۱۰مدل پیراهن بچه گانه ساده و شیک + مدل دخترانه فانتزی

مدل پیراهن بچه گانه

مدل پیراهن بچه گانه دخترانه

پیراهن های دخترانه جزو متنوع ترین مدل های لباس مناسب برای کودکان هستند. این پیراهن ها از جنس، طرح و مدل های مختلفی تهیه و تولید میشوند که برای همه کودکان در رده های سنی مختلف مناسب خواهند بود. از این پیراهن ها هم به شکل روزمره و هم به صورت یک استایل مجلسی در مهمانی های مختلف می توانید استفاده کنید. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل پیراهن بچه گانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل پیراهن بچه گانه مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل پیراهن دخترانه آستین بلند با دیزاین چین در قسمت زیر سینه است. این مدل از پارچه با طرح های عروسکی دوخته شده و در سه مدل متنوع موجود است.

لباس بچه گانه شیک

پیراهن تابستانی دخترانه دوخته شده از پارچه لنین به شکل چین دار و کلوش ست شده با کتونی سبز رنگ و کلاه حصیری کرمی.

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده نخی

پیراهن مجلسی دخترانه بسیار جذاب دوخته شده از پارچه حریر با گل های بابونه و آستری به رنگ زرد. مناسب برای استفاده در استایل های مجلسی.

مدل لباس بچه گانه با پارچه ابروبادی

با انتخاب اسن ست یک استایل تابستانی جذاب برای فرزندان خود ایجاد کنید. پیراهن بچه گانه سفید با دیزاین میوه بر روی پارچه و چین در قسمت سینه و بند لباس ست شده با کلاه حصیری مانند.

کانال لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک

پیراهن سفید رنگ تابستانی دخترانه با دیزاین کش در قسمت آستین و یقه قهوه ای رنگ چین دار. ست شده با کیف کرمی رنگ.

مدل لباس بچه گانه نخی گلدار

یک مدل پیراهن بچه گانه پاییزی دوخته شده از پارچه چهارخانه قهوه ای و یقه و آستین کرمی رنگ. دیزاین شده با چین در قسمت کمر لباس.

مدل لباس فانتزی بچه گانه

تصویر مربوط به یک پیراهن زرد رنگ با دیزاین دامن چین دار و آستین  های حلقه ای است. این پیراهن با یک مدل پاپیون سر ست شده.

مدل لباس بچه گانه دخترانه ساده

استایلی مجلسی و بسیار جذاب با انتخاب این پیراهن برای فرزندان خود ایجاد کنید. پیراهن  با دامن توری و کلوش صورتی رنگ در کنار تل پاپیونی ست با لباس.

 مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل پیراهن دخترانه با یقه و آستین کشی دوخته شده از پارچه با طرح میوه های نارنجی رنگ ست شده با کیف پرتقالی مانند.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز دامن شیک زنانه؛ انتخابی خاص و متفاوت برای مهمانی و مجالس
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.