مدل بلوز مجلسی ۲۰۲۳ برای خانم های شیک پوش و خاص

مدل بلوز مجلسی

مدل بلوز مجلسی مدل بلوز مجلسی لمه مدل بلوز مجلسی 1402

مدل بلوز مجلسی در سبک‌های جدید و مدرن طراحی می‌شود. سبک‌های بلوز مجلسی به نحوی است که به راحتی برای انواع مجالس و مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است. در مدل‌های جدید بیشتر روی مدل یقه، آستین و برش لباس کار می‌شود.

انواع مدل بلوز مجلسی

انواع مدل بلوز مجلسی مدل بلوز حریر مجلسی مدل بلوز گیپور مجلسی زنانه

انواع مدل بلوز مجلسی به نوعی طراحی می‌شود تا‌ایستایی خوبی روی اندام داشته باشد. بلوز‌های جدید در مدل‌های با حجاب و بدون حجاب طراحی می‌شود تا به راحتی بتوانید برای مجلس مختلف از آن‌ها استفاده کنید. برای خوش پوش بودن و خوش استایل بودن بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که از طرح و مدل جدیدی برخوردار هستند. دختران و زنان جوان بلوز‌های مجلسی ساده با دیزاین‌های خلاقانه را بیشتر می‌پسندند.

مدل حریر

بلوز مجلسی حریر مدل بلوز زنانه ساده شیک مدل بلوز کشی جدید

یکی از زیباترین و برازنده‌ترین مدل بلوز مجلسی جنس حریر است که برای موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است. تنوع طرح و رنگ در پارچه‌های حریر بسیار زیاد است از این رو شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و ویژگی‌های اندام خود بهترین مدل را انتخاب کنید. به طور مثال انتخاب مدل‌های طرح دار با رنگ‌های شاد برای خانم‌های جوان که لاغر اندام هستند گزینه مناسب و زیبایی است. جنس حریر به صورت آستر دار دوخته می‌شود و به هیچ وجه بدنما نیست.

بلوز‌های حریری که دارای طرح‌های ریز و ساده با رنگ‌های تیره هستند بیشتر برای خانم‌های اندام درشت زیبا است. این افراد بهتر است پارچه‌های راه راه عمودی تیره را برای لاغرتر نشان دادن اندام خود بپوشند. بلوز‌های مجلسی حریر در مدل‌های آستین کوتاه، آستین بلند، یقه هفت، یقه کرواتی، یقه گرد و… طراحی می‌شوند که در نهایت فرم اندام تعیین‌کننده مدل مناسب است.

مدل بلوز مجلسی نامتقارن

مدل بلوز مجلسی نامتقارن مدل بلوز مجلسی زنانه مدل بلوز اسپرت مجلسی دخترانه

این روز‌ها سبک‌های جدید در طراحی مدل بلوز مجلسی با استقبال زیادی همراه است. شاید در گذشته توجه چندانی به طرح و مدل بلوز نمی‌شد. اما امروزه صنعت مد و پوشاک برای هر موقعیتی یک سبک خاص را طراحی کرده است. در این بین بلوز‌هایی که دارای برش‌های متقارن هستند بیشتر از هر سبک دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند. عدم تقارن می‌تواند در قسمت جلو عقب لباس، در بخش آستین‌ها و یا در قسمت یقه باشد.

برای داشتن استایلی زیبا و به روز می‌توانید این مدل‌های نامتقارن را بر حسب سلیقه خود استفاده کنید. پوشیدن این مدل‌ها بسیار راحت است و اگر بخواهید در مهمانی خاص و منحصر به فرد باشید بهتر است از این مدل زیبا استفاده کنید. مدل‌های نامتقارن بر روی پارچه‌های طرح دار و ساده طراحی می‌شود و در برخی از مدل‌ها از انواع تزیینات مختلف برای قسمت‌های مختلف لباس استفاده می‌شود. اگر مدل‌های نامتقارن را با پارچه ساده انتخاب کنید می‌توانید از انواع اکسسوری‌ها برای جذاب‌تر شدن بلوز استفاده کنید. مدل‌های نامتقارن برای یک فرم بدن خاص طراحی نشده‌اند پس با خیال راحت با هر ویژگی بدنی می‌توانید این مدل زیبا را امتحان کنید.

بلوز مجلسی زنانه با دامن

بلوز مجلسی زنانه با دامن

 

همچنین بخوانید:  مدل لباس عربی پوشیده و ساده + مدل دخترانه و زنانه جدید

مدل بلوز مجلسی زنانه باید به نحوی باشد که با سایر آیتم‌های پوشش همخوانی داشته باشد. شما می‌توانید بلوز را با یک دامن ست کنید. برای اینکه بخواهید روحیه جوان پسند و زیبای خود را حفظ کنید بهتر است از ست‌های بلوز مجلسی و دامن با رنگ‌های شاد استفاده کنید. ست‌های جوان پسند زیادی وجود دارند که شما بدون محدودیت می‌توانید در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

شما می‌توانید یک بلوز مجلسی طرح دار را با یک دامن ساده کوتاه یا بلند ست کنید. اگر می‌خواهید بلوز را دامن ست کنید حتماً به مدل و طرح دامن توجه کنید. به هیچ وجه هر دو آیتم شما نباید طرح دار یا ساده باشد. بیشتر دختران بلوز‌های کتی را با دامنهای کوتاه ست می‌کنند و در مجالس رسمی حاضر می‌شوند. شما می‌توانید بلوز و دامن مجلسی را با تناژ تیره و روشن انتخاب کنید که بسیار جذاب است.

مدل بلوز مجلسی ساده

مدل بلوز مجلسی ساده بلوز مجلسی شیک مدل بلوز زنانه مجلسی شیک ایرانی

برش ساده برای مدل بلوز مجلسی یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مدل‌های ساده معمولاً با آستین بلند طراحی می‌شود و بیشتر تزئینات ساده‌ای دارند. مدل بلوز مجلسی ساده بیشتر در قسمت‌های سردست و یقه تزئین می‌شود. رنگ‌های خنثی بیشترین استفاده را برای طراحی بلوز ساده دارد. بلوز‌های ساده در مدل‌های ابریشمی، مخزنی، بلوز یقه گرد، بلوز یقه هفت و… طراحی می‌شود. بلوز مجلسی ساده از پارچه‌های شیک و مجلسی دوخته می‌شود که شما می‌توانید ان را با شلوار یا دامن ست کنید.

بلوز مجلسی توری جذاب و زیبا

بلوز مجلسی توری مدل بلوز مجلسی لمه مدل بلوز مجلسی 1402

قطعاً شما هم می‌دانید که برای طراحی مدل بلوز مجلسی بیشتر از پارچه‌های نازک و توری استفاده می‌شود. جنس تور یک جنس ظریف و مجلسی است و برای دوخت بلوز یک انتخاب هوشمندانه است. بلوز‌های توری بدون هیچ گونه تزئینی برای مجالس مختلف قابل استفاده هستند. برای مجالس رسمی می‌توانید بلوز‌های توری را با اکسسوری‌های ساده و با شلوار یا دامن ست کنید و یک استایل فوق‌العاده داشته باشید.

بلوز‌های مجلسی گلدوزی شده

بلوز‌های مجلسی گلدوزی شده بلوز مجلسی زنانه

مدل بلوز مجلسی گلدوزی شده تلفیقی از مدل‌های جدید و سنتی است. مدل‌هایی که بر روی یقه یا در قسمت‌های مختلف لباس گلدوزی‌های سنتی کار می‌شوند از زیبایی چشمگیری برخوردار هستند. مدل‌های گلدوزی شده بیشتر برای مجالس خانوادگی و رسمی مناسب است. گلدوزی بیشتر به صورت صنعتی روی بلوز‌زده می‌شود. اما مدل‌هایی هم هستند که به صورت دستی روی آن‌ها کار شده است که معمولاً قیمت بالاتری هم دارند. بلوز‌های گلدوزی برای مجالس خاص و منحصر به فرد هستند.

بلوز‌های مجلسی طرح دار انتخابی‌ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه

بلوز‌های مجلسی طرح دار

برای دورهمی‌های خانواده و تولد‌های دوستانه مدل بلوز مجلسی طرحدار می‌تواند انتخابی هوشمندانه و زیبا باشد. پارچه‌های طرح دار با تنوع بالایی همراه است. از این رو انواع سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. اغلب افراد بلوز‌های مجلسی طرح دار را با شلوار ساده می‌پوشند و ترجیح می‌دهند یک استایل ساده و در عین حال شیک داشته باشند. شما می‌توانید بلوز‌های طرح دار جلوباز و جلو بسته را با انواع مدل‌های آستین و یقه بپوشید.

بلوز مجلسی یقه بلند

بلوز مجلسی یقه بلند مدل بلوز مجلسی ساده و شیک الگوی بلوز مجلسی

مدل بلوز مجلسی یقه بلند برای افرادی که گردن بلند و کشیده دارند انتخابی‌ایده‌آل است. جنس‌هایی که برای این مدل انتخاب می‌شود باید سبک و و نرم باشد و روی گردن‌ایستایی خوبی داشته باشد. شما می‌توانید روی یقه یک اکسسوری زیبا استفاده کنید تا جذابیت استایل شما دو چندان شود.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی مروارید دوزی شده + مدل شیک و جدید اینستاگرام
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 اسفند 1401

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس ژانویه 13, 2024 at 10:31 ب.ظ

    سلام من چه جوری سفارش بدم

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.