۱۰ مدل لباس چهارخونه پاییزی دخترانه + مانتو چهارخونه اسپرت کوتاه

مدل لباس چهارخونه پاییزی

مدل آستین مانتو چهارخونه

استایل های پاییزی جزو پر تنوع ترین استایل ها هستند، لباس های جذاب پاییزی که به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند برای هرکسی با هر استایل و سلیقه ای مدلی مناسب را فراهم میکنند. چهارخانه ها از آن دسته لباس هایی هستند که در این فصل بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل چهارخانه پاییزی آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل مانتو چهارخونه اینستاگرام

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو کوتاه و جلوباز چهارنه به رنگ طوسی و سفید است. این مانتوی بسیار شیک با شال، تیشرت و کیف قهوه ای رنگ ست شده.

مدل مانتو چهارخونه کره ای

یک مدل استایل اسپرت دخترانه شامل چهارخانه پاییزی صورتی و آبی در کنار تیشرت، شلوار و کلاه سفید رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو ترکیبی چهارخونه و ساده

یک مدل چهارخانه پاییزی فوق العاده شیک مناسب برای استفاده در استایل های مختلف دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته با دیزاین جیب در قسمت جلوی لباس.

مدل مانتو چهارخونه جدید

استایل شیک پاییزی شامل کن چهارخانه کرمی دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز در کنار شلوار بگ آبی روشن ، یقه اسکی، کیف و کلاه کرمی رنگ.

مدل مانتو چهارخونه جلو بسته

تصویر مربوط به یک مدل کت دخترانه تهیه شده از کت چهارخانه به شکل کوتاه و جلو باز با ترکیب رنگ آبی و نارنجی در کنار شلوار جذب سفید، نیم بوت کرمی و کلاه نارنجی رنگ.

مدل مانتو چهارخونه اسپرت کوتاه

ست پاییزی جذاب و دخترانه شامل چهارخانه پشمی آبی تهیه شده به شکل کوتاه و جلو باز در کنار شلوار لی آبی جذب و تیشرت سفید رنگ.

 مدل مانتو چهارخونه تابستانی جدید

یک مدل لباس پاییزی تهیه شده از پارچه چهارخانه سفید و مشکی در کنار آستین های چرم و مشکی رنگ تهیه شده به شکل بلند و جلو بسته.

مدل چهارخانه پاییزی جدید

کت کوتاه و جلوباز تهیه شده از پارچه چهارخانه با دیزاین خز به رنگ سفید در قسمت داخلی و یقه کت. ست شده با شلوار جذب کرمی.

مدل چهارخانه پاییزی دخترانه

آخرین تصویر مربوط به لباس چهارخانه کوتاه و جلوباز با ترکیب رنگ سفید و صورتی است. این لباس با شلوار جین جذب، نیم بوت و کلاه بافتنی سفید ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل استایل بهاری زنانه؛ استایل های ترند سال ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.