۱۰مدل گوشواره بزرگ دخترانه فانتزی + گوشواره بلند طلا

مدل گوشواره بزرگ

گوشواره دخترانه بلند

گوشواره ها از آن دسته زیورآلات هستند که به تنهایی می توانند استایل شما را تکمیل کنند و به نوعی مانع از نیاز شما به دیگر زیورآلات شوند. یکی از خاص ترین نوع گوشواره های مدل های بزرگ هستند که برای استفاده به شکل مجلسی در کنار لباس ها و استایل های مجلسی استفاده میشوند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل گوشواره بزرگ می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

گوشواره دخترانه طلا

اولین تصویر مربوط به یک مدل گوشواره بزرگ نقره ای رنگ است. این گوشواره بسیار زیبا از حلقه های نقره ای رنگ در کنار سنگ صورتی رنگ در قسمت وسط گوشواره دیده میشود.

گوشواره دخترانه شیک

یک مدل گوشواره مثلثی شکل به رنگ طلایی مناسب برای استایل های خاص و مینیمال. از این گوشواره برای تکمیل استایل های مجلسی خود استفاده کنید.

گوشواره دخترانه فانتزی دیجی کالا

یکی از جذاب ترین مدل های گوشواره مربوط به این تصویر است. گوشواره بزرگ مجلسی تهیه شده از جنس طلای زرد به شکل قلب.

گوشواره دخترانه اسپرت

این گوشواره برای خانم های علاقه مند به اکسسوری های خاص یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. گوشواره طلایی رنگ با دیزاین مهره های قرار گرفته در کنار هم.

انواع گوشواره طلا

عکس مربوط به سه مدل گوشواره حلقه ای طلایی رنگ در کنار هم است. گوشواره طلایی پهن و کوتاه گوشواره حلقه ای بزرگ و باریک در کنار گوشواره نسبتا پهن و بزرگ.

عکس گوشواره بلند طلا

گوشواره گرد نقره ای رنگ با دیزاین نگینی مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه برای استفاده در استایل های مجلسی.

گوشواره بدل بلند

یکی از خاص ترین دیزاین های گوشواره زنانه طلایی رنگ با دیزاین گره دو میله در کنار هم. انتخابی عالی برای خانم های با سلیقه و شیک پوش.

مدل گوشواره بزرگ بدل

یک اکسسوری فوق العاده جذاب به رنگ نقره ای در اندازه بزرگ مناسب برای استایل های مجلسی. دیزاین خاص این گوشواره برای تکمیل استایل شما مناسب خواهد بود.

مدل گوشواره بزرگ مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک گوشواره بگ زنانه با دیزاین نگین های قرار گرفته در کنار هم به شکل چهار ردیف گرد. انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل.

همچنین بخوانید:  مدل دستبند ست؛ برای زوج های خوش سلیقه
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.