۱۰ مدل تونیک جدید زنانه + مدل تونیک اسپرت ساده و مجلسی

مدل تونیک جدید

تونیک بهاره مدل تونیک خانگی

تونیک ها از آن دسته لباس هایی هستند که در هر محیطی می توانید از آنها استفاده کنید. تنوع بالای این لباس های دوست داشتنی باعث شده تا خانم ها با هر سبک استایل و سلیقه ای به راحتی مدلی مناسب برای خود پیدا کنند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل تونیک جدید میپردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مدل تونیک ساده زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل تونیک جدید زنانه صورتی رنگ تهیه شده به شکل بافتنی مناسب برای فصول سرد سال است. این تونیک با استفاده از خرس های قهوه ای رنگ دیزاین شده.

زیباترین مدل تونیک زنانه نخی

یک مدل تونیک پاییزی دوخته شده از پارچه فوتر طوسی رنگ به صورت گشاد با لبه دوزی و یقه سفید. این شومیز با کیف و لگ جذب مشکی ست شده.

زیباترین مدل تونیک زنانه گلدار

تونیک زنانه تهیه شده به شکل بافتنی به صورت نسبتا گشاد با دیزاین راه راه سفید رنگ. این مدل تونیک در شش رنگ مختلف و بسیار دوست داشتنی موجود است.

مدل تونیک اسپرت مجلسی

یک مدل تونیک دخترانه بسیار شیک دوخته شده به شکل کوتاه با دیزاین چین در قسمت سینه از پارچه آبی رنگ و گلدار. این تونیک با کفش، شلوار و شال سفید ست شده.

مدل تونیک لاکچری

تصویر مربوط به یک مدل تونیک بسیار دوست داشتنی تهیه شده از پارچه طوسی رنگ با دیزاین لبه دوزی های سفید در آستین، یقه و پایین لباس. مناسب برای فصول سرد سال.

مدل تونیک خانگی تابستانه

این مدل برای دختر خانم های جوان بسیار مناسب خواهد بود. تونیک بافتنی صورتی سفید به صورت گشاد با دیزاینی ساده. ست شده با شلوار جین آبی رنگ.

 مدل تونیک مهمانی

از این تونیک می توانید در استایل های مجلسی استفاده کنید. تونیک تهیه شده از پارچه کرپ حریر به صورت جلو بسته با دیزاین کش در آستین ها.

مدل تونیک جدید 1402

استایلی اسپرت شامل تونیک زنانه کوتاه و جلو باز به رنگ آبی روشن با دیزاین زاپ ست شده با شلوار جین راسته.

مدل تونیک جدید مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک تونیک جدید قرمز رنگ با دیزاینی فوق العاده شیک تهیه شده از پارچه لنین. این تونیک با شلوار و کتونی سفید ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو جین جدید + مدل لی اسپرت و کوتاه
تاریخ انتشار: سه شنبه 11 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.