مطالب پر بازدید
مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی؛ مناسب شیک پوش ها

مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی؛ مناسب شیک پوش ها

مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی هنگامی که دعوتنامه‌ی یک عروسی به دستت می‌رسد، اولین فکری که به ذهنت خطور می‌کند این است …

مدل پیراهن مجلسی کودک؛ مدل هایی بسیار با کیفیت و خوشگل

مدل پیراهن مجلسی کودک؛ مدل هایی بسیار با کیفیت و خوشگل

مدل پیراهن مجلسی کودک مدل پیراهن مجلسی کودک، برای هر والدی که می‌خواهد فرزندش در مهمانی‌ها بدرخشد، انتخابی حیاتی است. پوشاک مجلسی بچه‌گانه، …

تصاویر مدل ماگ دخترانه؛ بهترین مدل های 2024 برای خانم های خوش سلیقه

تصاویر مدل ماگ دخترانه؛ بهترین مدل های 2024 برای خانم های خوش سلیقه

مدل ماگ دخترانه ماگ‌ها به وسیله‌ای تبدیل شده‌اند که نه تنها برای نوشیدن چای یا قهوه به کار می‌روند، بلکه به عنوان بخشی …

مدل لباس بارداری متنوع و جدید و شیک مد امسال

مدل لباس بارداری

لباس بارداری لباس بارداری بیرونی لباس بارداری خانگی

دنیای لباس بارداری هم دچار تغییرات زیادی شده است و بیشتر طراحان به صورت اختصاصی روی مدل‌های مناسب برای زنان باردار کار می‌کنند. اگر دقت کرده باشید می‌دانید که این روز‌ها مزون‌هایی اختصاصی برای طراحی و عرضه لباس بارداری و شیردهی وجود دارد. فکرش را بکنید شما در هر ماهی از حاملگی که باشید می‌توانید یک لباس مناسب برای آن ماه را انتخاب کنید و در آن احساس راحتی کنید.

جنس و مدل این لباس‌ها به نحوی است که به راحتی می‌توان مدل ان را از سایر مدل‌های عادی تشخیص داد. اگر در شرف بارداری هستند و یا باردار هستید و روز به روز سن حاملگی شما بیشتر می‌شود پس بهتر است کمد لباس‌های قدیمی خود را قفل کنید و از لباس زیر گرفته تا شلوار و پیراهن را از بین مدل‌های حاملگی انتخاب کنید. در اینجا ما به چند مدل از رایج‌ترین لباس‌ها برای ایام بارداری اشاره می‌کنیم تا بتوانید بدون نگرانی و دغدغه در هر موقعیتی حاضر شوید و به زیبایی هر چه تمامتر بدرخشید.

اهمیت خرید لباس بارداری

خرید لباس بارداری لباس بارداری زمستانه لباس بارداری ترک

اگر به دنبال بارداری راحت توام با شیک پوشی هستید حتماً لباس بارداری را به جای لباس‌های قدیمی خود استفاده کنید. چون هم متناسب با فرم اندام شما در بارداری طراحی می‌شوند و هم اینکه از جنس‌های لطیف و بسیار با کیفیتی طراحی می‌شوند.

تنوع در مدل‌های لباس بارداری

مدل‌های لباس بارداری لباس بارداری فانتزی لباس بارداری کوتاه

 

اگر می‌خواهید دوران بارداری شیرین و بی‌دغدغه‌ای داشته باشید به تمام جزئیات این دوران توجه کنید. از خرید لباس بارداری گرفته تا تفریح و ورزش همه و همه در کنار هم یک بارداری خاطره‌انگیز را برای شما ورق می‌زنند. لباس‌های خوش و فرم و زیبایی برای این دوران طراحی شده است. شما می‌توانید با لباس‌های راحت و آزاد علاوه بر سلامتی یک حس خوبی از بارداری و تغییر فرم بدنی‌تان داشته باشید.

انواع لباس‌های بارداری شامل تیشرت‌های آزاد، بلوز‌هایی با طرح فانتزی، شومیز‌های بارداری، تونیک و لباس‌های راحت خانگی، لباس زیر‌های مخصوص و شلوار و لباس‌های بیرونی است که همگی برای زیبایی و راحتی شما در دوران حاملگی طراحی شده است. شما قرار نیست با حامله بودن استایل زیبا و محبوب خود را از دست بدهید شما حتی در این دوران هم می‌توانید لباس‌های خوش طرح و زیبا را بپوشید. اما اگر بخواهید انتخابی هوشمندانه داشته باشید باید این لباس را هم بر اساس ماهیت موقعیت مکانی خود تهیه کنید.

شما در این دوران تقریباً کوتاه نیازی به کلکسیونی از لباس‌ها ندارید چند دست لباس خانگی راحت، چند دست لباس بیرونی و در صورت لزوم یک دست لباس مجلسی کافی است. چون بعد بارداری نمی‌توانید از این لباس‌ها استفاده کنید و عملاً خرید حجم زیاد بی‌فایده خواهد بود.

لباس بارداری خانگی

لباس بارداری خانگی لباس بارداری دیجی کالا لباس بارداری پاسداران

برای انتخاب لباس بارداری برای استفاده روزمره باید به فرم، طرح، جنس و الیاف لباس توجه شود. اولین نکته‌ای که در تهیه لباس‌های خانگی مخصوص بارداری باید به آن توجه کنید این است که لباس حتماً باید فرم آزاد و راحتی داشته باشد. تی شرت‌ها و بلوز‌ها، تونیک‌ها همگی برای استفاده روزمره مناسب هستند. الیاف طبیعی بهترین گزینه برای این سبک است چون با پوشیدن مداوم ان‌ها دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهید شد.

از طرفی هم باید لباس حاملگی خانگی حالت کشسانی بالایی داشته باشد تا روی بدن اذیت نکند و پوشیدن و درآوردن آن آسان باشد. مدل‌هایی که ترکیب نخ و اسپاندکس هستند گزینه خوبی برای طراحی لباس‌های خانگی هستند.

پیراهن بارداری

پیراهن بارداری مدل لباس بارداری بیرونی مدل لباس بارداری ۱۴۰۲

لباس بارداری مدل پیراهن همانطور که از نامش پیداست قد نسبتاً بلندی دارد و فرم آن راحت و سبک است. این لباس هم برای استفاده روزانه و هم مهمانی‌ها و مجالس خانوادگی مناسب است. پیراهن‌ها در جنس‌های نخی و حریر طراحی می‌شوند و معمولاً از قسمت زیر سینه فرم آزادتری دارند.

پیراهن بارداری شیک مدل لباس بارداری اسلامی مدل لباس بارداری خانگی

در برخی از مدل‌ها زیر سینه به صورت چین دار طراحی می‌شود و با استفاده از دو بند سایز لباس بزرگ یا کوچک می‌شود. از آنجا که در دوران بارداری وزن و سایز زنان باردار هر ماه تغییر می‌کند پس پیراهن‌هایی را انتخاب کنید تا ماه اخر بارداری بتوانید سایز آن‌ها را تنظیم کنید. این پیراهن‌ها با یک جوراب شلواری یا حتی بدون شلوار هم قابل استفاده هستند.

لباس ورزشی بارداری

لباس ورزشی بارداری جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی مدل لباس حاملگی چین دار

قرار نیست که خانم‌های باردار در دوران بارداری از ورزش و فعالیت روزمره خود عقب بمانند. اگر در این دوران محدودیتی برای رفتن به باشگاه ندارید از لگ‌های راحت با نیم تنه ورزشی استفاده کنید. ترکیب نیم تنه و لگ برای زنان باردار فوق‌العاده زیبا خواهد شد. لباس‌های باشگاهی در رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند. شما می‌توانید در کنار ست‌های اسپرت ورزشی یک پلیور ورزشی را هم تهیه کنید تا در مواقع لزوم بدن خود را گرم نگه دارید.

شلوار بارداری

شلوار بارداری مدل لباس بارداری جدید مدل لباس بارداری تابستانی

در بین لباس بارداری شلوار یک گزینه پر اهمیت است تغییر سایز اندام‌ها باعث می‌شود که شما نتوانید مدل‌های قبلی خود را بپوشید پس به فکر تهیه شلوار مخصوص بارداری باشید. شلوار‌ها معمولاً در نمونه‌های گشاد، راسته و جذب طراحی می‌شوند و از پارچه‌هایی در دوخت آن‌ها استفاده می‌شود که کشسانی بالایی داشته باشند. شلوار‌های بارداری در قسمت کمر بسیار پهن هستند به طوری که کامل روی شکم را می‌پوشانند. این شلوار‌ها با استفاده از دکمه‌ای که روی کمر شلوار تعبیه می‌شود سایز آن‌ها تنظیم می‌شود. پس با خیال راحت تا پایان بارداری این مدل‌های زیبا را بپوشید.

لباس بارداری مخصوص فصل زمستان

لباس بارداری مخصوص فصل زمستان

تنوع لباس بارداری برای زمستان بسیار بالاست. شنل‌های بافت، پالتو‌های فری سایز، پانچو‌ها و پالتو‌هایی که با کمربند سایز آن‌ها تنظیم می‌شود برای حاملگی در فصل زمستان مناسب هستند. شال‌ها و پانچو‌ها فرم بسیار آزادی دارند و در عین حال بدن شما را گرم نگه می‌دارند. معمولاً لباس‌های زمستانی بارداری قد بلندی دارند و شکم و پهلو‌ها و پایین تنه را به خوبی می‌پوشانند. جنس بافت و فوتر در طراحی پالتو‌ها و شنل‌ها بسیار رایج است و قدرت حرکت بیشتری را به زنان باردار می‌دهد.

لباس بارداری طرح شاد و فانتزی

لباس بارداری طرح شاد و فانتزی

لباس بارداری با طرح‌های شاد و فانتزی روی روحیه‌ی زنان باردار تأثیر بسیار مثبتی دارند. شما قرار نیست با حاملگی دست از طرح‌های شاد و رنگی بکشید و فقط دنبال مدل‌های ساده باشید. در طرح‌های فانتزی معمولاً روی قسمت شکم از طرح‌های شاد و طرح بچه‌های فانتزی استفاده می‌شود یا با طرح‌های مرتبط با بارداری تزئین می‌شوند.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 19 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.