۱۰ مدل پالتو چهارخانه کشمیری + پالتو چهارخونه درشت جدید

مدل پالتو چهارخانه

پالتو چهارخونه پشمی

پالتو های زنانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به شکلی که هرکسی با هر سبک سلیقه ای می تواند یه پالتو مناسب برای خود انتخاب کند. یکی از جذاب ترین مدل های پالتو مدل های چهارخانه هستند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل پالتو چهارخانه را برای شما آماده کرده ای. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل پالتو چهارخونه با چرم

اولین تصویر مربوط به یک مدل پالتو چهارخانه به رنگ طوسی و صورتی است. این پالتو به شکل کوتاه و جلو باز دوخته شده و با نیم بوت مشکی ست شده.

مدل پالتو چهارخونه پاییزی

پالتو زنانه دوخته شده از پارچه چهارخانه با ترکیب رنگ صورتی و سرمه ای به شکل کوتاه و جلو باز. این پالتو با شلوار مام استایل مشکی و شال صورتی ست شده.

مدل پالتو کشمیر چهارخونه

استایل پاییزی فوق العاده جذاب شامل پالتو چهارخانه کوتاه و جلو باز در کنار شلوار جذب، کلاه و تیشرت مشکی رنگ. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل پالتو چهارخونه کوتاه

اگر به استایل های خاص علاقه دارید این پالتو برای شما مناسب خواهد بود. پالتو چهارخانه با دیزاین یقه و آستین های خز موجود در دورنگ متفاوت.

مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

این پالتو برای خانم های دانشجو نیز می تواند یک انتخاب مناسب باشد. پالتو چهارخانه سفید و مشکی با آستین ها و جیب چرم مشکی. ست شده با نیم بوت و شال مشکی.

مدل پالتو چهارخونه ریز جدید

پالتو زنانه طوسی رنگ با دیزاین پارچه چهارخانه دوخته شده به شکل بلند و جلو بسته با دیزاینی ساده و بسیار دوست داشتنی. ست شده با شال و تیشرت مشکی رنگ.

مدل پالتو چهارخونه اسپرت

تصویر مربوط به یک مدل پالتو چهارخانه کوتاه و جلو باز با ترکیب رنگ سبز و سرمه ای در کنار شلوار، کلاه و لباس بافتنی به رنگ کرمی.

مدل پالتو چهارخانه دخترانه

استایلی اسپرت و بسیار دوست داشتنی شامل کت چهارخانه کوتاه و جلو باز کرم رنگ ست شده با شلوار بگ آبی روشن و کتونی دخترانه سفید.

مدل پالتو چهارخانه کوتاه

آخرین تصویر مربوط به یک استایل پاییزی شامل یک مدل پالتو چهارخانه بلند و جلو بسته ست شده با جوراب شلواری و نیم بوت قهوه ای رنگ. مناسب برای محیط های رسمی و آموزشی.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی مادر عروس و داماد + لباس مجلسی سن بالا
تاریخ انتشار: جمعه 7 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.