۱۰ مدل آمبره مو کاراملی + مدل مو امبره جدید و شیک

مدل آمبره مو

آمبره مو شیک

زیبایی موها یکی از اصلی ترین آیتم ها برای زیباتر دیدن شدن استایل افراد است. داشتن موهایی خوش رنگ، سالم، مرتب و زیبا می تواند تا حد بسیار زیادی برای داشتن یک استایل جذاب کاربرد داشته باشد. یکی از روش هایی که امروزه بانوان از آن برای  داشتن موهایی جذاب تر استفاده میکنند آمبره است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل آمبره مو را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

فرق بالیاژ و آمبره و هایلایت

اولین تصویر مربوط به یک مدل آمبره مو انجام شده بر روی موهای بلند است. در این مدل از آمبره سبک در قسمت بالای موها و دکلره بیشتر در قسمت پایین موها استفاده شده است.

بالیاژ آمبره موی کوتاه

آمبره مو بسیار شیک و دوست داشتنی انجام شده بر روی موهای بلند و موج دار به شکل پر. در این مدل از رنگ ساژ برای تغییر رنگ موها استفاده نشده است.

مدل سامبره مو

یکی از جذاب  ترین مدل های آمبره انجام شده بر روی موهای نسبتا بلند به حالت پر. در این مدل از رنگساژ با تناژ طوسی برای زیباتر شدن موها استفاده شده است.

مدل مو امبره جدید

یک مدل آمبره مو یخی انجام شده بر روی موهای کوتاه به شکل پر. در این مدل آمبره با فاصله کمی از ریشه موهای فرد انجام شده.

رنگ مو آمبره کاراملی

تصویر مربوط به یک مدل آمبره مو انجام شده بر روی موهای بلند با فاصله بسیار کمی از ریشه است. در این مدل از رنگ ساژ بر روی دکلره استفاده شده.

رنگ موی امبره بالیاژ

آمبره موی فوق العاده خاص و شیک انجام شده به شکل پر با فاصله زیاد از ریشه مو ها.  این آمبره یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای داشتن یک دیزاین مو جذاب است.

مدل آمبره مو بلند

دیزاین مو فوق العاده شیک و دوست داشتنی انجام شده به شکل آمبره به حالت پر بدون فاصله از ریشه بر روی موهای بلند.

مدل آمبره مو کوتاه

عکس مدل آمبره انجام شده بر روی موهای بلند بدون استفاده از رنگساژ با اصله از ریشه. انتخابی عالی برای جذاب تر به نظر رسیدن موهای خانم ها.

رنگ موی آمبره یخی رنگ موی امبره بالیاژ رنگ مو آمبره کاراملی مدل مو امبره جدید مدل سامبره مو بالیاژ آمبره موی کوتاه فرق بالیاژ و آمبره و هایلایت آمبره ناخن

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین مو انجام شده به شکل آمبره است. این آمبره بر روی موهای بلند به شکلی دخترانه و سبک انجام شده.

همچنین بخوانید:  ایده های جذاب و ترند برای یک آرایش چشم ساده و شیک
تاریخ انتشار: پنج شنبه 13 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.