۱۰مدل مانتو آستین پفی مجلسی شیک + مدل پف دار جدید

مدل مانتو آستین پفی

مدل مچ آستین مانتو مجلسی

برای دیزاین مانتوها از آیتم های مختلفی می توان استفاده کرد، آیتم هایی نظیر پارچه، سنگ های تزیینی و دیزاین های متفاوت در دوخت. یکی از خاص ترین راه ها برای داشتن مانتویی متفاوت آستین های پف دار هستند. تاثیر این مدل آستین ها به حدی است که اغلب در مانتوها به تنهایی مورد استفاده قرار میگیرند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل مانتو آستین پفی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل آستین مانتو اسپرت

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو آستین پفی بنفش با دیزاین کوتاه و جلو باز است. در آستین های این مدل مانتو از پاپیون برای دیزاین بیشتر آن استفاده شده.

مدل استین پاکتی جدید

مانتو بلند و جلو باز مجلسی دوخته شده از پارچه آبی رنگ با دیزاین آستین های پف دار دوخته شده به شکل پله بر روی هم. انتخابی عالی و بسیار شیک.

مدل مانتو آستین مچی دار

یک مدل مانتو تابستانی بسیار جذاب دخترانه دوخته شده از پارچه سبز رنگ بسیار خنک به شکل کوتاه و جلو باز با دیزاین آستین های پفی. ست شده با کتونی سفید و شلوار جذب مشکی.

مدل آستین چین دار جدید

مانتو مجلسی و فوق العاده جذاب زنانه دوخته شده از پارچه نازک بنفش رنگ به شکل لایه لایه به صورت بلند و جلو باز با آستین های پفی دکمه دار در کنار شلوار جین و کفش پاشنه بلند.

مدل آستین جدید

این مانتو برای طرفداران استایل های اسپرت بسیار مناسب است. مانتو آبی و جلو بسته دخترانه دوخته شده با دیزاین آستین های پقفی و مچی.

مدل آستین پفی مچ دار

تصویر مربوط به یک مدل مانتو سفید کوتاه و جلو بسته دخترانه است. این مانتو تابستانی و جذاب با دیزاین آستین های پفی خود انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

مدل آستین مانتو مجلسی شیک

مانتو کرمی رنگ زنانه بلند و جلو بسته با یقه انگلیسی لایه ای مانند و آستین های پفی در کنار کمربند. این مانتو با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند قهوه ای ست  شده.

مدل مانتو آستین پفی دخترانه

دیزاین جذاب و در عین حال ساده این مانتو باعث شده تا محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. مانتو دخترانه بلند و جلو باز به رنگ یاسی با دیزاین آستین های پفی.

مدل مانتو آستین پفی بلند

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو مجلسی زنانه مشکی رنگ کوتاه و جلو باز است. این مانتو با دیزاین آستین های پفی و کش در قسمت کمر خود دیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل دامن کژوال شیک زنانه؛ با این مدل دامن ها میتونی بهترین استایلو بزنی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.