۱۰ مدل ناخن جدید و شیک + طراحی لاکچری ناخن مد امسال

مدل ناخن جدید

طرح ناخن ساده و شیک

امروزه دیزاین های بسیار زیادی برای داشتن ناخن هایی شیک و جذاب ارائه شده که هر خانمی با هر سبک سلیقه و استایلی می تواند از آنها بر روی ناخن های کاشت، ژلیش و حتی لمینت استفاده کند. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل ناخن جدید را برای شما گردآوری کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی با ما همراه شوید.

طراحی ناخن اسپرت شیک

اولین تصویر مربوط به یک مدل لاک آبی با دیزاین و طرح های فانتزی است. این طراحی بر روی ناخن کوتاه و مربعی شکل کاشته شده انجام شده است.

مدل ناخن جدید و شیک

یک مدل ناخن جدید زنانه کاشته شده به شکل بلند و گرد با دیزاین لاک سفید ساده و لنز ناخن به شکل گل های قرمز رنگ به صورت مات.

طراحی لاکچری ناخن

مدل ناخن با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک انجام شده بر روی ناخن کوتاه و گرد با دیزاین لاک سبز ساده و طراحی همراه لاک نقره ای شاین.

مدل ناخن جدید 2023

یک مدل ناخن با دیزاینی خاص و منحصر به فرد ایجاد شده بر روی ناخن کوتاه و مربعی با استفاده از لاک سبز و نارنجی مناسب برای فصل پاییز.

مدل ناخن جدید ساده

تصویر مربوط به یک مدل ناخن با دیزاینی فوق العاده جذاب به صورت فرنچ است. در این مدل فرنچ با استفاده از لاک آبی و لاک شاین نقره ای رنگ ایجاد شده.

مدل ناخن جدید ۱۴۰۲

اگر به دیزاین های ناخن فانتزی علاقه دارید این مدل انتخابی عالی برای شما خواهد بود. ناخن بلند و مربعی با طراحی به صورت خرس و لاک ساده کرمی.

 طرح ناخن شیک و باکلاس

دیزاین ناخن ایجاد شده بر روی ناخن های کوتاه و گرد به صورت لاک ساده آبی فیروزه ای و ناخن فرنچ همراه با سه نگین طلایی کوچک.

مدل ناخن جدید تابستانی

این دیزاین ناخن برای عروس های جوان نیز می تواند مناسب باشد. دیزاین ناخن ایجاد شده با استفاده از لاک صورتی، لاک شاین نقره ای و لاک سفید.

مدل ناخن جدید ساده

آخرین تصویر مربوط به یک دیزاین ناخن با استفاده از لاک ساده مشکی و دیزاین سنگی مانند بر روی ناخن ها با لاک مشکی و ورقه طلایی.

همچنین بخوانید:  مدل دیزاین ناخن دخترانه | عکس هایی از زیبا ترین ایده های دیزاین ناخن
تاریخ انتشار: جمعه 21 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.