۱۰ مدل تیشرت و شلوار دخترانه فانتزی + مدل های خانگی و ترک

مدل تیشرت و شلوار

تیشرت و شلوار دخترانه خانگی

استایل های اسپرت امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. راحتی و جذابیت این استایل ها باعث شده تا تعداد زیادی از افراد مخصوصا نوجوانان در استفاده از آن مشتاق باشند. ست تیشرت و شلوار همبه عنوان یک استایل اسپرت جذاب و هم به شکل لباس های خانگی کاربرد دارند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل تیشرت و شلوار میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

تیشرت شلوار دخترانه ابروبادی

اولین تصویر مربوط به یک مدل تیشرت و شلوار با ترکیب رنگی کرم، مشکی و سفید است. تیشرت این ست یه شکل لانگ و شلوار آن به صورت گشاد و بگ دیده میشود.

مدل تیشرت و شلوار زنانه

تیشرت لانگ و گشاد دخترانه سفید با دیزاین جیب کرمی رنگ ست شده با یک مدل شلوار اسلش کرمی تزیین شده با دو عدد جیب پاکتی در قسمت جلویی شلوار.

ست تیشرت و شلوار زنانه اینستاگرام

تیشرت مشکی و راحت دخترانه ست شده با یک مدل شلوار سبز رنگ جاگر. این استایل برای خانم های ورزشکار بسیار مناسب خواهد بود.

 

ست تیشرت و شلوار زنانه ترک

استایلی اسپرت و بسیار جذاب شامل تیشرت مشکی دخترانه ست شده با شلوار جاگر به رنگ صورتی. این استایل با کتونی سفید تکمیل شده.

ست تیشرت و شلوار دخترانه فانتزی

تصویر مربوط به یک تیشرت شلوار راحتی مناسب برای استفاده به شکل لباس خانگی است. تیشرت این ست زرد رنگ و شلوار آن طوسی با پارچه طرح دار است.

 مدل تیشرت شلوار نخی زنانه

ست تیشرت و شلوار دخترانه تهیه شده از پارچه طوسی با طرح های فانتزی. از این ست دوست داشتنی به عنوان لباس خانگی استفاده کنید.

مدل تیشرت و شلوار زنانه

یک تیشرت دخترانه مشکی رنگ نسبتا گشاد ست شده با شلوار ورزشی ست شده با کتونی مشکی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل تیشرت و شلوار دخترانه

این ست جذاب برای خانم های ورزشکار بسیار مناسب خواهد بود. تیشرت اسپرت زرشکی ست شده با شلوار جاگر کرمی رنگ در کنار کتونی سفید دخترانه.

 

همچنین بخوانید:  مدل شومیز آبرنگی جدید و خاص + مدل شیک تابستانی

مدل تیشرت شلوار نخی دخترانه بچه گانه

آخرین تصویر مربوط به ست تیشرت و شلوار دخترانه اسپرت به رنگ بنفش است. این ست برای شرکت در انواع فعالیت های ورزشی کاربرد خواهد داشت.

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.