۱۰مدل تل سر دخترانه مجلسی + مدل تل مو جدید پارچه ای

مدل تل سر

آموزش تل سر دخترانه با پارچه

گاهی استفاده از یک گل سر مناسب برای تزیین موها به تنهایی کفایت میکند. یکی از جذاب ترین وسایل برای داشتن یک دیزاین موی جذاب استفاده از تل است. تل ها در انواع مدل و جنس برای همه رده های سنی تهیه و تولید میشوند. تل های پارچه ای، نگینی و کشی از انواع مختلف این نوع گل سر جذاب هستند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل تل سر می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل های جذاب و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

تل مو دیجی کالا

یک مدل تل سر دخترانه بسیار جذاب و مجلسی به رنگ آبی با دیزاین مروارید های قرار گرفته در کنار هم. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل تل مو جدید پارچه ای

از این مدل تل برای دیزاین موهای خود در مجالس مختلف استفاده کنید. تل سر با آویز هایی به شکل رشته های نگینی در کنار هم ست شده با گوشواره آویزی نقره ای رنگ.

انواع تل سر پارچه ای

تصویر مربوط به تل دخترانه با دیزاین مروارید های آبی و سفید قرار گرفته در کنار هم است. این تل با گوشواره گرد و میخی شکل ست شده.

اموزش ساخت تل سر مجلسی

انتخابی فوق العاده خاص برای دیزاین موها به بهترین شکل ممکن. تل زنانه مخمل کرمی رنگ با دیزاین مروارید های سفید و نگین های تزیینی در قسمت های مختلف تل.

تل مو پارچه ای

این تل برای دیزاین مو دختر بچه ها یکی از مناسب ترین انتخاب ها خواهد بود. تل سر ساتن صورتی رنگ با دیزاین پاپیون قرار گرفته در قسمت پشت سر.

مدل تل سر بچه گانه

این تل به تنهایی برای دیزاین موهای شما کافی خواهد بود تل سر ظریف دخترانه مشکی رنگ به شکل نگین های سفید قرار گرفته در کنار هم به صورت جوانه های گندم.

 مدل تل سر دخترانه مجلسی پارچه ای

مدل تل سر بسیار راحت و مناسب برای استفاده به شکل روزمره و ست کردن با لباس های مختلف تهیه شده از پارچه صورتی رنگ با دیزاین گل دوزی و پاپیونی مانند.

مدل تل سر پارچه ای

تل سر دخترانه پهن و آبی رنگ ایجاد شده از قرار گیری مهره ها در کنار هم. این تل فوق العاده جذاب برای ست شدن در استایل های مجلسی شما مناسب خواهد بود.

مدل تل سر دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تل سر مجلسی دختران تهیه شده از مهره و سنگ های تزیینی در کنار هم به رنگ های صورتی و سفید.

همچنین بخوانید:  مجسمه چوبی فانتزی | مجسمه‌های چوبی دست‌ساز در دکوراسیون مدرن
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.