مطالب پر بازدید
مدل لباس مجلسی کرپ حریر؛ زیبایی این مدل ها خیره کننده است

مدل لباس مجلسی کرپ حریر؛ زیبایی این مدل ها خیره کننده است

مدل لباس مجلسی کرپ حریر در دنیای پر زرق و برق مد و لباس، تنوع و خلاقیت حرف اول را می‌زند. وقتی صحبت …

مدل حلقه ازدواج ست؛ خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل حلقه ازدواج ست؛ خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل حلقه ازدواج ست انتخاب یک مدل حلقه ازدواج ست می‌تواند نمادی از هماهنگی و وحدت بین زوجین باشد. این نوع حلقه‌ها، که …

مدل گردنبند لاینی؛ مناسب برای خانم های با سلیقه

مدل گردنبند لاینی؛ مناسب برای خانم های با سلیقه

مدل گردنبند لاینی در دنیای زیورآلات، “مدل گردنبند لاینی” به یک انتخاب پرطرفدار برای افرادی تبدیل شده است که می‌خواهند در مجالس و …

مدل تونیک

مدل تونیک مهمانی مدل تونیک اسپرت مجلسی مدل تونیک مهمانی در اینستاگرام مدل تونیک مهمانی 1402

پیش از بررسی مدل تونیک مهمانی لازم است با تونیک بیشتر آشنا شویم. در واقع تونیک نوعی لباس راحت و تقریباً ساده‌ای است که دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد. بلندی مدل‌های متنوع این لباس از جمله مدل مهمانی آن از روی‌شانه تا روی باسن می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها بخصوص خانم‌های ایرانی آن را به سایر لباس‌های دیگر ترجیح می‌دهند. در ادامه این مقاله به طور مشخص مدل مهمانی این لباس را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های مدل تونیک مهمانی

تونیک مهمانی

خانم‌ها از مدل تونیک مهمانی زمانی استفاده می‌کنند که دورهمی و یا مهمانی‌هایی که قرار است در آن حضور بیابند چندان رسمی نیستند. در واقع از این نوع لباس به جای لباس‌های مجلل و پر زرق و برق استفاده می‌کنند. از این رو تونیک مهمانی دارای مشخصه‌های بارزی است که عبارتند از:

  • قد بلند با آستین‌های بلند نسبت به تی شرت یا بلوز
  • سایز آن نه بزرگ است و نه کوچک، بلکه متناسب با سایز بدن می‌باشد
  • طرح ان چندان ساده نیست. بلکه مدل‌های متنوع و زیبایی در آن پیاده می‌شود
  • جنس آن در عین راحتی دارای اندکی زرق و برق است

نکات مهم در خصوص انتخاب و پوشیدن این لباس

برای انتخاب و پوشیدن مدل تونیک مهمانی باید از یک سری موارد کلیدی پیروی کرد. زیرا همان طور که از نام این نوع لباس برمی آید اغلب برای مهمانی‌ها و جمع‌های مختلف خانوادگی و دوستانه و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این نکات شامل موارد ذیل می‌باشند.

  • در زمان خرید این نوع پوشش باید آن را متناسب با اندام خود انتخاب کرد.
  • باید آن را متناسب با اندام خود با دامن و یا شلوار مناسب ست کرد.
  • لازم است در زمان پوشیدن تونیک برای حضور در مهمانی‌ها از اکسسوری‌های مناسب استفاده کرد.
  • این نوع لباس مهمانی را می‌توان با یک جفت بوت یا کالج نیمه رسمی ست کرد.
  • لازم است در زمان خرید جنس و کیفیت تونیک را با دقت بررسی کردد.
  • رنگ تونیک باید بسته به جمع مهمانی و نوع مهمانی انتخاب شود.

مدل تونیک مهمانی گلدار

مدل تونیک مهمانی گلدار مدل تونیک مهمانی لمه مدل تونیک مهمانی نخی مدل تونیک لاکچری مدل تونیک مهمانی حریر زیباترین مدل تونیک زنانه

مدل تونیک مهمانی با پارچه گلدار را تونیک طرح فلورال مینامند. این مدل را در انواع جنس و رنگ می‌توان در بازار یافت. به دلیل طرح خاص این لباس اغلب از آن در مهمانی‌هایی که در فصل بهار و تابستان برگزار می‌شوند به تن می‌کنند. لازم به ذکر است که جنس حریر تونیک فلورال شیک‌ترین طرح این لباس است که می‌توان آن را در مراسم‌هایی مانند جشن تولد به تن کرد.

مدل تونیک ایرانی مناسب مهمانی

مدل تونیک ایرانی مناسب مهمانی

زیبایی و جذابیت این مدل به حدی است که خانم‌ها را با هر سن و سالی برای خرید آن به وسوسه میاندازد. این نوع لباس معمولاً دارای آستین‌های بلند با یقه جذاب است و در طرح‌های مختلف عرضه می‌شود. برخی از طرح‌های تونیک ایرانی از نماد‌های ایرانی مناسب لباس مانند بته جقه استفاده می‌شود.

مدل تونیک مهمانی مناسب استایل الگانت

اگر خواهان استایل الگانت هستید می‌توانید مدل تونیک مهمانی با پارچه‌های کار شده و پر زرق و برق را خریداری کنید. این مدل تونیک را در رنگ‌های مختلف تولید کرده و اغلب یقه، سر آستین و قسمت سینه آن را با انواع پولک و سنگ تزئین کرده‌اند. این لباس را می‌توان با شلوار‌های دمپا گشاد و کفش‌های پاشنه بلند ست کرد.

مدل راسته

تونیک مهمانی راسته زیباترین مدل تونیک زنانه مدل تونیک لاکچری مدل تونیک مهمانی

مدل تونیک مهمانی که آن را به صورت راسته طراحی کرده و دوخته‌اند جزء پر طرفدار‌ترین تونیک‌هایی است که خانم‌ها آن را به تن می‌کنند. تونیک راسته تا حد زیادی ساده می‌باشد به همین دلیل مناسب خانم‌هایی با بالاتنه بزرگ است. نکته جالب توجه در خصوص این مدل تونیک جنس پارچه آن است. زیرا اغلب پارچه آن را از انواع پارچه‌های لخت و راحت انتخاب می‌کنند. بنابراین خانم‌های دارای شکم بزرگ می‌توانند با پوشیدن آن بزرگی شکم خود را پنهان کنند.

زیباترین مدل تونیک مهمانی

مدل تونیک مهمانی دارای انواع متعدد و مختلفی است که همگی از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند. با این حال یکی از زیباترین مدل‌های این لباس را می‌توان مدل یقه دار آن معرفی کرد. وجود یقه ظاهر این لباس را تا حد زیادی رسمی می‌کند. در نتیجه مناسب پوشیدن در مجالس و مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی است. خانم‌هایی که از سینه نسبتاً پری برخوردار هستند با پوشیدن این مدل تونیک می‌توانند بزرگی سینه خود را متناسب نشان دهند.

مدل کمربند دار مناسب مهمانی

تونیک کمربند دار مناسب مهمانی

مدل تونیک مهمانی که دارای کمربند است یکی از محبوب‌ترین تونیک‌هایی است که خانم‌ها آن را در مجالس و مهمانی‌ها به تن می‌کنند. این مدل تونیک در تن خانم‌های دارای انحنای کمر بی‌نهایت جذاب است. زیرا باعث نمایان شدن زیبایی‌های اندام آن‌ها می‌شود. خانم‌های خوش سلیقه از این مدل لباس در مهمانی‌ها و مجالس رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که به دلیل وجود کمربند بهتر است به همراه آن از هیچ نوع اکسسوری استفاده نشود. زیرا کمربند خود نوعی اکسسوری به شمار می‌آید.

راهنمای پوشیدن این لباس

تونیک مهمانی زیبا مدل تونیک دخترانه مدل تونیک خانگی تابستانه مدل تونیک ایرانی جدید مدل تونیک اسپرت مجلسی مدل تونیک تابستانه

هرچند مدل تونیک مهمانی نسبت به سایر لباس‌های مخصوص مهمانی ساده‌تر است. با این حال اگر بتوان آن را با لباس‌های مناسبی ست کرد قطعاً برای پوشیدن در مهمانی‌های مجلل نیز قابل استفاده خواهد بود. استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه یک شلوار مناسب و پوشیدن یک گردنبند می‌تواند این لباس را به یک لباس فوق‌العاده برای مهمانی‌های پر زرق و برق تبدیل کند.

دو اصل مهم در انتخاب مدل تونیک مهمانی

زیباترین مدل تونیک مهمانی

برای انتخاب مدل تونیک مهمانی دو اصل طلایی وجود دارد که اگر رعایت شوند استایل شیکی در خانم‌ها ایجاد می‌کنند. اولین نکته انتخاب یک تونیک است که فرم کمر را به خوبی نشان دهد. زیرا هر چه لباس از کمر تنگ‌تری برخوردار باشد. زیبایی طبیعی اندام خانم‌ها بیشتر جلوه می‌کند. انتخاب تونیک با قدی هماهنگ با قد خود دومین نکته طلایی است که باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا انتخاب یک تونیک کوتاه برای خانم‌های قد بلند ان‌ها را بیش از حد بلند نشان می‌دهد. همچنین پوشیدن یک تونیک بلند برای خانم‌های کوتاه قد آن‌ها را بیشتر از حد واقعی کوتاه قد نشان می‌دهد.

جمع‌بندی

مدل تونیک مهمانی از جمله شیک‌ترین انواع تونیک است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. طرح‌های زیبا، رنگ‌های خیره‌کننده و تنوع جنس از جمله ویژگی‌های این نوع پوشش است. بنابراین خانم‌ها با هر سلیقه‌ای می‌توانند طرحی مناسب با خواسته خود انتخاب و خریداری کنند.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 13 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.