تصاویر ۱۰ مدل کیف شیک زنانه مجلسی جدید را ببینید + زیباترین کیف دخترانه

مدل کیف شیک زنانه

 کیف چرم زنانه جدید

کیف ها آیتمی مهم و اساسی در استایل های بانوان هستند که با تنوع بسیار زیادی تهیه شده و برای انواع استایل های شما عزیزان مناسب خواهند بود. شما می توانید با توجه به سلیقه و استایل خود کیف مناسبی انتخاب کنید. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کیف زنانه شیک را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

مدل کیف چرم زنانه

اولین اصویر مربوط به یک‌ مدل کیف شیک زنانه تهیه شده به صورت یک طرفی است. این کیف در دو رنگ کرمی و قهوه ای تهیه شده و با سگک طلایی رنگ در جلوی کیف دیزاین.

مدل کیف چرم زنانه جدید

کیف زنانه تهیه شده به شکل بسیار شیک به رنگ کرمی و قهوه ای با زنجیر طلایی رنگ و سگک برای استفاده در استایل های مجلسی.

جدیدترین مدل کیف زنانه ۲۰۲۲

این کیف کوچک و دوست داشتنی از جنس مخمل تهیه شدهو با دیزاین ساده ای که دارد برای انواع استایل های شما انتخابی عالی خواهد بود. موجود در هفت رنگ بسیار متنوع و دیدنی.

دیجی کالا کیف زنانه مجلسی

اگر از طرفداران استایل ها و آیتم های خاص هستید این کیف انتخابی عالی برای شما عزیزان خواهد بود. تهیه شده از جنس چرمی در رنگ های مختلف و متنوع با بند های زنجیری طلایی برای استفاده یک طرفی.

 

کیف زنانه لاکچری دیجی کالا

تصویر مربوط به یک مدل کیف زنانه تهیه شده به صورت مستطیلی و چرمی در هفت رنگ مختلف با لبه دوزی های بسیار دوست داشتنی دیزاین شده با سکک در قسمت جلوی کیف.

حراج کیف زنانه دیجی کالا

از این کیف دوست داشتنی برای استایل های دوست داشتنی خود استفاده کنید. دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک و دوست داشتنی در انواع رنگ های متنوع.

زیباترین کیف زنانه

کیف چرمی قهوه ای رنگ با لبه دوزی های کرمی تهیه شده به شکل کوچک مناسب برای استایل های اسپرت و روزمره شما عزیزان.

کیف زنانه جدید

کیف زنانه بسیار شیک و زیبا مناسب برای انواع استایل ها به رنگ طوسی با طرح های مشکی رنگ و لبه دوزی های قهوه ای و بند چرمی قهوه ای.

 کیف زنانه لاکچری

آخرین تصویر مربوط به یک مدل کیف چرمی کرمی رنگ با لبه دوزی و بند قهوه ای رنگ است.

همچنین بخوانید:  مدل کتونی ۱۴۰۳؛ بهترین انتخاب ها برای نوروز ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.