تصاویر ۱۰ مدل کادر دفتر مشق با مداد رنگی برای مدرسه را ببینید + نقاشی حاشیه دفتر املا

مدل کادر دفتر مشق

 تزیین دفتر مشق با مداد رنگی

کودکان اغلب علاقه زیادی به انجام کارهای مربوط به مدرسه خصوصا در دوره ابتدایی دارند. تنوع طرح ها و اشکال مختلف برای کودکان باعث تشویق فرزندان به انجام هرچه بهتر امور مدرسه میشود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کادر دفتر مشق را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی و حذاب با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

حاشیه دفتر مشق دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل کادر دفتر مشق مناسب برای املا و مشق شب به شکل کادر و جوجه طلایی رنگ‌. مناسب برای دختر خانم ها.

نقاشی گل برای حاشیه دفتر مشق

طراحی دفتر مشق پسرانه مناسب برای املا و انجام تکالیف مدرسه به شکل کادر فوتبالی در کنار طراحی پاتریک و باب اسفنجی در قسمت پایین دفتر.

حاشیه دفتر زیبا

تصویر مربوط به دیزاینی بسیار خاص و دوست داشتنی برای کادر دفتر مشق به شکل زنبور با گل. مناسب برای تشویق کودکان به انجام تکلالیف.

نقاشی حاشیه دفتر املا

کادر دفتر مشق بسیار دوست داشتنی و در عین حال ساده به صورت کادر و خرگوش مناسب برای کودکان دلبندتان. انتخابی عالی برای شما.

حاشیه دفتر مشق پسرانه

تصویر مربوط به یک مدل کادر دفتر مشق مناسب برای پسربچه های مقطع ابتدایی به شکل ماشین قرمز رنگ.

نقاشی دفتر مشق پسرانه

از این دیزاین ساده برای تزیین کادر دفتر مدرسه کودکان استفاده کنید. انتخابی عالی برای کودکان در حال تحصیل. دیزاینی جراب و بسیار دوست داشتنی.

تزیین دفتر مشق جدید

دیزاینی عالی برای تزیین کادر دفتر مناسب برای تشویق کودکان به انجام تکالیف برای مدرسه. انتخابی عالی و مناسب برای والدین خوش سلیقه و خوش ذوق.

تزیین دفتر مشق جدید دخترانه

این دیزاین ساده و بسیار جذاب هم برای خانم ها و هم پسربچه ها به شکل مهره های رنگی در اطراف کادر دفتر.

تزیین دفتر مشق جدید پسرانه

آخرین تصور مربوط به یک مدل تزیین دفتر مشق مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه و خلاق به شکل گل و رنگین کمان در کنارهم. دیزاینی شیک و دوست داشتنی.

همچنین بخوانید:  مدل عروسک بافتنی؛ انتخابی عالی برای کوچولو های دوست داشتنی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آبان 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. یه بنده خدا فوریه 12, 2024 at 1:27 ب.ظ

    به نظر من خ وب بودن ولی من یه دوستی دارم که همیشه پز میده با نقاشی هاش لطفا نقاشی باکلاس بزاری تامن بهش پز بدوم 🥲 اسمشم سارا هست خواهش میکنم چیز های طمستانی و زیبا وباکلاس بزترید ممنون

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.