۱۰ مدل شومیز گل گلی حریر + مدل شومیز گلدار اینستا

مدل شومیز گل گلی

مدل شومیز حریر گلدار دو تیکه

شومیز ها کاربردی ترین و مهم ترین عضو در استایل های زنانه هستند. از این لباس ها در انواع استایل های مجلسی، ورزشی و روزمره استفاده می شود. تنوع بسیار زیاد این لباس ها باعث شده تا هر خانمی با هر سلیقه و اندامی شومیز مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل شومیز گل گلی می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی با ما همراه شوید.

زیباترین مدل شومیز حریر

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز گل گلی مجلسی است. این شومیز با دیزاین یقه قایقی و کش در قسمت شکم تزیین شده و در سه رنگ زرشکی، سبز و آبی موجود است.

مدل شومیز نخی جلو بسته

شومیز دخترانه بسیار شیک تهیه شده از پارچه سفید با گل های زرشکی و دیزاین آستین های چین دار. این شومیز با یک مدل دامن جین آبی روشن ست شده.

مدل شومیز نخی گلدار در اینستاگرام

یک مدل شومیز دخترانه بسیار شیک به رنگ قهوه با گل های کرمی رنگ. این شومیز با یقه هفتی و دیزاین کش در قسمت مچ همراه شلوار جذب کرمی ست شده.

مدل شومیز حریر طرح دار جلو بسته

اگر به دنبال یک شومیز ساده اما بسیار شیک هستید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. شومیز زنانه بلند و جلو بسته با دیزاین گلدوزی در قسمت یقه و آستین. وجود در رنگ های مختلف.

مدل شومیز جدید اینستا

استایلی بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده از شومیز آبی رنگ با گل های سفید بر روی پارچه لباس و دیزاین شده با لبه دوزی های چین دار در قسمت های مختلف لباس. ست شده با شلوار جذب جین سفید.

مدل شومیز طرح دار جدید

تصویر مربوط به یک مدل شومیز زنانه سفید رنگ با گل های رنگی بر روی پارچه لباس است. ست شده با شلوار کرمی رنگ راسته پارچه ای.

 مدل شومیز گلدار با سارافون

ست شومیز رنگی دخترانه گل گلی با شلوار راسته نارنجی رنگ پارچه ای. این ست دوست داشتنی برای شرکت در دورهمی ها و مجالس مختلف مناسب خواهد بود.

مدل شومیز گل گلی دخترانه

اگر به دنبال یک استایل خاص و بسیار جذاب هستید این ست جذاب برای شما مناسب خواهد بود. شومیز آبی رنگ گل گلی ست شده با یک شلوار راسته پارچه ای قهوه ای رنگ و کیف دستی.

مدل شومیز گل گلی جدید

آخرین تصویر مربوط به یک شومیز نسبتا بلند و جلو بسته به رنگ قهوه ای با دیزاین گل های قرمز رنگ بر روی پارچه لباس است. دیزاین شده با آستین های کلوش ست شده با شلوار جین مشکی.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن حریر تابستانی؛ مناسب برای شیک پوش ها
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.