۱۰ مدل شینیون ساده دخترانه + شینیون مو شیک مجلسی

مدل شینیون ساده دخترانه

شینیون ساده و شیک مجلسی

داشتن موهایی جذاب در زمان شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف یک موضوع موثر بر استایل افراد است. گاهی یک مدل موی نامناسب میتواند زیبایی و جذابیت استایل شما را تا حد زیادی از بین ببرد. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شینیون ساده دخترانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

یک مدل شینیون ساده و شیک

اولین تصویر مربوط به یک مدل شینیون ساده دخترانه انجام شده به شکل بسته به صورت دم اسبی است. در این مدل دو تکه از موها دو طرف صورت قرار گرفته و موهای پشت سر موج داده شده.

مدل شینیون دخترانه باز

یک مدل شینیون ساده مناسب برای دخترخانم های جوان انجام شده به شکل موهای بافته و پیچیده شده در اطراف سر. مناسب برای موهای بلند.

مدل شینیون ساده مجلسی

شینیون باز و ساده انجام شده بر روی موهای بلند به شکلی کاملا دخترانه انجام شده به صورت دو عدد بافت در دو طرف سر.

شینیون ساده و شیک در منزل

شینیون فوق العاده دوست داشتنی و ساده انجام شده بر روی موهای بلند و موج دار به شکل یک رشته موی بافته شده قرار گرفته در پشت سر.

مدل شینیون ساده و باز

این مدل مو برای دخترخانم های نوجوان مناسب خواهد بود. موها شینیون شده به شکل بافت قلبی شکل و بسته شده به صورت دم اسبی. در این مدل انتهای موها فر شده.

مدل شینیون دخترانه برای عروسی

یک مدل شینیون بسته و ساده انجام شده بر روی موهای بلند مناسب برای دخترخانم های جوان و خوش سلیقه. این دیزاین مو به وسیله یه مدل گل سر نگینی گل مانند تزیین شده.

 شینیون ساده دخترانه مجلسی

این دیزاین مو دوست داشتنی حتی برای عروس خانم ها نیز مناسب خواهد بود. شینیون مو ساده انجام شده بر روی موهای بلند یه صورت بسته.

مدل شینیون ساده دخترانه مجلسی

یک مدل مو شینیون شده به صورت گوجه ای در پایین سر به حالت گره مانند با دیزاین دو تکه مو قرار گرفته در دوطرف صورت.

مدل شینیون ساده دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شینیون دخترانه ساده انجام شده بر روی موهای بلند است. در این مدل موها به حالت بسته جمع شده و تار موهایی به صورت آویزی از بین موها خارج شده.

همچنین بخوانید:  مهمترین نکات در آرایش ابرو چیست؟ | آموزش آرایش ابرو با نکات طلایی و ویژه
تاریخ انتشار: سه شنبه 11 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.