۱۰ مدل تاپ مجلسی جدید فانتزی + مدل تاپ اسپرت مجلسی

مدل تاپ مجلسی جدید

مدل تاپ اسپرت مجلسی

تاپ ها از آن دسته لباس های زنانه هستند که در انواع استایل ها کاربرد دارند. از تاپ ها می توان در استایل های اسپرت، مجلسی و روزمره استفاده کرد. استفاده از این لباس های جذاب در قالب لباس مجلسی یک راه بسیار عالی برای داشتن استایلی خاص و جذاب محسوب میشود. ما امروز به منظور آشنایی بیشتر شما با انواع مدل تاپ مجلسی جدید آلبومی آماده کرده ایم. برای آشنایی و انتخاب از این مدل های شیک با ما همراه شوید.

مدل تاپ مجلسی حریر

اولین تصویر مربوط به یک مدل تاپ مجلسی جدید به شکل کراپ با رنگ بندی کرمی و صورتی است. این تاپ جذاب به دلیل داشتن کاپ در قسمت سینه باعث زیباتر دیده شدن اندام شما خواهد شد.

مدل تاپ دخترانه فانتزی

تاپ دخترانه دوخته شده از پارچه سنتی قرمز یک انتخاب بسیار جذاب و خاص ست شده با شلوار پارچه ای مشکی رنگ. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل تاپ مجلسی گیپور

یک مدل تاپ دوخته شده از پارچه کرپ با ترکیب رنگ سفید و مشکی با آستین های حلقه ای و یقه بسته. مناسب برای استفاده در استایل های مجلسی و رسمی.

مدل تاپ خانگی

اگر به استایل های خاص و منحصر به فرد علاقه دارید این مدل تاپ برای شما انتخابی عالی خواهد بود. تاپ سفید دوخته شده با دیزاینی خاص و ست شده با دامن کلوش طوسی رنگ.

تاپ مجلسی شیک در اینستا

از این تاپ دوست داشتنی برای اتمام بحث ها و دعواهای خود استفاده کنید. کراپ تاپ ساده به رنگ مشکی با دیزاین بندهای پاپیونی مانند در قسمت سرشانه لباس.

مدل تاپ زنانه شیک

تاپ زنانه دوخته شده به رنگ سفید و مشکی با دیزاین گل بزرگ در قسمت جلویی لباس. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و بسیار دوست داشتنی.

 مدل تاپ مجلسی کرپ

یک مدل استایل مجلسی و جذاب شامل تاپ ساتن سبز رنگ با آستین های حلقه ای و یقه هفتی در کنار شلوار پارچه ای سفید رنگ.

مدل تاپ مجلسی جدید دخترانه

از این تاپ علاوه بر استایل های مجلسی می توانید در استایل های روزمره نیز استفاده کنید. دوخته شده از ساتن به رنگ مشکی ست شده با جین جذب آبی.

مدل تاپ مجلسی جدید و شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تاپ مجلسی جدید تهیه شده به شکل کراپ تاپ با دیزاینی ساده. این تاپ در هشت رنگ متنوع و بسیار شاد در دسترس شما قرار دارد.

 

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل های استایل پاییزی جذاب دخترانه + استایل پاییزی دخترانه ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: پنج شنبه 6 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.