مدل شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه جدید مد امسال ۱۴۰۲

مدل شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه

شلوار پارچه‌ای زنانه شلوار پارچه ای زنانه راسته

یکی از بخش‌های مهم استایل زنان را شلوار تشکیل می‌دهد. شلوار‌ها در جنس‌های پارچه‌ای، جین، کتان، چرم و… طراحی می‌شوند. اما تنها سبکی که برای همه‌ی زنان و دختران قابل استفاده است شلوار پارچه‌ای زنانه است. شلوار پارچه‌های زنانه بیش از هر شلوار دیگری در محیط‌های رسمی و غیر رسمی پوشیده می‌شود. تمام زنان قد بلند و قد کوتاه، چاق و لاغر به راحتی می‌توانند مدل مناسب با فرم بدنی خود را پیدا کنند و به زیبایی در خانه و بیرون خانه دیده شوند. طراحان صنعت مد از پارچه‌های مختلف مازراتی، فاستونی، کرپ، نخی، کتان و… برای دوخت این شلوار‌ها استفاده می‌کنند.

مدل های شلوار پارچه‌ای زنانه

شلوار پارچه‌ای زنانه شلوار پارچه ای زنانه راسته مجلسی مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته چاک دار شلوار زنانه

از مدل‌های رایج شلوار پارچه‌ای زنانه که توجه بیشتر زنان و دختران را جلب کرده است مدل‌های راسته و گشاد، مدل‌های اسلیم و جذب، مدل‌های مجلسی و ساده و… هستند. جدای از همه‌ی این‌ها تنوع رنگ یکی از دلایل محبوبیت این شلوار‌ها است. اگر توجه کرده باشید جنس ابر و بادی که در طراحی شلوار پارچه‌ای کاربرد گسترده‌ای دارد از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید بر اساس ماهیت مهمانی یا موقعیتی که قرار است بروید جنس، رنگ و مدل شلوار را انتخاب کنید. پس نگران نباشید چون تنوع بالای این شلوار پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

مدل گشاد

شلوار پارچه ای زنانه گشاد شلوار پارچه ای زنانه گشاد شلوار پارچه ای کلاسیک زنانه

یکی از راحترین و در عین حال پرطرفدارترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای، مدل گشاد است. این شلوار به صورت راسته است و در قسمت بالا و پایین شلوار به یک اندازه گشاد است. بهترین گزینه برای خنثی کردن گرمای تابستان پوشیدن شلوار گشاد است چون این شلوار سبک و خنک است و می‌توانید ساعت‌های طولانی بدون خستگی آن را بپوشید. این شلوار برای دورهمی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه، برای استفاده روزمره، تفریح و سفر و… گزینه رایج و پرطرفداری است. شلوار‌های گشاد به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند پس نگران نباشید تونیک، شومیز، تی شرت یا هر آیتم دیگری که دارید بدون نگرانی می‌توانید استفاده کنید و زیر آن از یک جفت شلوار پارچه‌ای گشاد استفاده کنید. تنوع رنگ در این شلوار‌ها بسیار زیاد است و از هر رنگی چند طیف رنگی مختلف وجود دارد تا شما به راحتی بتوانید رنگ دلخواه خود را پیدا کنید. البته همیشه بیشتر خانم‌ها ترجیح داده‌اند تا از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی، خاکستری و… استفاده کنند. اما در فصل‌های گرم سال رنگ‌های کرم، صورتی روشن، یاسی، آبی و… هم پرطرفدار هستند.

شلوار پارچه‌ای زنانه ساده

شلوار پارچه‌ای زنانه ساده قیمت شلوار پارچه ای راسته زنانه قیمت شلوار پارچه ای زنانه ترک

شلوار پارچه‌ای زنانه هم در مدل‌های مجلسی و هم ساده طراحی می‌شود. قطعاً شما برای استفاده روزمره خود مدل‌های ساده را بیشتر می‌پسندید. این شلوار در قسمت ران و پایین شلوار به یک اندازه گشاد است اما گشادی آن مانند شلوار پارچه‌ای گشاد نیست. جمع و جور بودن و راحتی دو اصل مهم در طراحی این شلوار‌ها است. هر فرم بدنی که داشته باشید می‌توانید در خانه و بیرون از خانه این مدل زیبا را بپوشید و هیچ گونه نگرانی بابت استایل خود نداشته باشید.

شلوار پارچه‌ای زنانه پاکتی

شلوار پارچه‌ای زنانه پاکتی شلوار پارچه ای راسته گشاد مدل شلوار زنانه مجلسی

ساختن استایل خاص و زیبا باید با دقت و شناخت کافی بدست بیاید. هر خانم خوش سلیقه‌ای حتماً یک جفت شلوار پارچه‌ای زنانه مدل پاکتی دارد. این شلوار‌ها راسته هستند و اصطلاحاً به ان‌ها شلوار قد نود هم گفته می‌شود. شلوار پاکتی به راحتی زیر انواع مانتو‌ها، شومیز‌ها، تاپ مجلسی و ساده، لباس اسپرت و…. پوشیده می‌شود. شما می‌توانید بسته به استایل خود در زیر این شلوار از انواع کفش اسپرت، صندل و یا کفش مجلسی استفاده کنید. این شلوار انعطاف‌پذیری بالایی دارد و زیر هر آیتمی که پوشیده شود همچنان جذاب و زیبا است.

هر فرم بدنی که داشته باشید می‌توانید این شلوار زیبا را بپوشید و در مهمانی‌های رسمی، غیر رسمی، مجالس، دورهمی‌های روزمره و… به زیبایی بدرخشید. از ویژگی‌های مهم این شلوار‌ها می‌توان به تا خوردن قسمت مچ شلوار اشاره کرد و همین دلیل نام‌گذاری آن است. شما می‌توانید از کمربند برای روی این شلوار استفاده کنید و استایلی مرتب‌تر و زیباتر داشته باشید.

مدل‌های جدید شلوار پارچه‌ای

مدل‌های جدید شلوار پارچه‌ای مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته چاک دار شلوار کشی زنانه مدل جدید

شلوار پارچه‌ای زنانه مام استایل، مام فیت و دمپا یکی از پرطرفدارترین و زیباترین شلوار‌هایی هستند که این روز‌ها در استایل‌های کژوال روزانه و دورهمی‌های دوستانه زیاد به چشم می‌خورد. شلوار‌های مام استایل در قسمت ران و مچ کمی گشادتر از مدل‌های مام فیت هستند و کمر آن‌ها کش دوزی شده است. شلوار‌های مام فیت تقریباً فیت هستند و روی بدن فرم زیبایی دارند. قد هردو از این شلوار‌ها تقریباً کوتاه است و همین جذابیت آن را بیشتر از پیش کرده است.

شلوار‌های دمپا هم قدمتی چند صد ساله دارد و هیچ وقت نقش آن در صنعت مد نادیده گرفته نشده است. این شلوار‌ها تا قسمت زانو تنگ و بعد به تدریج تا مچ پا گشاد می‌شوند. این شلوار‌ها قد را کشیده و بلند نشان می‌دهند به همین دلیل بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

شلوار پارچه‌ای زنانه راسته راه راه

شلوار پارچه‌ای زنانه راسته راه راه مدل شلوار پارچه ای اسپرت دخترانه

شلوار پارچه‌ای راه راه یکی از شلوار‌های ترند شده در چند سال اخیر است که برای سبک‌های مختلف طراحی شده است. شلوار راه راه ریز را می‌توانید در زیر انواع کت‌ها و شومیز‌های ساده بپوشید. برای سبک‌های رسمی بهتر است از مدل راه راه راسته استفاده کنید. شلوار‌های پارچه‌ای راه را با رنگ‌های رایج سفید و مشکی، کرم و قهوه‌ای، خاکستری و سفید و… طراحی می‌شود. شلوار‌های راه راه جنس نخی نسبت به سایر مدل‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

شلوار‌های کلاسیک زنانه

شلوار‌های کلاسیک زنانه مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته مدل شلوار پاکتی دخترانه جدید

شلوار زنانه مدل کلاسیک یکی از مدل‌های شلوار پارچه‌ای است که طراحی و دوخت رسمی‌تری دارد. اگر استایل رسمی و مجلسی از استایل‌های محبوب شماست پس می‌توانید از شلوار کلاسیک را هم به آن اضافه کنید. از مهمترین ویژگی که باعث تمایز این سبک از سایر سبک‌ها شده نحوه قرار‌گیری جیب است که به صورت اریب در بغل باسن قرار دارد. پارچه‌های آهاردار بهترین گزینه برای طراحی این مدل هستند.

شلوار پارچه‌های زنانه رنگی

شلوار‌های کلاسیک زنانه

محبوبیت شلوار پارچه‌ای زنانه بیشتر به دلیل تنوع رنگی بالای آن هاست. رنگ‌های روشن این شلوار در فصل تابستان ترند هستند و بیشتر خانم‌ها از جنس‌های سبک و خنک با رنگ‌های روشن برای این فصل استفاده می‌کنند. شلوار‌های پارچه‌ای رنگی در مدل‌های راسته، دمپا، تنگ، گشاد و… طراحی می‌شوند. شلوار‌های رنگی را می‌توانید بر اساس رنگ سایر آیتم‌ها انتخاب کنید. معمولاً رنگ‌های خنثی به خوبی با سایر رنگ‌ها ست می‌شوند. هماهنگی و هارمونی رنگ‌ها باعث می‌شود استایل شما مدرن و زیبا باشد.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 17 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.