مطالب پر بازدید
مدل کوله پشتی ساده؛ مدل های بسیار جا دار و با کیفیت

مدل کوله پشتی ساده؛ مدل های بسیار جا دار و با کیفیت

مدل کوله پشتی ساده وقتی حرف از مدل کوله پشتی ساده می‌شود، باید اذعان کرد که سادگی دلیلی بر کمبود امکانات یا زیبایی …

لباس حنابندان باید چه رنگی باشه؟ | معیار های انتخاب رنگ لباس چیه؟

لباس حنابندان باید چه رنگی باشه؟ | معیار های انتخاب رنگ لباس چیه؟

لباس حنابندان باید چه رنگی باشه؟ وقتی حرف از مراسم‌های ازدواج می‌شه، همه چیز داره به سمت مدرن شدن میره، اما یه سری …

مدل کاور ایرپاد؛ این مدل های فانتزی و خوشگل لنگه ندارند

مدل کاور ایرپاد؛ این مدل های فانتزی و خوشگل لنگه ندارند

مدل کاور ایرپاد تو دنیای امروز، گجت‌ها فقط وسایل کاربردی نیستند؛ بلکه بخشی از سبک زندگی و شخصیت ما شده‌اند. به خصوص وقتی …

مدل ابرو جدید

مدل ابرو جدید مدل ابرو جدید ۱۴۰۲ قشنگترین مدل ابرو

برای برگزیدن و انتخاب مدل ابرو جدید باید به فرم اولیه ابرو و فرم صورت خود دقت کنید. اگر به دنبال مدل‌های ترند در همان سال هستید باید بدانید که آیا روی ابروی شما این مدل‌ها پیاده می‌شود یا خیر؟ مثلاً اگر مدل ابرو‌های شما به صورت ژنتیکی باریک است پس نمی‌توانید از مدل‌های پهن استفاده کنید. مدل‌های جدید ابرو عموماً تا یک مدت مشخص ترند هستند و پس از مدتی جای خود را به مدل‌های جدتر می‌دهند. پس صرفاً بخاطر ترند شدن یک مدل خاص نخواهید که ابرو‌های خود را دگرگون کنید.

تأثیر مدل‌های ابرو جدید روی میکاپ

تأثیر مدل‌های ابرو جدید روی میکاپ مدل ابرو اسپرت مدل ابرو جوان کننده

برای پیاده کردن مدل ابرو جدید حتماً به فرم صورت خود توجه کنید. اگر فرم صورت خود را بشناسید می‌توانید متناسب با آن ابرو‌های خود را حالت دهید. همانطور که می‌دانید اگر ابرو‌ها ظاهر نا مرتبی داشته باشند هیچ آرایش و میکاپی روی صورت زیبا دیده نمی‌شود. پس قبل از هر کاری شکل و فرم ابرو‌ها را مرتب کنید و بعد برای میکاپ حاضر شوید. مدل ابروی جدید برای هر فرم صورتی متفاوت است. مدل‌های جدید به حدی متنوع هستند که فرقی نمی‌کند فرم اولیه ابروی شما چگونه است چون به راحتی می‌توان به صورت حرفه‌ای یک مدل جدید و زیبا را اجرا کرد.

مدل ابروی پهن و صاف

مدل ابروی پهن و صاف مدل ابرو پهن و کوتاه مدل ابرو شیک

ابرو‌های پهن و صاف که حالت آن‌ها افقی است برای صورت‌های کشیده مناسب است. این مدل ابرو جدید برای صورت‌های کشیده مناسب است و باعث حجیم نشان داده صورت می‌شود. در صورت‌های کشیده به اندازه ابرو‌ها دست نزنید و سعی کنید ابرو بلندی خود را حفظ کند تا صورت پهن‌تر دیده شود.

مدل‌های پهن و صاف جزء پرطرفدارترین مدل‌ها هستند که چند سالی هم ترند شده‌اند. اما قرار نیست هر مدلی که ترند می‌شود را روی همه‌ی صورت‌ها پیاده کرد. مدل‌های پهن و صاف اسپرت هستند و بیشتر دختران جوان ترجیح می‌دهند ابرو‌های خود را به این حالت در بیاورند.

ابرو‌های زاویه دار و هشتی

ابرو‌های زاویه دار و هشتی اسم مدل ابرو جدید مدل ابرو جدید دخترانه

مدل ابرو جدید اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند فرم‌ایده ال و مناسبی به صورت ببخشد. برخی از مدل‌ها با گذشت زمان از جذابیت و زیبایی آن‌ها کاسته نمی‌شود. مدل هشتی یا مدل زاویه دار دقیقاً یکی از مدل‌های پر طرفدار است که همیشه انتخابی فوق‌العاده برای صورت‌های گرد بوده است. شما می‌توانید مدل ابرو را پهن انتخاب کنید اما انتهای ابرو زاویه دار و هشتی باشد. با توجه به فرم صورت می‌توانید دم ابرو را کوتاه یا بلند انتخاب کنید که کاملاً امری سلیقه‌ای است. در این بین برای صورت‌هایی که فرم چند ضلعی دارند بهتر است از مدل‌های منحنی قوس دار استفاده شود که با مدل زاویه دار متفاوت است.

فرم ابرو جدید و طبیعی

فرم ابرو جدید و طبیعی ابرو میکرو انواع ابرو

فرو ابرو جدید به این معنی نیست که حتماً روی ابرو یک مدل خاص پیاده شود. گا‌هاً فرم طبیعی ابرو به قدری زیبا است که اصلاً نباید به آن دست زد. فرم طبیعی ابرو با گذشت زمان خز نمی‌شود. شما می‌توانید اطراف ابرو را فقط مرتب کنید و اصلاً به فرم اصلی آن دست نزنید. برای اینکه سن شما کمتر دیده شود می‌توانید به جای مدل‌های خیلی مرتب و نازک مدل‌های پهن و طبیعی را انتخاب کنید.

مدل ابرو اسپرت با تکنیک‌های رایج

مدل ابرو اسپرت قشنگترین مدل ابرو ابرو لیفت

این روز‌ها مدل ابرو جدید با هاشور و سایر تکنیک‌ها به راحتی اجرا می‌شود. پس اگر فرم ابروی شما به نحوی باشد که نتوانید آن را به صورت اسپرت حالت دهید می‌توانید از تکنیک هاشور استفاده کنید. هاشور، فیبروز، کاشت، میکرو… همگی تکنیک‌های جدید برای فرم دهی به ابرو‌ها هستند که اگر به درستی اجرا شوند دقیقاً مانند تار ابروی واقعی هستند.

مدل‌های اسپرت پهن و صاف هستند و قسمت زیر ابرو به اصلاح چندانی نیاز ندارد و فقط تار‌های اضافه برداشته می‌شود. در این مدل سعی می‌شود فرم اصلی ابرو از بین نرود تا همچنان جلوه طبیعی ابرو‌ها حفظ شود.

مدل ابرو جدید فانتزی

مدل ابرو جدید فانتزی ابرو هاشور تقویت ابرو ابرو برداشتن

برای داشتن مدل ابروی جدید فانتزی بایستی فرم ابرو از حالت طبیعی خارج شود و به یکی از مدل‌های فانتزی مانند مدل شمشیری، شیطانی، هاشور، شمشیری و… در آورده شود. البته کمتر کسی پیدا می‌شود که هنوز هم حالت ابرو‌های خود را با تاتو یا هاشور به شکل شیطانی درآورد. اگر قبلاً چنین کاری را کرده‌اید می‌توانید برای پاک کردن هاشور یا تاتو اقدام کنید و از تقویت‌کننده‌های ابرو استفاده کنید تا فرم طبیعی ابروی شما دوباره بازگردد.

فاکتور‌های تأثیر‌گذار روی مدل ابرو

فاکتور‌های تأثیر‌گذار روی مدل ابرو

برای انتخاب مدل ابرو جدید باید به فاکتور‌های مهمی توجه شود. اولین فاکتور مشخص کردن فرم صورت است که باید حتماً مدل انتخابی با فرم صورت تناسب داشته باشد. دومین فاکتور رنگ ابرو است. رنگ ابرو باید دقیقاً مشابه با رنگ مژه و رنگ مو‌ها باشد. از آنجا که رنگ ابرو ماندگاری چندانی ندارد و استفاده از رنگ‌های غیر همرنگ به کلی منسوخ شده است پس بهتر است به رنگ طبیعی ابرو‌ها دست نزنید. فاکتور بعدی فاصله‌ی بین چشم‌ها و فرم چشم‌ها است که باید حتماً برای انتخاب مدل ابرو جدید لحاظ شود.

نکات کلی در انتخاب مدل ابرو جدید

ابرو

مدل جدید ابرو می‌تواند روی زیبایی صورت شما تأثیر زیادی داشته باشد. اگر هنگام اصلاح ابرو به چند نکته مهم توجه کنید قطعاً می‌توانید ابرو‌های خوش فرم و منحصر به فردی داشته باشید. هر قسمت ابرو باید به صورت دقیق مشخص شود. یکی از قسمت‌های اصلی تاج ابرو است که محل شروع ابرو‌ها است. با قرار دادن یک مداد کنار تیغه بینی می‌توانید تاج ابرو را پیدا کنید و تاج ابرو و کناره تیغه بینی باید در یک امتداد باشد. برای فرم دادن به این قسمت باید از قبل محل آن را با این روش پیدا کنید.

نکته بعدی مختص افرادی است که به ابرو‌های قوس دار علاقمند هستند. این افراد باید ابرو را به سه قسمت تاج، قسمت وسط و قسمت انتهایی ابرو تقسیم کنند. قوس ابرو باید دقیقاً در قسمت میانی ابرو باشد. برای زاویه دار کردن ابرو باید قسمت میانی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت زاویه دار کردن قسمت انتهایی و ابتدایی باعث پیرتر و خسته‌تر نشان داده صورت شما می‌شود.

نکته بعدی در مورد اندازه ابرو‌ها است. کوتاه کردن بیش از حد ابرو‌ها اصلاً جلوه خوبی ندارد. شاید در چندین سال گذشته این مدل رایج بود اما امروزه کسی به بلندی ابرو دست نمی‌زند. برای مشخص کردن محل‌ایده‌آل انتهای ابرو یک خط فرضی از کنار پره بینی تا انتهای صورت بکشید. بعد نقطه تلاقی این خط با خطی که از گوشه خارجی چشم کشیده می‌شود را مشخص کنید تا دقیقاً اندازه‌ایده‌آل ابرو را بدست بیاورید. ابرو‌ها بلند صورت را پهن‌تر نشان می‌دهند و برای افرادی که صورت کشیده دارند مناسب است.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.