کلکسیون مدل تونیک زنانه و دخترانه شیک و جدید مد امسال

مدل تونیک زنانه و دخترانه

تونیک زنانه مدل تونیک لاکچری زیباترین مدل تونیک زنانه

با دوباره ترند شدن تونیک زنانه دیگر کسی دغدغه پوشیدن لباس در موقعیت‌های مختلف را ندارد. تونیک در دسته لباس‌های نوستالژی قرار دارد که تقریباً همه دختران و زنان در سنین مختلف مدل‌هایی از آن را استفاده کرده‌اند. شما در مهمانی و مجالس ساده و مهم و در خانه و بیرون از خانه می‌توانید از تونیک استفاده کنید. شاید کمی تنوع در مدل‌های مختلف انتخاب را برای شما سخت کند اما اگر کمی با نحوه ست کردن تونیک با آیتم‌های مختلف و مدل‌های مختلف تونیک آشنایی داشته باشید این سختی به شیرینی تبدیل شود و یک استایل زیبا و جذاب را برای خود تدارک می‌بینید.

مشخصات تونیک زنانه

مشخصات تونیک زنانه مدل تونیک مهمانی مدل تونیک مهمانی۱۴۰۲

تونیک زنانه در دسته لباس‌های پرکاربرد برای موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرد که قدمت آن به زمان روم باستان بر می‌گردد. این پوشش قد زیاد بلندی ندارد و معمولاً قد آن تا روی باسن یا زیر باسن است. تونیک‌ها در گذشته برای مردان و زنان استفاده می‌شد اما امروزه فقط زنان از این پوشش استفاده می‌کنند.

مدل های موجود در بازار

انواع تونیک زنانه مدل تونیک اسپرت مجلسی مدل تونیک لاکچری اینستا

مدل‌های مختلف بر اساس سایز، جنس پارچه، مدل یقه، رنگ، مدل آستین، مدل برش‌ها و… دسته‌بندی می‌شوند. اگر تمایل داشته باشید یک مدل زیبا با تمام ویژگی‌های مناسب را تهیه کنید باید حتماً به فاکتور‌های مهمی از قبیل قد، سایز، رنگ پوست و موقعیت مورد استفاده توجه کنید. این آیتم‌ها به شما کمک می‌کند حتی با پوشیدن یک تونیک ساده هم جذاب و فوق‌العاده شوید.

مدل اسپرت

تونیک اسپرت مدل تونیک دخترانه مدل تونیک ایرانی جدید

برای تونیک زنانه اسپرت از پارچه‌های طرحدار و ساده استفاده می‌شود. البته پارچه‌های طرحدار منظور پارچه‌هایی هستند که دارای نقوش هندسی هستند و گرنه پارچه‌های گلدار در این دسته قرار نمی‌گیرند. تونیک‌های اسپرت مدل راحتی دارند و زیاد جذب نیستند در نتیجه شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را برای ورزش، پیاده روی، دورهمی دوستانه، مهمانی دخترانه و… استفاده کنید. در تونیک‌های اسپرت بیشتر از یقه‌های هفت و گرد استفاده می‌شود تا پوشیدن راحتی داشته باشند و آستین‌ها یا به صورت ساده یا به صورت کیمونو طراحی می‌شوند.

مدل طرحدار

تونیک طرح دار تونیک دخترانه اسپرت تونیک دخترانه خانگی

چطور است که برای یک مهمانی زنانه یا یک دورهمی خانوادگی از تونیک زنانه طرحدار استفاده کنید. پارچه‌هایی که دارای نقوش اسلیمی، بته جقه، گل و گیاه و… هستند برای طراحی تونیک‌های طرح دار فوق‌العاده زیبا هستند.. البته در برخی از مدل‌ها تونیک با پارچه ساده دوخته می‌شود و بعد از کار روی آن طرح‌هایی به صورت چاپی یا دستی کار می‌شود.

معمولاً برای این تونیک‌ها از جنس‌های حریر، ریون، لینن، کرپ، کشی و… استفاده می‌شود. در برخی از مدل‌ها کار به صورت آستردار طراحی می‌شود تا بدن نما نباشد. قد این تونیک‌ها تا روی باسن و در برخی از مدل‌ها تا زیر باسن هم می‌رسد. آستین‌های سه ربعی، کلوش، پفی و ساده برای این تونیک زیبا هستند. مدل تونیک و برش‌هایی که باعث تنوع در مدل می‌شود می‌تواند در زیبایی آن نقش چشمگیری داشته باشد. البته ناگفته نماند در برخی از مدل‌های طرح دار به دلیل اینکه طرح پارچه به هم نریزید برش‌های چندانی روی آن‌زده نمی‌شود.

تونیک زنانه مجلسی

تونیک زنانه مجلسی مدل تونیک دخترانه نوجوان خانگی تونیک دخترانه مجلسی

غیر ممکن است که شما برای مجالس عید، عروسی، عقد، نامزدی و… با ظاهری ساده حاضر شوید. تونیک زنانه مجلسی یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها برای حاضر شدن در چنین موقعیت‌هایی است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که برای مجالس مهم از پیراهن‌های کوتاه و بلند استفاده کنند. افرادی که تونیک مجلسی را انتخاب می‌کنند قطعاً افرادی متفاوت و خاص هستند. تونیک‌های مجلسی از پارچه‌های ظریف و نازکی مانند گیپور، ابریشم، تور و… دوخته می‌شوند. بر روی این لباس انواع تزئینات زیبایی کار می‌شود. شما می‌توانید زیر تونیک یک دامن کوتاه یا یک شلوار ساده بپوشید. از آنجا که تونیک‌های مجلسی معمولاً کار شده و مدل دار هستند پس بهتر است آیتم پایین تنه ساده انتخاب شود تا جذابیت تونیک بیشتر به چشم بیاید.

آستین تونیک‌های مجلسی اغلب از جنس‌های نازک و ظریفی همچون تور ارگانزا یا حریر است. شما می‌توانید رنگ تونیک و کفش خود را ست کنید و یک استایل جسورانه و زیبا داشته باشید.

تونیک زنانه چین دار

تونیک زنانه چین دار شیک ترین مدل تونیک دخترانه تونیک دخترانه جدید

 

تونیک زنانه چین دار دقیقاً همان مدلی است که می‌تواند نواقص قسمت کمر به پایین شما را بپوشاند. اگر اندام چاقی دارید و می‌خواهید مدل انتخابی چاقی شما را بپوشید حتماً سراغ مدل‌های چین دار بروید. این چین‌ها در ناحیه کمر به صورت چین ریز یا به صورت پلیسه داده می‌شود که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. برای طراحی این مدل از پارچه‌های لخت و سبک استفاده می‌شود تا چین‌ها به زیبایی دیده شوند.

تونیک زنانه فصلی

تونیک زنانه فصلی زیباترین مدل تونیک زنانه تونیک بهاره مدل تونیک خانگی

وقتی صحبت از تونیک زنانه می‌شود شما بیشتر به مدل‌های بهاری و تابستانه فکر می‌کنید. اما صنعت مد این پوشش پر طرفدار را با پارچه‌های ضخیم هم طراحی کرده است تا شما در فصول سرد سال هم بتوانید در موقعیت‌های مختلف تونیک بپوشید. معمولاً جنس‌های ساتن، تور، پوپلین، ویسکوز، لمه، کشی، نخ پنبه و… برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند. این جنس‌ها به دلیل نازکی پارچه در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. اما برای فصول سرد سال معمولاً از جنس‌های کتان، پشمی، میکرو، لی، بافت و… استفاده می‌شود. تونیک‌ها به راحتی در زیر پالتو و مانتو جلو باز هم قابل استفاده هستند. امروزه بیشتر طرح‌هایی که در کالکشن‌ها تابستانه و زمستانه رونمایی می‌شوند ترکیبی از دو یا چند پارچه مختلف هستند که از طراحی خلاقانه و زیبایی برخوردار هستند.

استایل‌های رایج همراه با تونیک زنانه

تونیک زنانه فصلی

از آنجا که تونیک زنانه یک پوشش رایج و محبوب است پس بهتر است بدانید که همراه با هر مدلی چه آیتم‌هایی زیبا و جذاب خواهد بود. اگر شما بخواهید مدل‌های آزاد را انتخاب کنید می‌توانید روی آن‌ها از کمربند استفاده کنید و با استفاده از یک شلوار راسته استایل خود را کامل کنید. بستن کمربند روی مدل‌های ساده برای افرادی که اندام ساعت شنی دارند جلوه بسیار زیبایی دارد.

بهترین تونیک زنانه

در این بین شما می‌توانید تونیک آزاد که قد نسبتاً بلندی دارد را با ساپورت یا جوراب شلواری بپوشید. اگر اندام لاغر و کشیده داشته باشید می‌توانید روی مدل‌های لانگ هم از کمربند استفاده کنید. این مدل‌ها به راحتی در بیرون منزل هم پوشیده می‌شوند و با یک کفش اسپرت یا یک صندل ست خوبی می‌شوند.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 14 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.