تصاویر ۱۰ مدل شومیز شیک مجلسی جدید ۱۴۰۲ را ببینید + زیباترین مدل شومیز

مدل شومیز شیک مجلسی

 مدل شومیز جدید اینستا

اگر در زمان شرکت در مراسم ها و مهمانی های مختلف به دنبال استایلی شیک و خیره کننده هستید ما شومیز ها را به شما پیشنهاد میکنیم. شومیز ها را می توانید متناسب با استایل خود انتخاب کرده و با شلوار یا دامن ست کنید. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شومیز شیک مجلسی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

زیباترین مدل شومیز حریر

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز شیک مجلسی تهیه شده به رنگ آبی از جنس حریر تهیه شده به صورت جلو بسته همراه آستین های کلوش پف دار.

مزون شومیز مجلسی

شومیز زنانه تهیه شده به شکل بسیار شیک مناسب برای استایل های مجلسی تهیه شده از گیپور مشکل رنگ همراه با آستری با دیزاین دکمه مرواریدی ست شده با شلوار جین آبی.

شومیز مجلسی بلند

شونیز بسیار دوست داشتنی زنانه تهیه شده از گیپور سفید رنگ با دیزاینی بسیار ساده با آستری سفید رنگ ست شده با جین آبی روشن و کیف چرم.

مدل شومیز جدید ۱۴۰۲

تصویر مربوط به یک مدل شومیز شیک زنانه تهیه شده از پارچه کرپ حریر با یقه کلوش و آستین های مچی. این شومیز در سه رنگ سبز، گلبهی و کاربنی.

شومیز مجلسی زنانه

مدلی بسیار خاص و‌ دوست داشتنی تهیه به رنگ سفید با آستین های حریر سفید رنگ. در کنار کمربند سفید رنگ. ست شده با دامن و کیف مشکی رنگ.

مدل شومیز حریر ترک

ست شومیز و شلوار مجلسی زنانه تهیه شده به رنگ سفید و سبز به صورت شومیز ساده و کوتاه جلو بسته در کنار شلوار دمپا گشاد سبز.

مدل شومیز شلوار مجلسی شیک

طرفداران استایل های خاص و منحصر به فرد میتوانند از این شومیز دوست داشتنی استفاده کنند. شومیز شیک و مجلسی به رنگ مشکی با دیزاین گیپور سفید رنگ.

مدل شومیز شلوار مجلسی

از این شومیز جذاب برای داشتن استایلی شیک در مجالس و مراسم های مختلف است. شومیز سبز رنگ با آستین های گیپور و دیزاین پارچه گیپور در قسمت جلوی لباس ست شده با شلوار پارچه ای مشکی.

شومیز شلوار مجلسی شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز زنانه تهیه شده از جنس پارچه ساتن به رنگ سبز یشمی ست شده با شلوار دمپا گشاد مشکی رنگ.

همچنین بخوانید:  خانم های با سلیقه این مدل های مانتو مجلسی لاکچری را از دست ندهید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.