۱۰ مدل لباس مجلسی عروسکی جدید + پیراهن عروسکی آستین دار

مدل لباس مجلسی عروسکی

لباس عروسکی آستین پفی

پیدا کردن یک لباس مجلسی مناسب بزرگترین چالش بانوان برای داشتن یک استایل جذاب هنگام شرکت در مجالس و مهمانی های مختلف است. امروزه تنوع در لباس های مجلسی به حدی افزایش پیدا کرده که برای هر فردی با هر سلیقه، اندام و مناسب با هر فضایی یک لباس جذاب پیدا خواهد شد. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل لباس مجلسی عروسکی میپردازیم. برای انتخاب از بین این مدل های دخترانه و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل لباس عروسکی بلند دخترانه اینستاگرام

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی عروسکی به رنگ سفید است. این لباس با دیزاین ساده به شکل دامن کلوش و یقه هفتی دیده میشود.

لباس عروسکی مجلسی

پیراهنی دخترانه و فوق العاده شیک برای داشتن یک مدل استایل مجلسی بسیار دوست داشتنی تهیه شده از پارچه حریر به رنگ بنفش به شکل کوتاه با دیزاین گل در قسمت سرشانه لباس.

مدل لباس عروسکی دخترانه آستین دار ایرانی جدید

یک مدل لباس مجلسی عروسکی دوخته شده از پارچه حریر به رنگ طوسی با دیزاین دامن کلوش و آستین های بلند در کنار یقه هفتی و کمربند پاپیونی.

لباس عروسکی پوشیده

پیراهن عروسکی دخترانه دوخته شده از پارچه شاین آبی با یقه کشی مانند و دیزاین گل در قسمت سرشانه لباس و کمربند پاپیونی در کنار هم. مناسب برای دختر خانم های جوان.

مدل لباس مجلسی عروسکی بلند

عکس مربوط به یک مدل پیراهن شاین عروسکی است. این پیراهن با دیزاین چین در قسمت یقه، آستین ها و کمر دیده میشود. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل لباس عروسکی جدید

پیراهن مجلسی ترک زنانه دوخته شده به شکل عروسکی از دامن سفید حریر با لبه دوزی های مشکی و بالاتنه ساده مشکی رنگ است.

مدل لباس عروسکی دخترانه آستین دار

با انتخاب این پیراهن جذاب یک استایل خاص و مجلسی خواهید داشت. پیراهن عروسکی به رنگ یاسی دوخته شده از پارچه کرپ حریر با دیزاین کش در بالا تنه و چین در قسمت یقه لباس.

مدل لباس مجلسی عروسکی جدید

پیراهن دخترانه دوخته شده از دامن کلوش و آستین های پفی بلند به رنگ مشکی. این پیراهن برای خانم های علاقه مند به لباس های ساده انتخابی عالی و کاربردی خواهد بود.

مدل لباس مجلسی عروسکی بلند

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی عروسکی دوخته شده از پارچه ساتن سبز رنگ است. این پیراهن با دیزاین خاصی که دارد انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه خواهد بود.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مانتو ترمه سنتی و مجلسی + مدل های شیک و جذاب
تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.