۱۰ مدل دستبند طلا ظریف شیک و مجلسی جدید را ببینید + جدیدترین مدل دستبند طلا

مدل دستبند طلا ظریف

 دستبند طلا شیک و مجلسی

از گذشه بانوان علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات برای تکمیل یا بهتر کردن استایل خود دارند. زیورآلات بسیار زیادی برای استفاده توسط بانوان وجود دارد که دستبند ها یکی از جذاب ترین آنها هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دستبند طلا ظریف را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های شیک و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

لیست قیمت دستبند طلا

اولین تصویر مربوط به یک مدل دستبند طلا ظریف تهیه شده به شکلی بسیار جذاب با دیزاین ‌زنجیزی به شکل کارتیر و زنجیر های درشت در کنار آویز دایره ای به شکل ستاره .

قیمت دستبند زنجیری طلا ظریف

دستبند طلایی رنگ تهیه شده به صورت ظریف با دیزاین حلقه های قلبی شکل در بین زنجیر دستبند. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل دستبند طلای قفلی

تصویر مربوط به یک مدل دستبند زنانه بسیار شیک تهیه شده از جنس طلا به شکلی بسیار ظریف تهیه شده از زنجیر باریک و قلب به رنک یاسی.

دستبند طلا دخترانه شیک

این دستبند طلا هدیه ای عالی برای عزیزان شما خواهد بود. دستبند طلا طریف تهیه شده از زنجیر باریک با آویز های قلبی شکل.

قیمت دستبند توری طلا

یکی از شیک ترین دستبند های ظریف و طلایی رنگ با دیزاینی فوق العاده خاص به شکل زنجیر ظریف و آویز قلبی شکل. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

جدیدترین مدل دستبند طلا ۱۴۰۱

این دستبند مناسب ترین انتخاب برای خانم هایی است که به دستبند های ظریف و طلا علاقه زیادی دارند. این دستبند تهیه شده از زنجیز ظریف با سه عدد گل چهار پر.

لیست قیمت دستبند طلا دیجی کالا

شیک ترین مدل دستبند مربوط به این تصویر است. تهیه شده از جنس طلا به شکلی فوق العاده ظریف با دیزاین قلب در قسمت پسط دستبند.

لیست قیمت دستبند طلا

از این دستبند در استایل های مجلسی و شیک خود استفاده کنید. تهیه شده به رنگ طلایی با آویز هایی به شکل گل.

ت دستبند طلا دیجی کالا

آخرین تصویر مربوط به دستبند ظریف دخترانه تهیه شده از زنجیر باریک و طلایی رنگ با دیزاین مروارید سفید رنگ و مهره های طلایی.

همچنین بخوانید:  پیرسینگ جذاب و خاص | 15 مدل پیرسینگ جذاب و خاص که باید امتحان کنید + گالری تصاویر
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.