جدیدترین مدل ابرو فیبروز مد امسال 2023+ طبیعی برای صورت گرد و کشیده

مدل ابرو فیبروز

فیبروز ابرو مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد مدل ابرو فیبروز برای صورت کشیده

مدل ابرو فیبروز را می‌توانید بر اساس سلیقه و فرم صورت خود انتخاب کنید. شما هر مدلی را که بخواهید می‌توانید با تکنیک فیبروز روی ابرو‌های خود طراحی کنید. در چند سال اخیر دیگر کسی نگران نواقص ابرو نیست. چون تکنیک‌ها مؤثر و کارامدی برای داشتن ابرو‌هایی طبیعی و زیبا روی کار آمده‌اند. در این بین قطعاً اسم تکنیک فیبروز را شنیده‌اید. ابرو‌هایی که با این تکنیک طراحی و قرینه می‌شوند حالتی فوق‌العاده طبیعی و زیبا دارند. طرح ابرو در تکنیک فیبروز کاملاً مطابق با فرم صورت انتخاب می‌شود. البته برخی از افراد به دنبال فرم دهی به ابرو نیستند و از تکنیک فیبروز تنها برای پر پشت کردن ابرو‌های طبیعی و یا رفع نواقص ابرو استفاده می‌کنند.

تأثیر جدیدترین مدل‌های ابرو فیبروز روی زیبایی

مدل فیبروز ابرو مدل فیبروز ابرو طبیعی مدل فیبروز ابرو جدید

مدل ابرو فیبروز به عنوان یک تکنیک نیمه دائمی در صنعت آرایش و زیبایی با استقبال گسترده‌ای همراه است. این روش به صورت دستی و با سوزن‌های یکبار مصرف انجام می‌شود. در این تکنیک سایه‌ها و یا خط‌ها در لابه لای تار‌های ابرو‌زده می‌شوند. این روش دائمی نیست چون روی سطحی‌ترین قسمت پوست خط‌ها‌زده می‌شود بعد از یک مدت مشخص اگر فیبروز تمدید نشود از بین می‌رود. مدل‌های رایج فیبروز باید با توجه به فرم چشم‌ها و ابرو‌ها انتخاب شود. با این تکنیک ابرو‌ها به درستی قرینه‌سازی می‌شوند و وقتی شما ابرو‌های زیبا و متناسب با فرم صورت داشته باشید سایر اجزای صورت هم در بهترین حالت ممکن دیده می‌شوند. شما با ابرو‌های در هم ریخته و کم پشت نه تنها جذاب نیستید بلکه شلخته و نامرتب هم دیده می‌شوید. یک مدل ابرو فیبروز شما می‌توانید در خانه ابرو‌های خود را مرتب کنید و نگرانی بابت کچلی و بدفرمی ابرو‌ها نداشته باشید.

مدل فیبروز ابرو spine-۳یا مدل تیغ ماهی

فیبروز ابرو مدل تیغه ماهی عکس فیبروز ابرو بعد از یک هفته مدل ابرو فیبروز اسپرت

برای اجرای مدل فیبروز ابرو تیغه ماهی باید نقطه کانونی فیبروز روی انتهای ابرو‌ها قرار بگیرد و تمام قسمت‌های فیبروز به طرف بخش انتهایی ابرو‌زده می‌شود. در این روش تار‌ها به صورت طبیعی و خوابیده روی پوست دیده می‌شوند که جلوه‌ای طبیعی و خاص دارند.

مدل فیبروز ابرو spine-۶

مدل فیبروز ابرو زیبا مدل ابرو فیبروز پهن نمونه کار فیبروز ابرو

در مدل فیبروز ابرو spine-۶ نقطه کانونی هاشور در بخش قوس پایینی ابرو‌ها قرار دارد و همه‌ی خط‌های فیبروز در جهت قوس پایینی ابروها‌زده می‌شود. این مدل فیبروز به مدل کلاسیک هم معروف است.

مدل فیبروز ابرو spine-۵

مدل فیبروز ابرو خاص مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد فیبروز ابرو دخترانه

مدل فیبروز ابرو spine-۵ به مدل هاشور ابروی اسیایی هم شهرت دارد. برای اجرای این مدل نقطه کانونی هاشور در بخش پایینی ابرو‌ها قرار می‌گیرد و این قسمت دقیقاً بین ابتدا و قوس ابرو‌ها است.

مدل upper spine

در مدل فیبروز ابرو upper spine نقطه کانونی فیبروز در بخش بالایی ابرو‌ها قرار دارد و تمام فیبروز‌ها به طرف بالای ابروها‌زده می‌شود.

مدل دخترانه

مدل فیبروز ابرو دخترانه مدل فیبروز ابرو جدید فیبروز ابرو مشکی

مدل فیبروز برای دختران جوان با مدل‌هایی که برای زنان‌های میانسال و پا به سن گذاشته انجام می‌شود کاملاً متفاوت است. دختران جوان معمولاً مدل‌هایی را می‌پسندند که ترند هستند. در حال حاضر هم ابرو‌های پهن خودنمایی می‌کنند و اکثریت دختران بدون توجه به فرم صورت ترجیح می‌دهند ابرو‌هایی پرپشت و پهن داشته باشند. اما امکان داشتن ابرو‌های پر پشت و پهن برای بیشتر دختران فراهم نیست. شما می‌توانید مدل دلخواه خود را فیبروز کنید بدون اینکه کسی متوجه انجام این تکنیک روی ابروی شما شود. تار‌های ابرو با متد فیبروز به قدری ظریف و نازک‌زده می‌شوند که با تار موی طبیعی تفاوت چندانی ندارند.

مدل پهن

مدل فیبروز پهن فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ هزینه فیبروز ابرو

مدل پهن همان مدلی است که در سال‌های اخیر با محبوبیت بالایی همراه بوده است. در این مدل اگر ابرو‌ها نازک باشد تار‌های فیبروز تا زمانی که سایز آن به نتیجه دلخواه برسد ادامه پیدا می‌کند. ابرو‌های پهن برای جوان‌تر نشان دادن افراد بسیار مناسب هستند. پس اگر می‌خواهید افزایش سن فقط در حد یک عدد بماند پس دست از نازک کردن ابرو‌های خود بردارید و به سمت شاداب ماندن و جوان ماندن باشید. با ابرو‌های پر پشت و پهن می‌توانید جلوه‌ی زیبایی به چشم‌های خود ببخشید و یک فیس دخترانه و جوان داشته باشید.

تأثیر رنگ روی مدل فیبروز ابرو

تأثیر رنگ روی مدل فیبروز ابرو

رنگ فیبروز ابرو حتماً باید با رنگ مو‌ها و مژه‌ها و تار‌های ابرو هماهنگ باشد. دیگر وقت ان رسیده که با مدل‌های روشن ابرو خداحافظی کنید. چون رنگ‌ها و مدل‌های طبیعی به شدت دوباره ره ترند شده‌اند. استفاده از رنگ‌های طبیعی و اورجینال ظاهری طبیعی به ابرو‌ها می‌دهد و باعث می‌شود با گذر زمان ته رنگ قرمز روی پوست باقی نماند.

مدل فیبرو ابرو برای چه افرادی کارایی دارد؟

مدل فیبرو ابرو برای چه افرادی کارایی دارد؟

اجرای مدل فیبروز ابرو برای تمامی افراد امکان‌پذیر است. اما اگر حجم ابرو‌های شما طبیعی است و می‌توانید مدل مناسب با صورت خود را اصلاح دهید. پس بهتر است از تکنیک‌های اصلاحی استفاده نکنید. اما گا‌هاً فرم ابروی شما اصلاً به فرم صورتتان نمی‌خورد و هر کاری هم می‌کنید حجم ابرو جوابگوی اجرای مدل مناسب را به شما نمی‌دهد. در این صورت با فیبروز به راحتی می‌توانید به هر مدلی که خواستید دست پیدا کنید.
با فیبروز قسمت‌های خالی و کچل ابرو به خوبی پر می‌شود و اگر ابرو‌ها قرینه نباشند به راحتی خوش فرم و قرینه می‌شوند.
ایده‌آل بودن مدل ابرو زمانی است که شما بر اساس فرم صورت آن را فیبروز کنید. به طور مثال برای صورت‌های گرد ابرو زاویه دار و هشتی، برای صورت‌های کشیده ابرو‌های بلند، برای صورت‌های قلبی ابرو‌های آراسته و مرتب و برای صورت‌های مربعی ابرو‌های قوس دار گزینه مناسب و زیبایی هستند.
پیاده کردن مدل ابرو فیبروز برای افرادی که در اثر شیمی درمانی یا پرتو درمانی مو‌های خود را از دست داده‌اند بسیار کاربردی و زیبا است.

طبیعی‌ترین مدل فیبروز ابرو

طبیعی‌ترین مدل فیبروز ابرو هزینه فیبروز ابرو 1402 فیبروز ابرو نی نی سایت

مدل ابرو فیبروز هر چه طبیعی‌تر باشد جلوه زیباتری دارد. همانطور که از کارایی این روش پیداست بیشتر برای رفع نواقص و کم پشتی ابرو‌ها به کار گرفته می‌شود. هنگام اجرای مدل‌های طبیعی، فرم طبیعی ابرو حفظ می‌شود و قسمت‌های کم پشت و ناقص ابرو‌ها با این تکنیک پر می‌شود. در مدل‌های طبیعی هیچ خطی بیرون از قاب طبیعی ابرو‌زده نمی‌شود. نتیجه نهایی قاب ابرو به قدری طبیعی و زیبا است که کسی متوجه انجام این تکنیک نمی‌شود.
شما ممکن است ابروی طبیعیتان قرینه نباشد و فقط بخواهید با میکرو این عدم قرینگی را رفع کنید. در چنین شرایطی هم باز فرم طبیعی ابرو ثابت است و فقط سعی می‌شود قرینگی ابرو‌ها اصلاح شود.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 24 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.