۱۰ مدل پیراهن مجلسی حریر گلدار + لباس حریر کوتاه و شیک

مدل پیراهن مجلسی حریر

مدل لباس حریر دخترانه

اگر به دنبال یک پیراهن مجلسی جذاب هستید ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد. لباس های مجلسی از طیف گسترده ای رنگ، طرح، مدل و جنس تهیه میشوند. این تنوع باعث شده هر خانمی با هر سبک سلیقه و اندامی به سادگی لباس مورد نظر خود را پیدا کند. ما در این مطلب سعی داریم به بررسی انواع مدل پیراهن مجلسی حریر بپردازیم. برای آشنایی با این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس حریر ساده

اولین تصویر مربوط به یک مدل پیراهن مجلسی حریر به رنگ مشکی است. این پیراهن با دیزاین دامن بلند کلوش و یقه چین دار قایقی دوخته شده است.

مدل لباس مجلسی حریر کوتاه

یک مدل پیراهن دوخته شده از پارچه حریر به رنگ سبز به شکل دکلته و چاک دار در قسمت جلویی دامن دیزاین شده با استفاده از دنباله تهیه شده از پارچه سبز با تزیین سنگ و نگین های مختلف.

مدل پیراهن حریر گلدار کوتاه

یک استایل مجلسی کاملا دخترانه شامل پیراهن کوتاه کرمی رنگ با دامن کوتاه کلوش. بالاتنه تهیه شده از پارچه تمام پولک با دیزاین یقه کیپ.

مدل لباس با پارچه کرپ حریر گلدار

پیراهن مجلسی زنانه دوخته شده از پارچه حریر به رنگ مشکی به شکل جذاب با آستین های بلند کشی و چاک در قسمت جلویی دامن لباس.

مدل لباس حریر گلدار مجلسی

تصویر مربوط به یک مدل پیراهن تهیه شده از پارچه حریر به رنگ قرمز است. این پیراهن با آستین های بلند چین دار و بالاتنه تهیه شده از پارچه با دیزاین نگین دیده می شود.

مدل لباس حریر جدید

پیراهنی فوق العاده شیک و دوست داشتنی تهیه شده از پارچه حریر به رنگ آبی با دیزاین دامن بلند کلوش، یقه قایقی و همچنین چین در قسمت یقه لباس دیده می شود.

 مدل ماکسی حریر مجلسی

یک مدل لباس حریر و مجلسی ترک تهیه شده از پارک طرح دار به شکل کلوش با دیزاین یقه یک طرفه. ست شده با کیف مرواریدی سفید و کلاه حصیری کرمی.

مدل پیراهن مجلسی حریر ساده

استایل مجلسی و دخترانه تهیه شده از پیراهنی سفید رنگ دوخته شده از پارچه حریر با دیزاین آستین های کوتاه پف دار و کش در قسمت بالاتنه لباس.

مدل پیراهن مجلسی حریر بلند

آخرین تصویر مربوط به پیراهنی مجلسی به رنگ یاسی تهیه شده از پارچه حریر است. این پیراهن با دیزاین آستین بلند پف دار و دامن کوتاه و کلوش دیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو کیمونو جدید + مدل مجلسی و کوتاه و جلو بسته
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.