۱۰ مدل لباس بافتنی زنانه جدید + بافتنی دخترانه شیک

مدل لباس بافتنی

انواع ژاکت بافتنی زنانه جدید

لباس های بافتنی یکی از جذاب ترین آیتم ها برای استایل های پاییزی و زمستانی هستند. تنوع و زیبایی موجود در این لباس ها باعث شده تا از آن ها بتوان در انواع استایل های مختلف استفاده کرد. همچنین با استفاده از این لباس های جذاب می توانید استایلی فوق العاده شیک برای خود ایجاد کنید. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل لباس بافتنی میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل های خاص و به روز با ما همراه شوید.

لباس بافتنی دخترانه دوساله

اولین تصویر مربوط به یک مدل بافتنی زنانه به رنگ مشکی با دیزاین خرس های فانتزی به رنگ قهوه ای بر روی لباس است. این لباس با شلوار جین آبی ست شده.

بافتنی دخترانه شیک

لباس بافتنی زنانه به رنگ قرمز با دیزاینی بسیار ساده ست شده با شلوار پارچه ای راسته به رنگ کرمی. مناسب برای استایل های پاییزی.

مدل بافتنی جدید

یک مدل استایل پاییزی شامل لباس بافتنی راه راه با ترکیب رنگی زرد و سفید در کنار شلوار جذب و کلاه بافتنی به رنگ سفید. مناسب برای خانم های شیک پوش.

مدل ژاکت بافتنی زنانه جلو باز

بافتنی زنانه بلند به رنگ سبز رنگ در کنار رویه کوتاه و جلو باز با ترکیب رنگ صورتی و سبز. این لباس برای استفاده در محیط های مختلف کاربردی خواهد بود.

مدل لباس بافتنی دخترانه نوجوان

اگر به دنبال یک لباس بافتنی ساده و در عین حال زیبا هستید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. لباس بافتنی کرمی رنگ بلند با دیزاین جیب بر روی لباس.

مدل تونیک بافتنی زنانه جدید

یک مدل لباس بافتنی زنانه بلند به رنگ خردلی با دیزاینی بسیار ساده و جذاب مناسب برای استفاده در استایل های پاییزی و زمستانی مختلف.

 مدل لباس بافتنی توری زنانه

استایلی اسپرت مناسب برای دخترای جوان شامل لباس بافتنی بلند با ترکیب رنگ مشکی، زرد و طوسی ست شده با لگ جذب شاین مشکی.

مدل لباس بافتنی زنانه

این لباس بافتنی برای استفاده در استایل های پاییزی و زمستانی کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. لباس بافتنی طوسی جذب و بلند با دیزاینی ساده و شیک.

مدل لباس بافتنی دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک لباس بافتنی کرمی رنگ بلند و نسبتا گشاد است. این بافتنی با نیم بوت مشکی ست شده. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و منحصر به فرد.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن بلند مجلسی زنانه؛ خوشگل ترین مدل ها را اینجا ببینید
تاریخ انتشار: جمعه 7 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.