۱۰ مدل لباس عقد لاکچری بسیار شیک + لباس عقد پرنسسی

مدل لباس عقد لاکچری

لباس عقد رنگی

انتخاب لباس یکی از بزرگترین چالش هایی است که عروس خانم های جوان با آن درگیر هستند. انتخاب یک لباس مناسب برای مراسم عقد باید با توجه به شرایطی نظیر نوع مراسم، شرایط برگزاری و فرم بدنی عروس صورت گیرد. امروزه تنوع در این سبک لباس تا حد قابل توجهی افزایش یافته که دست شما را در انتخاب باز خواهد گذاشت. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس عقد لاکچری را برای شما آماده کرده ایم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

لباس عقد حریر

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس عقد لاکچری بسیار جذاب است. این پیراهن بلند و دنباله دار به شکل کاملا محجبه و بسته دوخته شده و با استفاده از سنگ های تزیینی دیزاین شده.

لباس عقد شانزلیزه

یک مدل لباس عقد بسیار جذاب به شکل ساده اما بسیار دوست داشتنی به رنگ سفید تهیه شده به شکل کلوش با دیزاین آستین های بلند  مچی و یقه هفتی .

لباس عقد محضری ایرانی

این پیراهن یک انتخاب عالی برای عروس خانم های جوان خواهد بود. پیراهن دنباله دار دوخته شده از پارچه سفید حریر در کنار آستری با یقه هفتی و آستین های بلند.

مدل لباس عقد محضری اینستا

انتخابی عالی برای عروس خانم  های خوش سلیقه به شکل لباس عقد سفید رنگ همراه با دنباله تهیه شده از پارچه شاین و بسیار خواستنی.

لباس عقد نباتی

از این لباس دوست داشتنی برای داشتن یک استایل جذاب و شیک استفاده کنید. پیراهن بلند سفید رنگ دوخته شده از پارچه کلوش سفید با دیزاین قسمت هفتی باز در جلو ی سینه.

لباس عقد پرنسسی

تصویر مربوط به یک مدل لباس عقد لاکچری به رنگ سفید است. این لباس با دامن کلوش و آستین های بلندی که دارد با استفاده از سنگ های تزیینی در قسمت جلویی لباس دیده میشود.

 لباس عقد ساده و شیک

پیراهن مناسب برای مراسم عقد دوخته شده از پارچه حریر به رنگ سفید در کنار آستری با دیزاین آُتین بلند و پفی در کنار سنگ های تزیینی دوخته شده در قسمت جلویی لباس.

مدل لباس عقد لاکچری جدید

دیزاین خاص این پیراهن آن را به یک انتخاب جذاب برای شما تبدیل کرده. پیراهن مناسب برای مراسم عقد دوخته شده از دامن کلوش ساتن و بالاتنه حریر سفید با آستری در کنار هم.

مدل لباس عقد لاکچری محضری

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس عقد لاکچری به رنگ نباتی است. این پیراهن با آستین های کلوش و دیزاینی بسیار ساده دیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل تیشرت شلوار خانگی؛ مدل های بسیار خاص و دوست داشتنی
تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.