۱۰ مدل تونیک شلوار دخترانه + مدل تونیک شلوار ست خانگی

مدل تونیک شلوار دخترانه

مدل تونیک شلوار دخترانه جدید

 

تونیک و شلوار های ست از آن دسته لباس هایی هستند که علاوه بر استفاده در محیط خانه می توانید از آن ها در محیط هایی مثل باشگاه باشگاه و یا حتی به شکل روزمره در خارج از منزل استفاده کنید. این ست های جذب و پر تنوع برای هر سلیقه و استایلی مناسب خواهند بود. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل تونیک شلوار دخترانه میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل تونیک شلوار دخترانه شیک

 

اولین تصویر مربوط به یک مدل تونیک شلوار دخترانه به رنگ کرمی است. شلوار این ست به شکل بگ و گشاد و تونیک آن با دیزاین لبه دوزی های سفید دیده میشود.

 تونیک شلوار بیرونی

یک مدل استایل اسپرت دخترانه به شکل تونیک و شلوار ست با ترکیب رنگ سفید و مشکی. این ست شامل شلوار راسته با نوار های سفید و تونیک ساده با نوار های سفید در قسمت آستین لباس است.

 

تونیک شلوار دخترانه ابروبادی

شلوار جاگر قد ۹۰ و تونیک آستین کوتاه سبز رنگ باعث ایجاد این استایل جذاب برای شما شده است. ست شده با یک جفت کتونی دخترانه سفید و کرمی.

 

تونیک شلوار ست جدید

ست شلوار و تونیک دخترانه بسیار جذاب مناسب برای استفاده به شکل لباس خانگی دوخته شده از پارچه مخمل. شلوار این ست از پارچه چهارخانه و تونیک آن از مخمل سبز ساده با آستین های چهارخانه دوخته شده.

تونیک شلوار مجلسی

استایل اسپرت شامل شلوار بک قرمز با دیزاین نوار های مشکی و چاک در قسمت کناری شلوار و تونیک دکمه دار به رنگ قرمز. ست شده با کتونی سفید دخترانه.

 

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن مجلسی دخترانه؛ مدل های جنجالی ۲۰۲۴

مدل تونیک شلوار ست خانگی

 

تصویر مربوط به یک مدل تونیک مشکی ساده با دیزاین برچسب باربی ست شده  با شلوار بگ مشکی با برچسب باربس به رنگ صورتی در قسمت ران.

ست تونیک و شلوار گشاد

شلوار بگ مشکی دخترانه ست شده با تونیک با دیزاین لبه دوزی و نوار های سفید رنگ ست شده با کلاه و کتونی دخترانه سفید.

مدل تونیک شلوار ابروبادی

ست تونیک و شلوار دخترانه بسیار دوست داشتنی به شکل تونیک با ترکیب رنگ سفید، آبی و قرمز ست شده با شلوار بگی و گشاد به رنگ سفید.

تونیک شلوار بچه گانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تونیک شلوار دخترانه به رنگ سبز است. این ست شامل شلوار جاگر جذب و تونیک با دیزاین برچسب خرسی فانتزی است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.