۱۰ مدل لباس مجلسی بلند + مدل لباس مجلسی لاکچری

مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند پوشیده

لباس های مجلسی از متنوع ترین لباس های زنانه هستند به همین دلیل انتخاب از بین آنها همواره یک چالش بزرگ برای خانم ها محسوب می شود. در بین این مدل های مختلف لباس های مجلسی بلند از محبوبیت بیشتر برخوردار هستند. ما در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی بلند آماده کرده ایم. برای انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی بلند به رنگ سبز است. این پیراهن جذاب دوخته شده به شکل جذب و آستین بلند برای داشتن یک استایل جذاب مناسب خواهد بود.

مدل لباس مجلسی بلند گیپور

پیراهن مجلسی زنانه دوخته شده به شکل بلند از پارچه حریر ساده در قسمت دامن و حریر با دیزاین نگین های سفید رنگ در قسمت بالا تنه. دیزاین شده با کمربند ساتن به رنگ قرمز.

مدل لباس مجلسی کلوش بلند

استایل مجلسی دخترانه به شکل پیراهن بلند مشکی با دیزاین آستین های پفی و دامن کلوش. انتخابی عالی برای داشتن یک استایل خیره کننده.

مدل لباس مجلسی لاکچری

دیزاین خاص این پیراهن باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین خانم های خوش سلیقه به دست آورد.پیراهن بلند تهیه شده از پارچه کرپ مشکی با دیزاین نگین های قرار گرفته بر روی لباس.

مدل لباس مجلسی شیک بلند

پیراهن زنانه ترک مناسب برای داشتن یک استایل مجلسی بسیار جذاب به رنگ صورتی تهیه شده از پارچه ساتن با دیزاین یقه قایقی.

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

یک مدل پیراهن مجلسی زنانه تهیه شده از دامن کلوش ساتن و بالاتنه گیپور. با دیزاین شاین به شکل آستین بلند و یقه هفتی شکل.

 مدل لباس بلند ساده و شیک

اگر به دنبال یک استایل مجلسی جذاب برای خود هستید این پیراهن پیشنهاد ما به شما است. لباس مجلسی تهیه شده از ساتن سبز رنگ با دیزاین دامن کلوش و بالاتنه به شکل یقه هفتی.

مدل لباس مجلسی بلند جدید

یک مدل پیراهن زنانه قرمز رنگ با بالاتنه دوخته شده از پارچه تمام پولک و پایین تنه از جنس کرپ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل لباس مجلسی بلند دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی بلند به رنگ بنفش است. این لباس از پارچه سوییت به شکل آستین بلند با دامن کلوش.

همچنین بخوانید:  مدل کت خز شیک؛ یه مدل محشر واس خانم های خوش استایل
تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.