۱۰ مدل پیراهن گیپور و کرپ کوتاه + مدل لباس مجلسی گیپور دو تکه

مدل پیراهن گیپور

لباس مجلسی گیپور و کرپ کوتاه

اگر به دنبال داشتن یک استایل مجلسی جذاب برای خود هستید حتما سری به پیراهن های گیپور بزنید. لباس های مجلسی زنانه به دلیل تنوع بالای خود انواع مدل ها، جنس ها و طرح ها را شامل می شود و این باعث شده تا هرکسی با هر سلیقه ای به سادگی لباس مورد نیاز خود را پیدا کند. ما امروز آلبومی از انواع مدل پیراهن گیپور را برای شما آماده کرده ایم. به منظور آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس گیپور شب

اولین تصویر مربوط به یک مدل پیراهن گیپور مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی است. این لباس با دامن کلوش و آستین های پف دار همراه با یک مدل کمربند مشکی چرم دیده میشود.

مدل لباس گیپور بلند

استایلی بسیار جذاب و مجلسی تهیه شده از پارچه گیپور طوسی در قسمت بالاتنه با سرشانه کلوش و پایین تنه دوخته شده از دامن کرپ به رنگ طوسی.

لباس مجلسی گیپور 1402

استایلی مجلسی و فوق العاده شیک تهیه شده به رنگ بنفش از بالاتنه گیپور با آستین های کلوش و پایین تنه تهیه شده از پارچه ساتن با کمربند ست شده با لباس.

 

مدل لباس مجلسی بالاتنه گیپور پایین کرپ

این پیراهن جذاب یک استایل خیره کننده برای شما ایجاد خواهد کرد. پیراهن گیپور بلند زنانه دوخته شده به رنگ آبی کاربنی با دیزاین چین و چاک در قسمت جلو و دامن لباس.

مدل لباس گیپور کوتاه

تصویر مربوط به یک مدل لباس تهیه شده از پارچه گیپور و کرپ در کنار هم به رنگ مشکی است. این لباس با دیزاین چاک در قسمت جلویی دامن با کفش مجلسی مشکی ست شده.

مدل لباس مجلسی گیپور دو تکه

استایلی فوق العاده خاص و خیره کننده تهیه شده از پیراهن سبز رنگ با دیزاین پارچه گیپور در قسمت آستین ها و چاک در قسمت جلویی دامن لباس.

 مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور گل برجسته

پیراهن آبی رنگ دخترانه تهیه شده از پارچه حریر و گیپور در کنار هم با دامن کلوش و آستین های پف دار. انتخابی عالی برای دختر خانم های جوان.

مدل پیراهن گیپور بلند

پیراهن گیپور تهیه شده به رنگ کالباسی به صورت کوتاه با دیزاینی بسیار سادهو آستین های حلقه ای. مناسب برای خانم های علاقه مند به استایل های ساده و جذاب.

مدل پیراهن گیپور مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل پیراهن گیپور صورتی رنگ با آستین های بلند و آستری به رنگ صورتی است. این پیراهن برای استفاده در مجالس و مهمانی های مختلف مناسب خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:  شیک‌ترین مدل‌های دامن شلواری مجلسی برای مهمانی‌های خاص
تاریخ انتشار: پنج شنبه 6 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.