۱۰ مدل لباس لمه مجلسی و کشی + مدل های حریر و کوتاه

مدل لباس لمه

مدل لباس لمه کوتاه

یکی از سخت ترین انتخاب ها برای یک خانم انتخاب لباس مناسب در غالب بلوز یا شومیز است. این لباس ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و طیف وسیعی از تنوع را به خود اختصاص میدهند. یکی از جذاب ترین لباس های زنانه شومیز ها و لباس های لمه هستند که اغلب کاربرد مجلسی دارند.و فرم جذابی به استایل شما اضافه میکنند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل لباس لمه میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید

مدل لباس مجلسی لمه بلند آستین دار

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس لمه به رنگ قرمز است. لباس لباس با آستین های کلوش و دیزاینی ساده دیده میشود. این شومیز با شلوار پارچه ای مشکی راسته ست شده.

مدل لباس لمه مجلسی

یک مدل لباس تهیه شده از پارچه لمه به رنگ کالباسی. این لباس با آستین های کلوش و دیزاین پاپیون در قسمت یقه و آستین لباس دیده میشود.

مدل یقه لباس مجلسی لمه

از این شومیز جذاب برای استایل های مختلف می توانید استفاده کنید. لباس بنفش تهیه شده از پارچه لمه با دیزاین آستین های پفی و کمربند پاپیونی مانند در قسمت پایین شومیز.

لباس مجلسی ترکیب لمه و حریر

از این لباس لمه برای استایل های مجلسی خود استفاده کنید. شومیز لمه تهیه شده به رنگ مشکی با دیزاین آستین های کلوش و مچی مانند در کنار سگک طلایی بر روی سینه لباس.

مدل لباس لمه جدید خانگی

از این لباس جذاب برای  داشتن یک استایل بی نقص استفاده کنید. شومیز تهیه شده از پارچه لمه و حریر در کنار هم با دیزاینی فوق العاده ساده ولی در عین حال جذاب و دیدنی.

مدل لباس با پارچه لمه کشی

تصویر مربوط به یک مدل لباس دخترانه جذاب تهیه شده از پارچه لمه است. این لباس با دیزاین چین در قسمت یقه و آستین های کلوش دیده میشود. موجود در چهار رنگ شاد و دوست داشتنی.

 مدل لباس لمه اکلیلی

یکی از جذاب ترین لباس های لمه دوخته شده به رنگ کرمی با دیزاینی بسیار خاص و منحصر به فرد. این شومیز با شلوار جذب مشکی ست شده.

مدل لباس لمه مجلسی

استفاده از این شومیز در استایل های مجلسی بسیار کاربردی خواهدبود. شومیز لمه با ترکیب رنگ طوسی و مشکی در کنار گردنبند زنانه با مهره های مشکی رنگ.

مدل لباس لمه مشکی

آخرین تصویر مربوط به یک استایل مجلسی شامل شومیز لمه مشکی رنگ با دیزاینی ساده در کنار  دامن جذب و بلند دوخته شده از پارچه کرپ به شکل بلند است.

همچنین بخوانید:  شومیزهای ترند دخترانه | از مدل‌های اسپرت تا مجلسی
تاریخ انتشار: پنج شنبه 6 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.