۱۰ مدل سرویس طلا عروس مدل امسال + سرویس طلا هدیه عروس ظریف

مدل سرویس طلا عروس

سرویس طلا اسپرت زنانه

سرویس های طلا یکی از زیور آلاتی هستند که در زمان برگذاری مراسم عروسی برای عروس خانم از سمت خانواده داماد تهیه می شوند. تنوع بالا در این سرویس ها باعث شده تا هر خانمی با هر سبک سلیقه ای مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا کند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل سرویس طلا عروس می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

سرویس طلا اسپرت

اولین تصویر مربوط به یک مدل سرویس طلا عروس با دیزاینی بسیار خاص و جذاب است. این سرویس با نگین های صورتی و نگین های نقره ای کوچک تر دیزاین شده.

سرویس طلا 30 گرمی

سرویس طلا عروس نقره ای رنگ شامل گردنبند، گوشواره و دستبند با دیزاین نگین های نقره ای کوچک مربعی و نگین های گرد و درشت تر است.

عکس سرویس طلا عروس جدید

یک مدل سرویس طلا مناسب برای عروس خانم های جوان به رنگ نقره ای شامل نگین های سفید رنگ در ابعاد مختلف تهیه شده از دستبند، گردنبند و گوشواره.

سرویس طلا جدید بدون نگین

سرویس طلا تهیه شده به رنگ نقره ای به صورت لاکچری و فوق العاده خیره کننده با دیزاین نگین های نقره ای رنگ شامل گردنبند، گوشواره و دستبند.

سرویس طلا عروس ظریف

یک مدل سرویس طلای فوق العاده شیک مناسب برای خانم های جوان با دیزاینی خاص به صورت گل های ایجاد شده با نگین های سفید رنگ.

سرویس طلا عروس جدید

تصویر مربوط به یک مدل گردنبند لاکچری نقره ای رنگ دیزاین شده با نگین های ریز و آویز اشکی مانند مناسب برای خانم های جوان.

 قیمت سرویس طلا عروس 1402

سرویس طلا مناسب برای عروس خانم های جوان ایجاد شده به رنگ طلایی با دیزاین گل های ایجاد شده با استفاده از میله های کوچک طلایی رنگ.

مدل سرویس طلا عروس جدید

یک مدل سرویس طلا ظریف و فوق العاده جذاب تهیه شده از زنجیر طلایی نازک و آویز های برگ مانند با دیزاین سنگ های تزیینی به رنگ سبز.

مدل سرویس طلا عروس ظریف

آخرین تصویر مربوط به یک مدل سرویس طلا با دیزاین های نگین های ریز نقره ای و آویز های برگ مانند است. این سرویس شامل گردنبند، گوشواره و دستبند است.

همچنین بخوانید:  گردنبند چشم نظر | ترند جدید گردنبند چشم نظر دختران و پسران + گالری تصاویر
تاریخ انتشار: جمعه 21 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.