مطالب پر بازدید
شفاف کردن پوست با سرم ویتامین C | خواص سرم ویتامین سی برای پوست و مو

شفاف کردن پوست با سرم ویتامین C | خواص سرم ویتامین سی برای پوست و مو

شفاف کردن پوست با سرم ویتامین C به دنبال راه‌هایی برای داشتن پوستی شفاف و درخشان هستید؟ ما اینجا، در سایت “یتو”، به …

چگونه صورتمان را چاق کنیم؟ | غذاهای سالم برای چاقی صورت

چگونه صورتمان را چاق کنیم؟ | غذاهای سالم برای چاقی صورت

چگونه صورتمان را چاق کنیم؟ در دنیای امروز، جایی که زیبایی و جوان‌سازی جزء اولویت‌های بسیاری از افراد، به خصوص خانم‌ها قرار گرفته، …

مدل حلقه ازدواج ست؛ خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل حلقه ازدواج ست؛ خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل حلقه ازدواج ست انتخاب یک مدل حلقه ازدواج ست می‌تواند نمادی از هماهنگی و وحدت بین زوجین باشد. این نوع حلقه‌ها، که …

مدل ابرو دخترانه

مدل ابرو دخترانه مدل ابرو دخترانه اسپرت مدل ابرو دخترانه برای عقد

مدل ابرو دخترانه کمی با مدل‌های رایج متفاوت است. در واقع دختران جوان زیاد دنبال مدل‌هایی که مرتب و اصلاح شده می باشند نیستند. در نهایت دختران جوان مدل‌هایی را می‌پسندند که ظاهر طبیعی و زیبایی داشته باشد و تغییر چندانی در صورت آن‌ها ایجاد نشود. تقریباً همه ما می‌دانیم که مدل‌های پهن و اسپرت از جمله مدل‌هایی هستند که جمع کثیری از دختران آن‌ها را می‌پسندند.

مدل ابروی دخترانه جدید

مدل ابروی دخترانه جدید مدل ابرو دخترانه ترکیه ای مدل ابرو دخترانه برای صورت گرد

برای اینکه فرم صورت دختران همچنان جوان و دخترانه باقی بماند باید مدل ابرو دخترانه انتخاب شود. مدل‌هایی که فرم زنانه دارند و کلاً ظاهر دختران را تغییر می‌دهند اصلاً جلوه خوبی ندارند. اصلاح کامل ابرو برای دختران جوان و نوجوان باعث می‌شود تا فرم طبیعی و زیبای ابرو‌ها کلاً از بین برود. دختران معمولاً با قیچی و موچین کمی اطراف ابرو را مرتب می‌کنند و اصلاً وارد جزئیات ابرو و حالت دادن آنچنانی به ابرو نمی‌شوند.

حالت طبیعی ابرو‌ها بهترین مدل برای هر فردی است. نازک کردن ابرو‌ها و یا استفاده از تکنیک‌های رایج مانند هاشو و یا فیبروز و… تنها برای چند سال ترند هستند. اگر اطمینان دارید که مدل‌های رایج بعد چند سال برایتان زیبا و جذاب نیست و امکان دارد از آن‌ها دلزده شوید پس می‌توانید به مدل طبیعی ابرو‌ها اکتفا کنید.

ابرو مدل هشتی دخترانه

ابرو مدل هشتی دخترانه مدل ابرو دخترانه جدید مدل ابرو جدید

قرار نیست مدل ابرو دخترانه همیشه اسپرت و صاف باشد. گاهی اوقات لازم است که کمی به ابرو‌ها حالت داده شود تا زیبایی چهره نمایان شود. ابرو‌های هشتی جزء لاکچری‌ترین ابرو‌ها در بین دختران و زنان جوان هستند که هیچوقت جای آن‌ها در صنعت مد و زیبایی خالی نشده است. این مدل باعث آراسته نشان دادن صورت شما می‌شود. داشتن ابرو‌های هشتی و زاویه دار روی فرم چشم‌ها هم تأثیر مثبت می‌گذارد و باعث می‌شود چشم‌ها فرم و گیرایی خاصی پیدا کنند.

اما مدل هشتی و زاویه دار برای هر فرم صورتی‌ایده‌آل نیست. مثلاً این مدل اصلاً برای صورت‌های کشیده زیبا نیست. اگر فرم صورت شما گرد است حتماً ابرو‌های هشتی و رو به بالا را انتخاب کنید تا از گردی صورت کاسته شود. دادن زاویه به ابرو‌ها حتماً باید در قسمت میانی ابرو‌ها باشد وگرنه حالت ابرو‌ها بهم میریزد.

مدل ابرو دخترانه مناسب برای چشم‌های فاصله دار

ابرو دخترانه قشنگترین مدل ابرو دخترانه مدل ابرو دخترانه نوجوان

مدل ابرو دخترانه پر بهترین انتخاب برای افرادی است که چشم‌های فاصله داری دارند. انتخاب ابروی پر می‌تواند تمرکز را روی چهره معطوف کند. ابرو‌های نازک و پر اگر به درستی اصلاح و مرتب شوند برای این فرم صورت‌ایده‌آل‌تر هستند.

مدل ابرو دخترانه برای چشمان نزدیک به هم

مدل ابرو دخترانه شیک مدل ابرو جدید ۱۴۰۲ مدل ابرو جدید

در برخی از افراد جدای از فرم صورت باید مدل ابرو دخترانه بر اساس فرم چشم‌ها انتخاب شود. اگر فاصله بین چشمان شما کم است و چشمان نزدیک به هم قرار دارند بهتر است ابرو‌های پهن و بلند را انتخاب کنید. تا قاب کاملی برای چشمانتان باشد. این ابرو‌ها باید به نحوی باشند که کل استخوان ابرو را در بر بگیرند. اگر اندازه‌ی ابرو‌های شما کوتاه است می‌توانید از سایه ابرو یا مداد ابرو استفاده کنید.

برای چشمان نزدیک به هم ابرو‌های نازک و تیز اصلاً جلوه خوبی ندارند چون باعث می‌شود چهره شما افتاده‌تر و به سمت داخل باشد.

ابرو مدل صاف و اسپرت

ابرو مدل صاف و اسپرت قشنگترین مدل ابرو مدل ابرو صاف دخترانه

بدیهی است که مدل ابرو دخترانه اسپرت به عنوان شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها است. این مدل ابرو ظاهر ساده‌ای دارد و فرم آن از زاویه و قوس چندانی برخوردار نیست. مدل اسپرت تخت و پهن است و برای جوان‌تر نشان دادن چهره گزینه رایجی است. امروزه تکنیک‌های رایجی هستند که به خوبی فرم ابروی شما را به شکل اسپرت در می‌آورند. تمیز کردن مدل اسپرت کار چندان سختی نیست شما در خانه می‌توانید با موچین و قیچی این مدل را اصلاح کنید. این روز‌ها با لیفت کردن مدل‌های اسپرت ظاهری جذاب‌تر و جدیدتر به آن می‌دهند. معمولاً مدل‌های اسپرت با رنگ طبیعی ابرو در بین دختران ترند هستند پس به دنبال این نباشید که ابرو‌های خوش فرم خود را روشن یا تیره کنید.

مدل شمشیری

مدل ابرو شمشیری مدل ابرو شیک

مدل ابرو دخترانه شمشیری در دسته مدل‌های فانتزی دخترانه قرار دارد. البته این مدل با گذشت زمان تغییر پیدا کرده است. مدل‌های قدیمی شمشیری کاملاً منسوخ شده‌اند چون فرمی غیر طبیعی داشتند. اما این مدل امروزه فرم جدید و زیبایی دارد. در مدل شمشیری جدید ابرو‌ها بلندتر هستند و همین موضوع باعث می‌شود فرم صورت پهن‌تر دیده شود. مدل ابروی دخترانه شمشیری برای افرادی که صورت کشیده‌ای دارند مناسب است. این مدل به صورت پهن و باریک در آورده می‌شود و شما هر سایزی را که دوست داشته باشید می‌توانید امتحان کنید.

مدل رو به بالا و دنباله دار

مدل ابرو دخترانه دنباله دار

در بین مدل ابرو دخترانه تنوع بسیار زیادی وجود دارد. هر خانمی در هر سنی که باشد می‌تواند ابرو‌های خود را رو به بالا و دنباله دار اصلاح کند. این ابرو‌ها به زیبایی و تعادل صورت کمک زیادی می‌کنند. البته این فرم ابرو بیشتر برای دخترانی مناسب است که صورت گرد یا بیضی شکلی دارند. دنباله‌ای برو‌ها تا انتهای گوشه چشم است و همین مسأله باعث می‌شود تا طول صورت بیشتر شود. از کوتاه کردن این مدل ابرو خودداری کنید چون صورت را عریض‌تر نشان می‌دهد. قوس ملایمی که در این مدل وجود دارد صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

نحوه فرم دادن به مدل ابرو دخترانه

نحوه فرم دادن به مدل ابرو دخترانه مدل ابرو دخترانه ترکیه ای مدل ابرو دخترانه برای عقد مدل ابرو اسپرت

اگر مشکلی با مدل ابرو دخترانه متناسب با فرم صورت خود ندارید بهتر است کمی روی اندازه‌ی ابرو‌ها هم دقت کنید. اندازه‌گیری اندازه ابرو‌ها کار سختی نیست. شما به راحتی با استفاده از یک خط کش یا یک نخ می‌توانید نقاط ابتدایی، انتهایی و شروع قوس ابرو را پیدا کنید. پیدا کردن این نقاط به راحتی به شما کم می‌کند تا فرم زیبایی به ابرو‌های خود بدهید. با این کار سایر اجزای صورت هم جلوه‌ی زیبایی پیدا می‌کنند.

ابرو دخترانه جدید

برای پیدا کردن نقطه شروع ابرو یک براش آرایشی را کنج بینی قرار دهید به نحوی که قسمت دیگر براش از گوشه داخلی چشم بگذرد. محل تقاطع براش با ابرو را نقطه شروع در نظر بگیرید. برای پیدا کردن نقطه شروع قوس براش را از گوشه بینی بگیرید و از درست از وسط چشم آن را رد کنید محل تقاطع براش و ابرو را به عنوان نقطه شروع قوس ابرو در نظر بگیرید. اما برای مشخص کردن قسمت پایانی ابرو می‌توانید براش را در گوشه بینی قرار دهید و امتداد ان را به گوشه خارجی چشم برسانید تقاطع براش و ابرو به عنوان نقطه پایانی ابرو‌ها در نظر بگیرید. وقتی هر سه قسمت ابرو را به درستی انتخاب کردید حال با تکنیک‌های مورد استفاده‌ی خود به ابرو‌ها فرم مناسب را دهید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 23 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.