مطالب پر بازدید
نحوه ست کردن شلوار جین سفید؛ بررسی انواع مختلف شلوار جین و ست کردن آنان

نحوه ست کردن شلوار جین سفید؛ بررسی انواع مختلف شلوار جین و ست کردن آنان

ست کردن شلوار جین سفید در دنیای مد و پوشاک، شلوار جین زنانه جایگاه ویژه‌ای دارد و میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار …

مدل سایه چشم صورتی؛ مناسب دخترخانم های خوش سلیقه

مدل سایه چشم صورتی؛ مناسب دخترخانم های خوش سلیقه

مدل سایه چشم صورتی وقتی نوبت به آرایش برای مهمانی‌ها و مجالس می‌رسه، مدل سایه چشم صورتی یک انتخاب بی‌نظیره که می‌تونه هم …

ازبین بردن چروک لباس بدون اتو؛ راهکار ساده و عملی و بسیار موثر

ازبین بردن چروک لباس بدون اتو؛ راهکار ساده و عملی و بسیار موثر

ازبین بردن چروک لباس بدون اتو وقتی صحبت از لباس می‌شود، همه ما دوست داریم که در بهترین حالت ظاهر شویم. یک لباس …

مدل ابرو اسپرت

مدل ابرو اسپرت
مدل ابرو اسپرت برای صورت گرد
مدل ابرو اسپرت کوتاه

چند سالی است که مدل ابرو اسپرت با حالت‌های مختلف در بین زنان و دختران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. افراد با هر فرم صورتی که باشند می‌توانند یکی از مدل‌های ابروی اسپرت را انتخاب کنند. در رابطه با انتخاب ابرو مناسب گزینه‌های متعددی پیش روی افراد وجود دارد. اما چیزی که نباید از آن غافل شد انتخاب مدل ابرو با توجه به فرم صورت است که فاکتور بسیار مهم و تأثیر‌گذاری است. به طور کلی ابرو‌ها در مدل‌های مختلف تخت، پهن، باریک، حالت دار و بدون حالت و… حالت داده می‌شوند.

مدل ابرو اسپرت بر اساس فرم صورت

ابرو اسپرت
قشنگترین مدل ابرو
مدل ابرو اسپرت پهن کوتاه

همانطور که می‌دانید انتخاب مدل ابرو اسپرت اگر بر اساس فرم صورت باشد قطعاً جذابیت آن دو برابر خواهد شد. هر سال مدل‌های متنوعی ترند می‌شوند اما اگر شما بخواهید یک انتخاب اصولی و مناسب داشته باشید باید حتماً فرم صورت خود را در انتخاب مدل ابرو لحاظ کنید.

  • افرادی که صورت‌های قلبی شکلی دارند بهتر است سراغ ابرو اسپرت با دم کوتاه بروند. این مدل به خوبی از عرض نیمکره بالایی صورت میکاهد.
  • اگر فرم صورت شما گرد است بهتر است برای کاهش گردی صورت از مدل‌های زاویه دار و هشتی استفاده کنند. اما برای صورت‌های کشیده می‌توان مدل‌های بلند را انتخاب کرد.
  • در این بین اگر فرم صورت شما بیضی شکل است کار چندان سختی ندارید چون بیشتر مدل‌های ابرو با این صورت تناسب دارند. اما مدل‌هایی که زاویه آن‌ها کم است گزینه بهتری هستند.
  • مدل‌های ابرو پهن و هلالی هم برای افراد با صورت‌های مربعی گزینه‌ایده الی هستند. شما می‌توانید با دیدن مدل‌های متنوع ابرو‌ایده بگیرید و اگر مدل انتخابی شما روی ابروی شما اجرا نمی‌شود می‌توانید با مداد یا سایه ابرو آن را اجرا کنید. البته روش‌هایی مانند میکرو، فیبروز، هاشور و…. هم می‌توانند برای اصلاح ابرو و رسیدن به فرم‌ایده ال مؤثر باشند.

مدل ابرو اسپرت حالت دار

مدل ابرو اسپرت حالت دار
مدل ابرو اسپرت برای صورت کشیده

قرار نیست همیشه مدل ابرو اسپرت، تخت و بی‌حالت باشد. برای صورت‌های گرد و بیضی شکل داشتن یک ابروی حالت دار بسیار زیبا خواهد بود. البته حالت ابرو در هر یک از این صورت‌ها کمی با هم فرق دارد. مثلاً برای صورت‌های بیضی شکل، ابرو اسپرت بهتر است زاویه ملایمی داشته باشد. اما برای صورت‌های گرد داشتن ابرو هشتی و پهن‌ایده جذابی خواهد بود.

مدل ابرو اسپرت میکرو

مدل ابرو اسپرت میکرو
مدل ابرو جدید
مدل ابرو اسپرت دخترانه بلند
مدل ابرو شیک

این روز‌ها رسیدن به مدل ابرو اسپرت دلخواه کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید از بین تکنیک‌های رایجی که برای اصلاح فرم ابرو استفاده می‌شود یکی را انتخاب کنید و برای یک مدت مشخص یک فرم دلخواه به ابروی خود بدهید. میکروبلدینگ ابرو یکی از روش‌های موقت و نیمه دائمی است که با یک قلم مخصوص و با سوزن رنگدانه‌هایی به لایه ابتدایی پوست تزریق می‌شود. با این روش به ابرو‌ها فرم و ساختاری دلخواه داده می‌شود. خط‌هایی که با این سوزن‌ها‌زده می‌شود کاملاً مشابه با تار مو هستند و جلوه‌ای طبیعی و زیبا دارند.

مدل ابرو اسپرت دخترانه

مدل ابرو اسپرت دخترانه
مدل ابرو اسپرت
مدل ابرو اسپرت برای صورت گرد

مدل ابرو اسپرت دخترانه باید حتماً نزدیک به مدل‌های طبیعی و اسپرت باشد. شاید بهترین انتخاب برای دختران مدل‌های ترند شده و به روز باشد. اما لزوماً این مدل‌ها برای همه زیبا و جذاب نیست. از این رو بیشتر دختران خواستار مدل‌هایی هستند که با فرم صورت آن‌ها هماهنگی داشته باشد. اول از هر چیزی فرم صورتتان را بشناسید و بعد با توجه به آن مدل مناسب ابرو را انتخاب کنید. مثلاً در صورت‌های چند ضلعی ابرو‌های قوس دار زیباتر هستند و یا برای صورت‌های گرد ابرو‌های زاویه دار گزینه مناسبی هستند. این روز‌ها بیشترین مدل‌هایی که در بین دختران جوان پر طرفدار هستند شامل ابرو با تاج صاف، ابرو با دم باریک و ابرو با تاج مدی هستند.

مدل ابرو اسپرت پهن

مدل ابرو اسپرت پهن
مدل ابرو اسپرت کوتاه
قشنگترین مدل ابرو

مدل ابرو اسپرت پهن تأثیر زیادی روی خوش فرم بودن صورت شما دارد. این مدل این روز‌ها ترند شده است و در حالت‌های صاف و ساده و مدل‌های حالت دار وجود دارد. ابرو‌های پهن مدل صاف را می‌توان برای صورت‌های کشیده انتخاب کرد. در صورت‌های کشیده در بخش انتهایی ابرو ضخامت کمتر می‌شود و بیشترین ضخامت در قسمت پل بینی است. اگر ابرو‌های شما به صورت طبیعی پرپشت و پهن است پس به راحتی می‌توانید مدل اسپرت و زیبایی را داشته باشید و با برس و صابون ابرو آن را حالت دهید. اما اگر ابرو‌های شما کم پشت و ضعیف است از سایه یا مداد هم رنگ با تار‌های ابرو استفاده کنید.

مدل ابرو اسپرت کوتاه

مدل ابرو اسپرت کوتاه
مدل ابرو اسپرت دخترانه بلند
ابرو اسپرت دخترانه

برای بیشتر افراد فرم ابرو اسپرت کوتاه از جذابیت زیادی برخوردار است. البته مراقبت باشید که ابرو‌های کوتاه برای بیشتر صورت‌ها اصلاً فرم مناسبی نیست و ممکن است حالت صورت و چشمان شما جلوه خوبی نداشته باشد. ابرو‌هایی که دم کوتاه دارند بیشتر برای صورت‌های قلبی شکل مناسب هستند.

مدل ابروی اسپرت طبیعی

مدل ابروی اسپرت طبیعی
مدل ابرو اسپرت برای صورت کشیده
مدل ابرو اسپرت پهن کوتاه

داشتن مدل ابرو اسپرت طبیعی جدای از اینکه چند سالی است که بشدت پر طرفدار است بلکه تأثیر زیادی روی جوانتر نشان دادن صورت شما دارد. اگر مدل ابرو‌های شما به طور طبیعی پر پشت است پس نیازی نیست آن‌ها را بیش از حد اصلاح کنید. در ابرو‌هایی طبیعی فقط کافیست دور ابرو را مرتب کنید تا فرم طبیعی ابرو بهم نریزد. اما زمانی که ابرو‌های شما به صورت طبیعی باریک است می‌خواهید ابرویی اسپرت داشته باشید باید اولاً به فرم صورت توجه کنید ثانیاً با مداد یا سایه مخصوص به ابروی خود فرم اسپرت بدهید. البته روش‌های نیمه دائمی هم وجود دارند که می‌توانند به ابرو‌های شما فرم دلخواه را بدهند. اما این روش‌ها بیشتر مناسب کسانی است که مطمئن هستند در چند سال آینده همین فرم ابرو را می‌پسندند.

جدیدترین مدل‌های ابرو اسپرت

جدیدترین مدل‌های ابرو اسپرت

مدل ابرو اسپرت با توجه به حالت‌هایی که به ابرو داده می‌شود متفاوت است. در زیر به چند نمونه از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌ها اشاره می‌کنیم.

قوسی به سمت دم ابرو

این مدل دارای قوس قبل از گوشه بیرونی ابرو است و به خوبی برای صورت‌های گردی شکل مناسب است.

قوس به سمت میانه

اگر می‌خواهید چهره شما همیشه حالت تعجبی داشته باشد می‌توانید این مدل ابرو را انتخاب کنید. در این مدل ابرو به جای اینکه به قسمت انتهایی خم شود به سمت میانه یا وسط ابرو خم می‌شود.

قوس یا طاق بلند

اگر می‌خواهید یک حالت برجسته در صورت خود ایجاد کنید بهتر است قوس بلندی بالای استخوان ابرو ایجاد کنید. قوس ابرو در این مدل به طرف دم ابرو برده می‌شود ویک سبک دراماتیک دارد.

قوس کم

بیشتر مدل‌های ابرو که در بین زنان و دختران محبوب هستند دارای قوس اندکی هستند. این قوس کمک می‌کند تا فرم چشم‌های شما هم زیباتر دیده شود. قوس و کمان کم در تمامی مدل‌های اسپرت و معمولی ظرأفت خاص خود را دارد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 30 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.