مدل تزیین ژله ساده و شیک برای مهمانی + عکس ژله ساده و لایه ای

مدل تزیین ژله

 تزیین ژله ساده

یکی از بهترین و خوشمزه ترین آیتم ها برای ایجاد زیبایی و دیزاین های شیک در سفره استفاده از ژله است. امروزه ژله ها با استفاده از دیزاین ها و به شکل های مختلف تهیه شده و در دسترس شما قرار میگیرند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل تزیین ژله میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

تزیین ژله لیوانی

اولین تصویر مربوط به یک مدل تزیین ژله به صورت لایه لایه و چند رنگ است. این سبک دیزاین بسیار ساده بوده و باید ژله به به صورت لایه ای در قالب ریخته تا خشک شود سپس لایه جدید را به آن اضافه میکنیم.

تزیین ژله با میوه

یک مدل تزیین ژله انجام شده به شکلی بسیار خاص با استفاده از انار، کیوی، شکلات و گل های شکلاتی. در این دیزاین از قالب استفاده شده و انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

مدل ژله برای تولد

ژله کاراملی تهیه شده مناسب برای دیزاین و پذیرایی مهمان ها به صورت قلبی و طبقه ای در کنار گل های صورتی و قلب های کوچک رنگی.

ژله ساده و شیک برای مهمانی

یک دیزاین ژله بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده در قالب به شکل کیک و به صورت لایه مانند با دیزاین گل های قرمز و برگ های برجسته.

 برای تزیین ژله از چی استفاده کنیم

ژله کاراملی بسیار دوست داشتنی تهیه شده به رنگ کرمی به صورت خیس با دیزاین مجازات افراد به شکلی جذاب و تکمیل آن با گل های مصنوعی.

عکس ژله ساده

ژله بسیار خاص و شیک مناسب برای تزیین در مهمانی های مختلف به صورت ژله بستنی با دیزاین گل های رولتی داخل ژله.

تزیین ژله در جام

ژله دیزاین شده به صورت کیک اناری و کاراملی یک انتخاب عالی و دوست داشتنی برای تزیین سفره به شکلی خاص و شیک.

تزیین ژله در جام جدید

این دیزاین بسیار ساده می تواند راهی عالی برای تزیین ژله ها باشد و کافی است آن ها را درون قالب ریخته در یخچال نگه دارید تا حالت گرفته و از قالب خارج کنید.

تزیین ژله شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تزیین ژله به صورت فوق العاده خاص و لاکچری است. در این مدل ژله کاراملی سفید با تکه های پرتقال و خامه تزیین شده است.

همچنین بخوانید:  تزیین میان وعده کودکان | ایده ها و تصاویر دوس داشت داشتنی
تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.