مطالب پر بازدید
مدل لباس نوزادی دخترانه؛ مناسب برای خانم های خوش سلیقه

مدل لباس نوزادی دخترانه؛ مناسب برای خانم های خوش سلیقه

مدل لباس نوزادی دخترانه در دنیای امروز، انتخاب لباس نوزاد دختر تازه متولد شده بخش مهمی از برنامه‌ریزی برای ورود یک عضو جدید …

چطوری بر اساس رنگ پوست لباس انتخاب کنیم؟ | نحوه تشخیص دقیق رنگ پوست

چطوری بر اساس رنگ پوست لباس انتخاب کنیم؟ | نحوه تشخیص دقیق رنگ پوست

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست زیبایی و جذابیت افراد زمانی به اوج خود می‌رسد که با دقت و هوشمندی در انتخاب لباس، …

استایل های خاص و جالب با شلوار واید لگ؛ تیپ های مختلف و زیبا با واید لگ

استایل های خاص و جالب با شلوار واید لگ؛ تیپ های مختلف و زیبا با واید لگ

شلوار واید لگ شلوارهای واید لگ، قبل از آنکه امواج جدید شلوارهای جین تنگ به عنوان یک اصل غیرقابل اجتناب در کمدهای لباس …

مدل بافت

مدل بافت مدل بافت مو جدید مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده

مدل بافت مو یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین روش‌ها برای آراستگی مو‌ها است. شما می‌توانید مو‌های خود را مدت طولانی ببافید و یا اینکه برای یک مدت کوتاه برخی از مدل‌ها را روی مو‌های خود اجرا کنید. راز جذابیت زنان و دختران جوان تنها آراستگی پوشش و میکاپ صورت نیست. لازم است بدانید که ۷۰ درصد زیبایی شما را مو‌هایتان تشکیل می‌دهد پس بهتر است قبل از هر چیزی ترفند‌های لازم برای بافتن مو‌ها را یاد بگیرید.

انتخاب مدل بافت مو با رعایت برخی از فاکتور‌ها مانند فرم صورت، اندازه مو، حجم مو، رنگ مو‌ها و… متفاوت است. اگر بخواهید مدل مو کاملاً متناسب با فرم صورت شما باشد باید حتماً به این فاکتور‌ها توجه کنید. گستره‌ی این هنر به قدری زیاد است که بسیاری از دختران جوان و کودکان و حتی افراد میانسال هم به این هنر علاقمند هستند. پس با ما باشید تا رایج‌ترین مدل‌هایی که می‌توانید روی مو‌های خود اجرا کنید را با هم مرور کنیم.

نگاهی کلی به مدل بافت مو در بین گروه‌های سنی مختلف

انواع مدل بافت مو مدل بافت ساده مدل بافت دخترانه

بافت مو به طور کلی به صورت موقتی و دائمی روی مو‌های مختلف اجرا می‌شود. امروزه بیشتر زنان هر روز مو‌های خود را به صورت موقتی می‌بافند و یا برخی از بافت‌های افریقایی با ماندگاری یک ساله طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از آنجا که محدودیتی برای بافت مو‌ها در گروه‌های سنی مختلف وجود ندارد در نتیجه شما می‌توانید برای هر مناسبت و هر موقعیتی مو‌های خود و کودک دلبندتان را ببافید. شما با چند بار امتحان کردن یک مدل خاص می‌توانید در انجام آن خبره شوید. با توجه به اینکه بافت‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند در نتیجه شما می‌توانید مدل‌های متنوع را با هم ترکیب کنید مثلاً یک بافت افریقایی و یک بافت ساده در کنار هم می‌تواند جلوه‌ی زیبایی داشته باشد.

به طور کلی انتخاب مدل بافت باید با توجه به نوع چهره افراد باشد. هر چهره‌ای با یک مدل بافت زیباتر می‌شود. شما به راحتی می‌توانید مدل‌های مختلف بافت را با انواع اکسسوری‌های مختلف تزیین کنید تا برای مهمانی‌ها و عروسی‌های مختلف جلوه زیباتری داشته باشد.

۱. مدل بافت مو کروشیت

مدل بافت کروشیت در دسته‌بندی بافت‌های آفریقایی قرار دارد. در این بافت از انواع نخ‌ها و بند‌های رنگی در لابلای رشته‌های بافت استفاده می‌شود. زیبایی این مدل بعد از کار بسیار چشمگیر است. مدل بافتن مو‌ها همانند بافت ساده است. بافت کروشیت یک بافت درشت است و برای مو‌های حجیم و بلند جلوه زیبایی دارد.

۲. بافت موی زیبای دردلاک

بافت موی زیبای دردلاک مدل بافت جلو مو انواع مدل بافت مو مجلسی

اگر کمی در تاریخ پرسه بزنید نمونه‌های زیادی از مدل بافت دردلاک را خواهید دید. این بافت سابقه‌ای تاریخی دارد و بیشتر قبایل برای برتر نشان دادن خود این بافت زیبا را اجرا می‌کردند. اجرای این بافت و ساختار آن با مدل‌های رایج متفاوت است. میزان ماندگاری این بافت به میزان استحکام بافت بستگی دارد شما می‌توانید بافت را محکم اجرا کنید تا چندین ماه بتوانید ان را روی سر داشته باشید. البته بهتر است برای اینکه ساختار مو‌ها آسیب نبیند هر بافتی را برای مدت کوتاهی روی سر نگه دارید. در کنار این بافت از نخ‌ها و کش‌های پلاستیکی تزئینی هم استفاده می‌شد که جلوه زیبایی به مو‌ها می‌دهد.

بافت دردلاک بیشتر با نخ بافته می‌شود و برای افرادی که موی بلندی دارند و می‌خواهند بافت‌ها را در معرض دید قرار دهند مناسب است. برای بهتر شدن نتیجه این بافت شما به گیره برای جاسازی مو‌ها، کش‌های باریک و کوچک، شامپوی مخصوص و‌شانه با دندانه درشت نیاز دارید. انجام این بافت وقت گیر است و پس از شستشوی مو‌ها با شامپوی مخصوص و سشوار کردن آن‌ها، باید آن‌ها را دسته‌بندی کنید. این بافت زیبا باید محکم و مرتب انجام شود تا ضخامت آن به خوبی حفظ شود. اگر بخواهید می‌توانید بافت‌های مصنوعی دردلاک را تهیه کنید و روی سر خود استفاده کنید.

۳. مدل بافت مو میکرو

مدل بافت مو میکرو مدل بافت مو کوتاه مدل بافت مو ساده مجلسی

مدل بافت آفریقایی با تنوع بسیاری است چون خواستگاه اصلی بافت به آفریقا برمیگردد. بافت میکرو مشابه بافت چهل گیس است اما در این مدل رشته بافت‌ها بسیار ریزتر از مدل چهل گیس انجام می‌شود. اگر وقت زیادی دارید و مو‌های شما بلند است بهتر است این مدل زیبا را امتحان کنید.

۴. بافت مو مدل ناتلیس

بافت مو مدل ناتلیس بافت مو جدید ۱۴۰۲ بافت مو جدید ۱۴۰۳

مدل بافت اگر با ظرأفت و دقت انجام شود می‌تواند نقش چشمگیری در زیبایی شما داشته باشد. مدل ناتلیس یک بافت آفریقایی است. تقسیم‌بندی مو‌ها در این بافت متفاوت است. شروع بافت از کف سر است و سعی می‌شود رشته‌های بافت کاملاً ریز و ظریف بافته شوند به همین دلیل از زیبایی زیادی برخوردار است.

۵. سبک زیبای یارن

بافت مو یارن انواع مدل بافت مو مجلسی مدل بافت مو جدید جلو سر

اگر به اکستنشن و اضافه کردن بلندی مو‌های خود علاقه دارید مدل بافت یارن یک ترکیب فوق‌العاده از مو‌های طبیعی و مو‌های مصنوعی و نخ‌های رنگی است. با این کار بلندی بافت افزایش پیدا می‌کند. ماندگاری این بافت بالاست و یکی از مدل‌هایی است که این روز‌ها در بین دختران جوان در کشور‌های اروپایی محبوب شده است.

۶. بافت مو آفریقایی کورن‌

بافت مو آفریقایی کورن‌ چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس مدل بافت مو ساده مجلسی

اگر ظریف کاری و در عین حال جدید بودن مدل بافت برای شما اهمیت دارد بهتر است بافت پیشرفته کورن آفریقایی را انتخاب کنید. این کار از ریزه کاری و ظرأفت خاصی برخوردار است و هر کسی نمی‌تواند آن را روی مو‌های خود تحمل کند. در کشور آفریقا برخی از قبایل برای برتری نشان دادن خود از این بافت استفاده می‌کنند.

۷. سبک سنگالی

بافت مو سنگالی بافت مو کوتاه مدل بافت مو جدید دخترانه

در این مدل بافت حجم زیادی از مو‌ها در یک ریشه بافت استفاده می‌شود همچنین تقسیم‌بندی این بافت متفاوت‌تر است. از این رو با پوش دادن مو‌ها سعی می‌شود تا ضخامت بافت زیاد شود. شما می‌توانید روی سر چندین بافت سنگالی را به طرف جلو یا به طرف پشت استفاده کنید.

۸. بافت زیبا آفریقایی

بافت زیبا آفریقایی

مدل بافت مو آفریقایی یک مدل سنتی است که یک مدل موقتی یا دائمی است. این بافت بسیار محکم است و شما می‌توانید برای مدت طولانی آن را روی مو‌های زیبای خود داشته باشید. در کشور آفریقا و مناطق گرمسیری از این بافت محکم استفاده می‌کنند. در این بافت مو‌ها لوله لوله می‌شوند و ظاهر آن‌ها تقریباً شبیه به موی سوخته می‌شود و در نهایت می‌توان تمام مو‌ها را در یک جا جمع کرد.

۹. مدل جعبه‌ای

مدل بافت مو جعبه ای

سبک جعبه‌ای جزء مدل‌هایی است که هیچوقت از صنعت مد و زیبایی خارج نمی‌شود. تقسیم‌بندی و نخ‌هایی که در این بافت استفاده می‌شود ان را از سایر مدل‌ها متمایز کرده است.

همچنین بخوانید:  ۱۵ مدل مانتو آبی رنگ شیک و جدید + مدل آبی آسمانی و مرجانی جذاب
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 2 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.