۱۰ مدل ناخن فرنچ عروس اکلیلی + ناخن عروس برای عقد

مدل ناخن فرنچ عروس

مدل ناخن فرنچ کوتاه

زمان برگذاری مراسم های مربوط به ازدواج اغلب تمام جزئیات برای خانم های جوان از اهمیت زیادی برخوردار است.  داشتن ناخن هایی مرتب و جذاب نیز از آن دسته جزئیات است که مورد توجه قرار می گیرند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل ناخن فرنچ عروس می پردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

فرنچ ناخن گلدونی

اولین تصویر مربوط به یک مدل ناخن رن عروس است. این دیزاین ناخن شامل فرنچ سفید بر روی لاک ناخن صورتی است و فرم این ناخن به شکل کوتاه و گرد میباشد.

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

دیزاین ناخن بسیار عالی مناسب برای عروس خانم ها به شکل فرنچ. در این مدل از شاین ناخن نقره ای و لاک سفید برای فرنچ کردن ناخن ها استفاده شده.

مدل ناخن فرنچ اکلیلی

دیزاینی ساده برای عروس خانم هایی که مدل ناخن ساده را ترجیح میدهند. ناخن های بلند و بادامی شکل تزیین شده با استفاده از لاک ساده و لاک سفید بر روی ناخن ها به حالت فرنچ.

مدل ناخن عروس جدید اینستاگرام

دیزاین ناخن فرنچ تهیه شده با لاک سفید و شاین نقره ای رنگ به حالت مثلثی بر روی ناخن گلدانی شکل. انتخابی عالی برای عروس خانم های با سلیقه.

ناخن فرنچ شیک

تصویر مربوط به یک مدل ناخن تزیین شده به شکل فرنچ است. این دیزاین بر روی ناخن بلند و صورتی رنگ با نگین های نقره ای و شاین نقره ای تکمیل شده.

 

مدل ناخن فرنچ جدید

دیزاین ناخن بسیار خاص مناسب برای عروس خانم های طرفدار سادگی تهیه شده به شکل فرنچ بر روی ناخن های بلند و مربعی.

 مدل ناخن عروس برای عقد

ناخن عروس بسیار دوست داشتنی تهیه شده به شکل کاشت با لاک شاین صورتی و فرنچ سفید مثلثی شکل است.

همچنین بخوانید:  آموزش رنگ کردن مو در خانه برای مبتدی ها مرحله به مرحله + نکات

مدل ناخن فرنچ عروسکی

دیزاین ناخن مناسب برای عروس خانم ها تهیه شده به شکل فرنچ بر روی ناخن صورتی ساده. این دیزاین یکی از شیک ترین انتخاب ها خواهد بود.

مدل ناخن فرنچ عروس جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل ناخن فرنچ عروس به رنگ سفید است. در این دیزاین از لاک شاین نقره ای رنگ برای تزیین بیشتر استفاده شده است.

تاریخ انتشار: جمعه 14 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.