به یک مدل دخترانه زیبا تبدیل شود بایستی در برش و طراحی آن تغییراتی ایجاد کرد. بلوز‌های دخترانه با مدل‌های ساده، عروسکی، پفی، کلوش، نامتقارن و… طراحی می‌شوند. برای مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه، عید دیدنی، تولد و… می‌توانید بلوز مخمل را بپوشید. بلوز‌های مخمل دخترانه اغلب قد کوتاه تا متوسطی دارند و با یک شلوار جین یا جذب ست می‌شوند. اگر بلوز مخمل جذب استفاده می‌کنید از شلوار راسته یا گشاد برای زیر آن استفاده کنید. اما برای بلوز‌های کلوش و پفی شلوار یا ساپورت‌های جذب گزینه بهتری هستند.

مدل آستین در بلوز مخمل دخترانه هم با سایر مدل‌های رایج متفاوت است. اگر بلوز دخترانه مدل کلوش یا پفی است. پس آستین را هم همین مدل انتخاب کنید.

مدل طرحدار

مدل بلوز مخمل دخترانه

مخمل در مدل‌های ساده و طرحدار، مات و براق، کشی و غیر کشی تولید می‌شود. مدل بلوز مخمل طرحدار برای یک استایل شیک و سرزنده ضروری است. معمولاً با نزدیک شدن به فصل بهار پارچه‌های طرحدار و گلدار ترند می‌شوند. ضخامت جنس مخمل و طرح‌های متنوع این مدل باعث شده است تا توجه صنعت مد و فشن را بیشتر به خود جلب کند.

پارچه طرح دار در انواع طرح‌های چاپی یا طرح‌های گلدوزی شده عرضه می‌شود. مخمل‌هایی که طرح چاپی دارند بیشتر برای استایل‌های روزمره و کژوال مناسب هستند. اما خامه دوزی و گلدوزی روی مخمل آن را به یک مدل خاص تبدیل می‌کند. اگر طرح روی مخمل ریز باشد برای افراد چاق مناسب‌تر است. اما برخی از مخمل‌ها با طرح‌های درشت هستند این مدل‌ها برای افراد لاغر گزینه مناسبی هستند.

مدل بلند

تونیک مخمل بلند

بیشتر افراد مدل بلوز مخمل را با مدل‌های کوتاه تا روی باسن می‌شناسند. اما برخی طراحان برای راحتی بیشتر خانم‌ها در این تن پوش قد آن را بلندتر از حد استاندارد طراحی می‌کنند. بلوز‌های بلند برای انواع مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی مناسب هستند. قد این بلوز‌ها در بیشتر مواقع تا روی زانو و یا کمی بالاتر از آن است. بلوز مجلسی بلند را می‌توان به جای پیراهن در مجالس عقد و عروسی پوشید.

بلوز مخمل نیاز به آستر ندارد و اگر طرح و رنگ آن به درستی انتخاب شود برای تمامی افراد قابل استفاده است. شما می‌توانید بلوز مخمل بلند را به تنهایی بپوشید و یا آن را با یک جوراب شلواری یا یک شلوار جذب ست کنید. معمولاً مدل‌های بلند به صورت راسته یا کلوش هستند. برای افراد قد بلند و کشیده مدل بلند کلوش و مدل بلند راسته هر دو زیبا است. اما اگر چاق هستید سراغ مدل‌های جذب نروید. مدل‌هایی که از قسمت کمر به پایین دارای چین‌های ریز و ظریف هستند برای این افراد‌ایده‌آل‌تر هستند.

استایل‌های رایج و زیبا با مدل بلوز مخمل

مدل بلوز مخمل شیک

اگر تردید دارید که مدل بلوز مخمل را با چه آیتم‌هایی ست کنید نگران نباشید. برای زیر بلوز‌های مخمل استفاده از شلوار یا دامن جذب زیباتر است. جنس مخمل بیشتر برای ماه‌های سرد سال است. اما در شب‌های تابستان هم می‌توانید به جای پیراهن از بلوز بلند مخمل در تولد‌ها و مجالس عقد و دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.

برای افرادی که اندام درشت دارند مدل‌هایی با برش عمودی و رنگ‌های تیره می‌تواند فوق‌العاده باشد. بهتر است رنگ‌های شاد را دختران جوان و لاغر اندام بپوشند. بلوز مخمل قابلیت استفاده در موقعیت‌های مختلف را دارد فقط کافیست به طرح و رنگ و برش لباس توجه کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.