۱۰ مدل یقه اسکی زنانه ترک + یقه اسکی بافتنی زنانه

مدل یقه اسکی

یقه اسکی اسپرت

یکی از بهترین آیتم ها برای استفاده در زیر پالتو و مانتو های پاییزی یقه اسکی ها هستند. این لباس های دوست داشتنی که در رنگ ها و طرح های متنوع تهیه شده و در دسترس قرار میگیرند یک انتخاب عالی برای داشتن استایلی جذاب هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس یقه اسکی پاییزی آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

یقه اسکی زنانه تابستانی

اولین تصویر مربوط به یک مدل یقه اسکی بافتنی به رنگ کرمی است. این یقه اسکی بسیار شیک برای استفاده در استایل های پاییزی و زمستانی شما بسیار مناسب خواهد بود.

بافت یقه اسکی مردانه

یقه اسکی دخترانه به رنگ صورتی دوخته شده به شکل جذب از پارچه کبریتی. این یقه اسکی با یک مدل شلوار جین مشکی رنگ ست شده.

بافت یقه اسکی زنانه دیجی کالا

استایل اسپرت دخترانه شامل شلوار جین آبی روشن، یقه اسکی قهوه ای، کیف کرمی و کلاه بافتنی به رنگ قهوه ای. مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه.

آموزش بافت یقه اسکی دومیل

یک مدل لباس تهیه شده به شکل یقه اسکی به رنگ طوسی با دیزاینی بسیار ساده و دوست داشتنی. ست شده با شلوار لی جذب و کلاه سفید.

بافت یقه اسکی زنانه

بادی دخترانه تهیه شده از پارچه کبریتی به رنگ طوسی و صورتی با دیزاین آستین بلند و یقه اسکی. انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل.

 یقه اسکی زنانه ترک

تصویر مربوط به یک مدل یقه اشکی دخترانه تهیه شده به شکل بلند و بافتنی به رنگ سفید است. این یقه اسکی با لگ جذب مشکی و نیم بوت چرمی مشکی ست شده.

مدل یقه اسکی مجلسی

لباس یقه اسکی تهیه شده از پارچه کشی به رنگ آبی پاستیلی با دیزاینی فوق العاده شیک و ساده ست شده با شلوار جذب مشکی رنگ.

مدل یقه اسکی زنانه

لباس بافتنی سبز رنگ تهیه شده به شکل آستین بلند و یقه اسکی با دیزاینی بسیار ساده ست شده با شلوار جین جذب آبی. انتخابی عالی برای خانم های جوان.

یقه اسکی زنانه ترک بافت

آخرین تصویر مربوط به یک لباس یقه اسکی به رنگ کرمی است. این لباس برای خانم هایی با سلیقه ساده و در عین حال شیک انتخابی عالی خواهد بود.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو شیک و باکلاس؛ برای خانم های شیک پوش و خوش استایل
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.