مطالب پر بازدید
تصاویر مدل سینی مسی؛ این مدل ها مخصوص خانواده های ایرانیه

تصاویر مدل سینی مسی؛ این مدل ها مخصوص خانواده های ایرانیه

مدل سینی مسی سینی مسی، با درخشش خاص و جلوه‌ای دلنشین، یکی از انتخاب‌های محبوب در میان زنان ایرانی برای آراستن میز مهمانی‌ها …

تصاویر مدل ظرف عسل خوری؛ مدل های زیبا مخصوص صبحانه های ایرانی

تصاویر مدل ظرف عسل خوری؛ مدل های زیبا مخصوص صبحانه های ایرانی

مدل ظرف عسل خوری وقتی بحث از دورهمی‌ها و مجالس به میان می‌آید، انتخاب تزئینات و ظروفی که در آن‌ها استفاده می‌شود بسیار …

مدل سایه چشم دخترانه لایت؛ برای یک میکاپ بی نطیر و جدید

مدل سایه چشم دخترانه لایت؛ برای یک میکاپ بی نطیر و جدید

مدل سایه چشم دخترانه لایت در دنیای مد و زیبایی امروز، مدل سایه چشم دخترانه لایت یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای آرایش چشم …

5 مدل بافت مو دخترانه جدید و شیک و خاص + عکس

مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه مدل بافت مو دخترانه برای مهمانی مدل بافت مو دخترانه جدید

آراستگی مو با استفاده انواع مدل بافت دخترانه به جذابیت ظاهری دختران و زنان می‌افزاید. اگر قبلاً همیشه مو‌های خود پشت سر خود می‌پیچید وقت آن رسیده است تا با ترند‌ها و سبک‌های جدید بافت مو آشنا شوید و از این پس هر روز یک مدل خاص را روی سر خود اجرا کنید. زنان همیشه به بافتن مو‌های خود علاقمند بوده‌اند و این علاقمندی محدود به یک برهه زمانی خاص نبوده است. این روز‌ها انجام انواع مدل بافت دخترانه به یک حرفه جداگانه تبدیل شده است و آرایشگران زیادی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی برخی از مدل‌های رایج و پر طرفدار را خودتان برای مو‌های خود انجام دهید. اما برخی از مدل‌ها قدری تخصصی‌تر هستند و حتماً باید توسط آرایشگر انجام شوند.

انواع بافت مو رایج در بین دختران جوان

انواع بافت مو مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک در خانه

انواع مدل بافت مو دخترانه برای آراستن و مدیریت کردن مو‌ها انجام می‌شود. ساختار مو‌ها در هر بافتی متفاوت است و شما می‌توانید خودتان مدل مناسب را متناسب با چهره خود انتخاب کنید. بافت ساده، بافت تیغه ماهی، بافت فرانسویی، بغل سر، دم اسبی، حصیری، تزاری دنباله دار همگی مدل‌هایی هستند که این روز‌ها روی سر دختران جوان به زیبایی دیده می‌شود. در فصول گرم سال سبک‌های مختلفی از بافت ترند می‌شود که در ادامه با رایج‌ترین و زیباترین مدل‌ها آشنا می‌شویم.

مناسب‌ترین بافت برای سبک‌های مینیمال

مناسب‌ترین بافت برای سبک‌های مینیمال مدل بافت مو دخترانه کوتاه مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک جلوی سر

اگر سبک شما مینیمال است مدل بافت مو دخترانه ساده برای شما مدل‌ایده‌آلی است. اجرای این بافت ساده است و شما در مدت زمان کمی به راحتی آن را انجام می‌دهید. استایل‌های مینیمال برای دورهمی‌های دوستانه، مهمانی‌های صمیمی و دورهمی‌های دخترانه بسیار رایج هستند. اگر مو‌های خود را به صورت ساده ببافید می‌توانید در عین راحتی جلوه زیبایی هم داشته باشید. مدل بافت ساده روی سر و ریشه مو‌ها فشار وارد نمی‌کند و به دلیل سادگی که دارد از محبوب‌ترین مدل‌های رایج بین دختران است.

بافت موی تل یا تلی دخترانه

بافت موی تل یا تلی دخترانه انواع مدل بافت مو مجلسی مدل بافت مو دخترانه جلوی سر

در چند سال اخیر مدل بافت موی دخترانه تلی در بین بیشتر دختران جوان رایج شده است. بافت این مدل شبیه مدل فرانسویی است. اما فقط شما در یک طرف بافت را انجام می‌دهید. شما می‌توانید برای زیر مقنعه دانشجویی، زیر روسری یا برای مهمانی و مجالس این بافت زیبا را در یک سمت سر اجرا کنید. باز بودن یک قسمت از مو‌ها و اجرا کردن بافت در قسمت دیگر، زیبایی مو‌ها را دو چندان می‌کند.

بافت موی دخترانه چهارتایی مکعبی

بافت موی دخترانه چهارتایی مکعبی بافت مو دخترانه کوتاه مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک جلوی سر

بافت موی دخترانه چهارتایی یا مکعبی جلوه زیبایی به مو‌های شما می‌دهد. بافت این مدل ظاهری سلطنتی و زیبا به شما می‌دهد. اگر برای مهمانی یا مجالس رسمی دعوت هستید حتماً این بافت زیبا را برای آراستگی مو‌های خود امتحان کنید. ساختار این بافت درشت و آزاد است و به مو‌ها فشار کمی وارد می‌شود.

انواع بافت مو دخترانه متناسب با فرم صورت

  • اگر انتخاب مدل بافت مو دخترانه بر اساس فرم صورت باشد جلوه زیباتری خواهد داشت. مدل‌هایی که ترند هستند لزوماً روی صورت شما زیبا نیستند پس حتماً توجه داشته باشید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر آراستگی جلوه زیبایی هم به صورتتان بدهد. این بافت ساختاری لوله‌ای دارد و با صورت‌های کشیده تناسب خوبی دارد.
  • اگر فرم صورت شما کشیده است باید بافت‌هایی ر انتخاب کنید که صورت را حجیم‌تر نشان دهد. در میان مدل‌های رایج بافت آفریقایی دارای چنین ویژگی‌هایی است. اما تعداد افراد با فرم صورت گرد زیاد است و برای اینکه گردی صورت کمتر به چشم بیاید باید به دنبال استفاده از بافت‌هایی باشید که سر را حجیم نشان ندهد. در این بین مدل موی مکزیکی و خطی می‌تواند انتخابی زیبا و معقولانه باشد. این بافت‌ها ساختاری ریز دارند و برای صورت‌های گرد زیبایی بخصوصی دارند.
  • اما در این بین برخی از فرم‌های صورت پذیرای مدل‌های متنوعی هستند. مثلاً اگر فرم صورت شما بیضی شکل است نگران نباشید چون هم بافت‌های درشت و هم بافت‌های ریز روی سر شما جلوه زیبایی دارند. انتخاب بافت برای این دسته از افراد کار آسان و بی‌دغدغه‌ای است چون بیشتر قسمت‌های صورت با هم تناسب دارد.

نوع آرایش و نوع پوشش هم می‌تواند در انتخاب مدل بافت دخیل باشد. آراسته بودن صورت شما زمانی تکمیل می‌شود که مو‌های خود را نیز آراسته کنید و از ترکیبات مختلف کنار هم لذت ببرید. انتخاب بافت مو‌ها کاملاً سلیقه‌ای است و می‌توان برای روی تمامی کار‌ها از انواع اکسسوری‌های دخترانه خوشگل مانند گل‌های طبیعی و مصنوعی، انواع مهره‌ها و نگین‌ها و… استفاده کرد.

مدل بافت مو دخترانه با استفاده از ربان

مدل بافت مو دخترانه با استفاده از ربان چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس آموزش بافت مو دخترانه ساده مدل بافت مو دخترانه جدید مدل بافت مو دخترانه مجلسی ساده

مدل بافت مو دخترانه با کمک گرفتن از اکسسوری‌های جدید مانند نخ یا روبان یا موی مصنوعی یک‌ایده خلاقانه و جدید است. شاید احساس کنید که دیگر کسی در عصر حاضر از روبان استفاده نمی‌کند. اما اگر بدانید که چطور می‌شود با یک ربان ساده یک مدل زیبا را درست کرد قطعاً چندین رنگ از ربان را تهیه می‌کنید. انتخاب رنگ را دقیقاً مطابق با سبک استایل خود انتخاب کنید. شما با یک عدد ربان می‌توانید یک مدل ساده را به یک به یک بافت منحصر به فرد و خاص تبدیل کنید.

شما روش‌های متعددی برای استفاده از روبان در داخل بافت دارید. مثلاً می‌توانید مو‌های خود را از پشت ببندید و روبان را داخل گیس ادامه دهید. یکی از راحت‌ترین بافت‌ها با ربان همانند بافت ساده است که هر بار در اطراف رشته میانی در هر رج ربانی پیچیده می‌شود.

مدل بافت دخترانه تزاری

مدل بافت دخترانه تزاری مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک در خانه بافت مو دخترانه مجلسی

برخی از افراد فرق کج را دوست دارند. دختران جوان برای جوانتر نشان دادن چهره و داشتن استایلی به روز فرق کج را بیشتر می‌پسندند. شما می‌توانید برای ایجاد تنوع مدل بافت مو دخترانه را به صورت کج روی مو‌های خود انجام دهید. بافت تزاری یک مدل اسپرت و دخترانه است. این بافت به گونه‌ای است که در روی پیشانی یا کمی بالاتر قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید در زیر روسری یا مقنعه مو‌هایتان استایل مناسبی داشته باشند توصیه می‌شود حتماً این مدل زیبا را امتحان کنید.

این بافت در دسته بافت‌های فرانسویی قرار دارد و بافت آن همانند یک تل از یک طرف تا طرف دیگر سر ادامه پیدا می‌کند. برای انجام این بافت مانند بافت ساده عمل کنید و در هر رنج به سمت چپ بافت تکه‌ای مو اضافه می‌کنید. این بافت زیبا را می‌توانید تا کنار گوش ادامه دهید و در آنجا با استفاده از گیره یا کش کوچک آن را محکم کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.